هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

نمونه سوالات استخدامی موسسه بین المللی صلح و دوستی

نمونه سوالات استخدامی موسسه بین المللی صلح و دوستی

نمونه سوالات استخدامی موسسه بین المللی صلح و دوستی”دانلود نمونه سوالات استخدامی موسسه بین المللی صلح و دوستی”

۱-   ۶۰۰ سوال استخدامی  ریاضی و آمار مقدماتی همراه با پاسخنامه
۲-    ۵۵۰سوال استخدامی زبان و ادبیات فارسی همراه با پاسخنامه
۳-    ۵۵۰ سوال استخدامی معارف اسلامی* همراه با پاسخنامه
۴-  ۵۰۰ سوال استخدامی  زبان انگلیسی عمومی همراه با پاسخنامه
۵-   ۷۰۰ سوال استخدامی اطلاعات عمومی، دانش اجتماعی و حقوق اساسی همراه با پاسخنامه
۶-  ۱۰۰ سوال استخدامی  هوش و توانمندیهای عمومی همراه با پاسخنامه

مشخصات فایل:

pdf  با قابلیت پرینت و کپی /قابل استفاده با کامپیوتر خانگی/ لپ تاپ /تب لت /گوشی موبایل/اندروید و هوشمند
قیمت :  ۹۸۰۰   تومان 

جهت پرداخت آنلاین و دانلود بلافاصله بر روی عکس زیر کلیک کنید

تذکر مهم : ایمیل را در هنگام پرداخت صحیح وارد کنید چون علاوه بر دانلود مستقیم و مشاهده لینک دانلود بعد از پرداخت لینک دانلود به ایمیل ارسال میشود سعی شود از یاهو میل یا جیمیل استفاده کنید

 

در راستای تجمیع و بهینه سازی فرآیند استخدام سازمان ها و دستگاه های وابسته به موسسه بین المللی صلح، با استعانت از درگاه حق تعالی، آزمون استخدامی متمرکز موسسه بین المللی صلح، تحت عنوان آزمون استخدامی دی ماه ۱۳۹۵ در تاریخ  ۰۳ / ۱۰ /۱۳۹۵   برگزار می شود.

هرگونه تغییر در زمان، شرایط، مفاد و اطلاعات موردنیاز جهت آزمون استخدامی متمرکز سال۹۵ موسسه بین المللی صلح، تنها از طریق اطلاعیه های منتشر شده در همین پایگاه رسمی، اطلاع رسانی و منتشر خواهد شد. لذا از مراجعه به وب سایت های دیگر و استناد به اخبار و اقوال سایرین، اکیداً خودداری نمایید.


  • مهلت ثبت نام : زمان شروع ثبت نام از روز سه شنبه ۱۳۹۵/۰۹/۲ لغايت روز جمعه ۱۳۹۵/۰۹/۱۲ می باشد.
  • زمان برگزاری آزمون : جمعه ۳ دی ماه ۱۳۹۵ می باشد
  • ويرايش اطلاعات ثبت نام : برای ويرايش اطلاعات از بخش مربوطه که در منوی سمت راست می باشد اقدام نماييد.
  • توجه ويژه : در طی مراحل ثبت نام از کليک بر روی دکمه Back مرورگر خود و بازکردن بيش از يک صفحه مرورگر بر روی کامپيوتر خود جداً خودداری نماييد.
  • توجه ويژه : در صورتی که در مراحل ثبت نام در سيستم به مشکلی برخورد کرديد، تمامی پنجره های مرورگر را بسته و از ابتدا مراحل ثبت نام را آغاز نماييد.
  • توجه ويژه : ثبت نام شما زمانی تکميل گرديده که در مراحل ثبت نام از پس از پرداخت موفق هزینه آزمون، از سيستم کد پيگيری ثبت نام را دريافت نماييد.
  • توجه ويژه : جهت طرح سوال می توانيد با شماره ۷۷۸۹۳۰۳۴ داخلی ۲۰۴ از ساعت ۱۱ لغایت ۱۳ شنبه تا چهارشنبه به جز ایام تعطیل تماس گرفته و يا از طريق سيستم پاسخگویی اقدام نماييد.
  • توجه ويژه : داوطلبان فقط درصورتیکه دارای شرایط مندرج در اطلاعیه ثبت نام و فایل راهنمای ثبت نام باشند حق ثبت نام و شرکت درآزمون را خواهند داشت. ضمن اینکه باید اطلاعات وارد شده در تقاضانامه ثبت ‌نام را به دقت کنترل نمایند. هزینه ثبت‌نام تحت هیچ شرایطی مسترد نخواهد شد.

دانلود دفترچه راهنما


تذکرات مهم

  • محدودیت سنی : حداقل سن برای ثبت نام ۱۸ سال تمام و حداکثر ۴۰ سال می باشد.
  • حداقل مدرک تحصیلی : حداقل مدرک تحصیلی قابل قبول برای داوطلبان و متقاضیان ثبت نام، مدرک تحصیلی دیپلم نظری یا فنی و حرفه ای یا کارو دانش ، مورد تایید وزارت آموزش و پرورش یا سازمان فنی و حرفه ای کشور می باشد.
  • رشته های تحصیلی قابل قبول برای ثبت نام : شامل کلیه رشته های اعلامی در دفترچه راهنما می باشد. مشاهده رشته های تحصیلی قابل قبول برای ثبت نام
  • نحوه احراز رشته های تحصیلی برای هر شغل : کلیه رشته های مجاز در دفترچه راهنما، می توانند در هر ردیف شغلی درخواست دهند. دواطلبان توجه نمایند پس از کسب حد نصاب آزمون، در مرحله گزینش و ارزیابی تخصصی، رشته های مرتبط و مدارک تحصیلی بالاتر، دارای امتیاز می باشند.
  • شهرهای مجاز در ثبت نام استخدامی : ثبت نام استخدامی در شهرهای تهران- مشهد- اصفهان- تبریز- کرج- شیراز- اهواز- ارومیه- قم- کرمانشاه- زاهدان- رشت- کرمان- همدان- اراک- یزد- اردبیل- بندر عباس- قزوین- زنجان خرم‌آباد- سنندج- گرگان- ساری- بجنورد- بوشهر- بیرجند- ایلام- شهرکرد- سمنان- یاسوج- و همچنین کلیه شهرستان های استان های تهران، البرز، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، فارس، اصفهان، گیلان، مازندران، سمنان و خراسان رضوی خواهد بود.

ورود به بخش سوالات متداول


توصيه‌های مهم به داوطلبان گرامی

  • ۱- داوطلبان بايد اطلاعیه های ثبت نام و فایل راهنمای ثبت نام را بطور كامل مطالعه كرده باشند.
  • ۲- داوطلبان باید حتما شرایط عمومی و اختصاصی مندرج در اطلاعیه ثبت نام را داشته باشند.
  • ۳- داوطلبان لازم است در درج كد ملی، نام خانوادگی و نام، مشخصات شناسنامه‌ای، ارسال عكس و تمامی اطلاعات لازم ديگر دقت و توجه كافی به عمل آورند، بديهی است درصورت اعلام و ارسال هرگونه اطلاعات اشتباه، با داوطلب به عنوان متخلف برخورد خواهد شد.
  • ۴- در پايان ثبت‌نام اينترنتی تأييد صحت اطلاعات ارسالی به عهده شخص داوطلب مي‌باشد، لذا دقت و توجه كافی در اين خصوص به عمل آيد.
  • ۵- برای جلوگيری از مشكلات بعدی حتماً اطلاعات درج شده در تقاضانامه ثبت‌نامی را به دقت بررسی نمايند.
  • ۶- داوطلبان پس از تكميل تقاضانامه و دريافت كد پيگيری يك نسخه پرينت از تقاضانامه تهيه و پس از مطالعه مندرجات آن، آنرا نزد خود نگهداری نمايند.
  • ۷- داوطلبان لازم است اطلاعات پرداختی و كد پيگيری خود را تا اعلام نتايج نهايی نزد خود نگهداری نمايند.

    متن آگهی استخدام موسسه بین المللی صلح و دوستی

    در راستای تجمیع و بهینه سازی فرآیند استخدام سازمان ها و دستگاه های وابسته به موسسه بین المللی صلح، با استعانت از درگاه حق تعالی، آزمون استخدامی متمرکز موسسه بین المللی صلح، تحت عنوان آزمون استخدامی دی ماه ۱۳۹۵ در تاریخ ۰۳ / ۱۰ /۱۳۹۵ برگزار می شود.

    در ادامه، توضیحات مربوطه جهت ثبت نام و نحوه تکمیل اطلاعات ارائه خواهد شد . بخش نخست شامل توضیحات و شرایط
    عمومی استخدام در موسسه بین المللی صلح و بخش دوم نیز شامل جداول استخدام و ردیف های شغلی معرفی شده توسط هر سازمان می باشد.

    بخش اول- توضیحات عمومی

    شرایط عمومی استخدام

    – داشتن تابعیت ایران
    – تدین به دین مبین اسلام یا یکی از ادیان رسمی کشور مصرح در قانون اساسی
    – التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران
    – انجام خدمت دوره ضرورت یا معافیت قانونی (ویژه آقایان)
    – عدم اعتیاد به دخانیات و مواد مخدر
    – نداشتن سابقه محکومیت جزایی موثر
    – داوطلبان نباید از جمله افرادی باشند که به موجب آراء مراجع قضائی و ذیصلاح، از خدمات دولتی و فعالیت های اجتماعی و اقتصادی منع شده باشند .
    – داشتن سلامت جسمانی و روانی و توانایی برای انجام کاری که استخدام می شوند.
    – داوطلبان استخدام نباید در زمان ثبت نام از مستخدمین رسمی، ثابت و پیمانی دستگاه های اجرایی و یا بازخرید خدمت آنها باشند .
    تذکر: ملاک عمل برای محاسبه تاریخ گواهی فراغت از تحصیل، معافیت دائم و پایان خدمت نظام وظیفه داوطلبان زمان برگزاری آزمون (۳/۱۰/۱۳۹۵)  و محاسبه سن آنها اولین روز ثبت نام (۲/۹/۱۳۹۵) می باشد.

    مراحل ثبت نام

    ۱- تکمیل فرم ثبت نام اینترنتی.
    ۲- فایل عکس اسکن شده.
    داوطلب می بایست یک قطعه عکس پرسنلی خود را با مشخصات زیر، اسکن نموده و فایل آن را برای ارسال از طریق برنامه ثبت نام اینترنتی آماده نماید:
    – عکس ۴×  ۳ که در سال جاری گرفته شده باشد. (عکس تمام رخ)
    – عکس اسکن شده فقط باید با فرمت JPG باشد.
    – اندازه عکس اسکن شده باید حداقل ۳۰۰×  ۲۰۰   پیکسل و حداکثر ۴۰۰× ۰۰ ۳ پیکسل  باشد.
    – تصویر داوطلب باید واضح، مشخص و فاقد اثر مهر، منگنه و هرگونه لکه باشد.
    – حجم فایل ذخیره شده عکس نباید از ۳۰۰ کیلوبایت بیشتر باشد.
    – حاشیه های زاید عکس اسکن شده باید حذف شده باشد.
    – حتی الامکان عکس رنگی و دارای زمینه سفید باشد.
    تبصره۱:  اسکن عکس از روی کارتهای شناسایی (کارت ملی، شناسنامه و…) قابل قبول نمی باشد و داوطلبان لازم است از اصل عکس و مطابق با توضیحات فوق، اقدام به اسکن نمایند.
    تبصره۲: عکس خواهران باید با حجاب و صورت کامل آنان مشخص باشد.
    تبصره۳: درصورت ارسال عکس غیرمعتبر، ثبت نام داوطلب باطل شده و حق شرکت در آزمون از وی سلب می گردد.

    با توجه به مشکلات به وجود آمده در آزمون های مشابه، درخصوص اشتباه در ارسال عکس داوطلبان، که این موضوع اکثراً برای داوطلبانی که در کافی نت ثبت نام می کنند رخ داده است، تاکید می گردد چنانچه ثبت نام خود را توسط کافی نت ها انجام می دهید، علاوه بر کنترل اطلاعات ثبت نامی، حتماً نسبت به کنترل عکس ارسالی دقت نمایید تا اشتباهاً عکس داوطلب دیگری به جای عکس شما ارسال نگردد.

    بدیهی است که در صورت ارسال عکس اشتباهی از طرف داوطلب، فرد به عنوان متخلف تلقی و مطابق مقررات با وی رفتار خواهد شد.

    توجه داشته باشید در صورت هرگونه مشکل در ثبت نام اینترنتی از سوی داوطلب و ارسال اطلاعات ناقص یا نادرست و دارای ایراد و…، ثبت نام داوطلب کان لم یکن شده و وجه ثبت نام غیرقابل استرداد می باشد.

    ۳- پرداخت وجه ثبت نام

    ثبت نام به صورت اینترنتی از روز سه شنبه مورخ ۲/۹/۱۳۹۵ لغایت روز جمعه مورخ ۱۲/۹/۱۳۹۵انجام خواهد پذیرفت.
    متقاضیان واجد شرایط می بایست به سامانه ثبت نام آزمون موسسه بین المللی صلح به نشانی www.solhodoosti.org  مراجعه و پس از تکمیل فرم ثبت نام الکترونیکی نسبت به پرداخت مبلغ ۰۰۰/۱۵۰ریال معادل ۱۵۰۰۰تومان به صورت الکترونیکی از طریق درگاه اینترنتی داخل سامانه ثبت نام با کارتهای بانکی متصل به شبکه ی شتاب، نسبت به تکمیل فرم ثبت نام و ارائه اطلاعات مورد نیاز اقدام نمایند.
    – لازم به توضیح است مدت زمان تعیین شده تمدید نمی گردد و متقاضیان باید در مدت زمان فوق نسبت به ثبت نام اقدام نموده و از موکول نمودن آن به روزهای پایانی خودداری نمایند.
    – متقاضیان شرکت در آزمون باید پس از پایان ثبت نام کد رهگیری خود را یادداشت نموده و تا پایان مراحل استخدام نزد خود نگهداری نمایند.
    – به ثبت نام های ناقص ترتیب اثر داده نخواهد شد و وجوه پرداختی به هیچ وجه مسترد نمی گردد.
    صرفاً داوطلبانی می توانند در این آزمون ثبت نام نمایند که در زمان ثبت نام دارای مدارک ذیل باشند:
    – دارا بودن مدرک لازم در مقطع و رشته تحصیلی مندرج در شرایط احراز مشاغل ذکر شده در دفترچه راهنما.
    – کارت ملی.
    – شناسنامه عکسدار.
    – کارت پایان خدمت نظام وظیفه عمومی و یا معافیت دائم و یا معافیت تحصیلی. (ویژه برادران)
    – مدارک دال بر ایثارگری. (ویژه داوطلبان ایثارگر)
    – مدارک دال بر معلولین عادی (ارائه گواهی معلولیت از سازمان بهزیستی)
    – مدارک دال بر بومی بودن (حسب مورد براساس هریک از موارد مشخص در بندهای ده گانه ذکر شده در بند یک امتیازات و سهمیه های قانونی)
    تذکر مهم: با توجه به اینکه مدارک متقاضیان، پس از تعیین نمرات داوطلبان در آزمون عمومی و سایر مراحل استخدام مانند آزمون تخصصی پس از طی دوره، توسط دستگاه استخدام کننده بررسی خواهد شد، لذا در صورتی که مدارک داوطلبان (به ویژه مدارک ایثارگری، بومی، گواهی اشتغال به کار بدون شماره شناسه و معلولین عادی) مغایر با شرایط مندرج در این آگهی و همچنین اطلاعات مندرج در تقاضانامه ثبت نامی باشد، هیچگونه حقی و امتیازی برای متقاضی ایجاد نخواهد کرد، و در هر مرحله از آزمون، اعلام نتایج اولیه، مصاحبه استخدامی و حتی درصورت پذیرش نهایی، داوطلب از سایر فرایند جذب و استخدام حذف خواهد شد و حق هیچگونه اعتراضی نخواهد داشت. شرایط احراز ردیف های شغلی، رشته های تحصیلی مجاز، ردیف های شغلی مجاز برای متقاضیان شهرستان ها به جز تهران و همچنین ردیف شغل های استخدامی با امکان دورکاری، در اطلاعیه های بعدی، در سامانه ثبت نام آزمون استخدامی اعلام می گردد.

    مراحل استخدام داوطلبان

    -آزمون استخدامی کتبی و کسب حد نصاب آزمون
    -کانون ارزیابی روانشناسی
    -بررسی صلاحیت های عمومی
    -ارزیابی سلامت جسمانی و روانی
    -حضور در دوره های آموزشی بدو استخدام
    -ارزیابی داوطلبان در دوره های آموزشی بدو استخدام
    تذکر: از میان شرکت کنندگان در آزمون کتبی که حد نصاب قبولی در این مرحله را کسب نموده اند پس از کنترل مدارک داوطلبان، حداکثر سه برابر ظرفیت پذیرش برای مصاحبه و ارزیابی شایستگی ها و توانمندی ها به کانون ارزیابی معرفی می شوند.

    نحوه تکمیل تقاضانامه ثبت نام

    ۱- در ردیفهای ۱،۲و۳، داوطلب باید در محل مورد نظر نام خانوادگی (فامیلی)، نام و نام پدر خود را مطابق با شناسنامه بطورکامل وارد نماید. (ازبکاربردن مد، تشدید، الف محذوف یا همزه خودداری شود. )
    ۲- در ردیف۴ ، داوطلب باید کد ملی خود را که ده رقم می باشد از چپ به راست درمحل مربوط درج نماید و از درج ممیز و یا خط تیره خودداری نماید. ضمناً داوطلبانی که تاکنون موفق به اخذ کارت ملی نشده اند برای اطلاع از شماره کد ملی خود با شماره تلفن گویای ۶۶۷۲۹۵۹۳ تماس حاصل نمایند.
    ۳- درردیف۵ ، داوطلب باید ازسمت چپ به راست فقط شماره شناسنامه خود را در محل مربوطه درج نماید و ازدرج حروف، ممیز و یا خط تیره که در بعضی شناسنامه ها درج گردیده خودداری نماید.
    ۴- در ردیف ۶ ، داوطلب باید برحسب اینکه زن یا مرد می باشد منحصراً مربع مربوط را علامتگذاری نماید.
    ۵- در ردیف ۷ ، داوطلب باید تاریخ تولد خود را به صورت سال، ماه و روز درمحل مربوط درج نماید.
    ۶- در ردیف  ۸ و۹،  داوطلب باید کد استان و شهرستان محل تولد خود را با توجه به جدول شماره ۱ مندرج در این دفترچه راهنما  مشخص و در این محل درج نماید.
    ۷- در ردیف ۱۰ ، داوطلب باید با علامتگذاری در یکی از مربع ها، دین خود را مشخص نماید.
    ۸- در ردیف ۱۱ ،  داوطلب باید بر حسب اینکه مجرد یا متاهل می باشد مربع مربوط را علامتگذاری نماید.
    ۹- در ردیف ۱۲ ،  داوطلبان چپ دست می بایست این مربع را علامتگذاری نمایند.
    ۱۰- در ردیف ۱۳ ، داوطلبان مرد باید وضعیت نظام وظیفه خود را با علامتگذاری در مربع مربوطه مشخص نمایند. (ملاک محاسبه تاریخ پایان خدمت یا معافیت دائم زمان برگزاری آزمون می باشد.)
    ۱۱- در ردیف ۱۴ ، داوطلبان شاغل قراردادی دستگاه ها می بایست موارد خواسته شده در این بند را با درج سابقه خدمت تکمیل نمایند. (میزان سابقه خدمت به حداکثر سن داوطلب اضافه خواهد شد و در صورتی که داوطلب دارای شماره شناسه قراردادی از سامانه کارمند ایران باشد از امتیاز نمره شاغلین قراردادی نیز استفاده خواهد کرد.)
    ۱۲- در ردیف ۱۵ ، داوطلب معلول می بایست نوع معلولیت خود را در یکی از مربع ها علامتگذاری نماید و فرم دریافتی از بهزیستی را  حداکثر تا تاریخ ۱۰/۹/۱۳۹۵ به نشانی دبیرخانه مرکزی موسسه (تهران صندوق پستی ۳۴۳۳-۱۶۷۶۵) ارسال نمایند.
    ۱۲-۱ – داوطلب معلول چنانچه نیازمند منشی میباشد باید این قسمت را علامتگذاری نماید.
    ۱۳- در ردیف ۱۶ ، داوطلب می بایست آخرین مقطع تحصیلی خود را در این بند علامتگذاری نماید.
    ۱۴- در ردیف ۱۷ ، داوطلب می بایست عنوان رشته تحصیلی خود را مشخص و در این محل درج نماید.
    ۱۵- در ردیف ۱۸ ، داوطلب می بایست گرایش رشته تحصیلی خود را انتخاب و در این قسمت درج نماید.
    ۱۶- در ردیف ۱۹ ، داوطلب باید دانشگاه یا موسسه محل اخذ مدرک تحصیل خود را درج نماید.
    ۱۷- در ردیف ۲۰ ، داوطلب باید معدل آخرین مدرک تحصیلی خود را درج نماید.
    ۱۸- در ردیف ۲۱ ، داوطلب می بایست تاریخ فارغ التحصیلی آخرین مقطع تحصیلی خود را به سال و ماه و روز در این قسمت درج نماید. (ملاک محاسبه تاریخ فارغ التحصیلی زمان برگزاری آزمون میباشد.)
    ۱۹- در ردیف ۲۲، داوطلب می بایست نام سازمان و کد عنوان شغلی خود را با توجه به جداول شماره  ۲ و ۳ و۴ و  ۵ و۶ مندرج دراین دفترچه راهنما مشخص و دراین محل درج نماید.
    ۲۰- در ردیف ۲۳، داوطلب می تواند در صورت علاقمندی، در انتخاب های دوم تا چهارم، به ترتیب اولویت تا سه شغل دیگر را انتخاب ، نام سازمان و کد عنوان شغلی خود را با توجه به جداول شماره  ۲ و ۳ و۴ و ۵ و۶ مندرج دراین دفترچه راهنما مشخص و در محل مربوط درج نماید.
    ۲۱- در ردیف ۲۴، داوطلب می تواند در صورت علاقمندی، با علامتگذاری این قسمت ، آمادگی خود را برای عناوین شغل هایی که تکمیل ظرفیت نشده اند، در صورت داشتن شرایط احراز لازم،  بنابر تشخیص و نیاز سازمان و دستگاه مورد نظر اعلام نماید.
    تذکر مهم: داوطلبان میبایست در انتخاب کد شغل به نام سازمان، نام شغل، محل خدمت، جنس و ظرفیت پذیرش، توجه نمایند.
    ۲۲- در ردیف ۲۵ و ۲۶، داوطلب می بایست کد و نام استان و شهرستان محل اقامت خود را جهت تعیین حوزه امتحانی با توجه به جدول شماره ۱ در این دفترچه راهنما   مشخص و در این محل درج نماید.
    ۲۳- در ردیف ۲۷ و ۲۸، داوطلب باید آدرس کامل و دقیق پستی محل سکونت و کد پستی ده رقمی خود را در محل مربوط درج نماید و از درج ممیز و یا خط تیره خودداری نماید.
    ۲۴- در ردیف ۲۹ و ۳۰، داوطلب شماره تلفن ثابت با کد شهر و شماره تلفن همراه خود را در محل مربوط درج نماید.
    ۲۵- در ردیف ۳۱، داوطلب متقاضی میتواند آدرس پست الکترونیکی خود را درج نماید.
    ۲۶- در ردیف ۳۲، داوطلب متقاضی میتواند در صورت علاقمندی به اشتغال پاره وقت، این گزینه را علامتگذاری نماید.
    ۲۷- ۲۶- در ردیف ۳۳، داوطلب متقاضی میتواند در صورت علاقمندی به اشتغال به صورت دورکاری، این گزینه را علامتگذاری نماید.
    ۲۸- در ردیف ۳۴، داوطلب باید عکس خود را مطابق استانداردهای اعلام شده در این دفترچه راهنما با فرمت های مشخص شده ارسال نماید.
    ۲۹- در ردیف۳۵، داوطلب باید تصویر کارت ملی خود را مطابق استانداردهای اعلام شده در این دفترچه راهنما با فرمت های مشخص شده ارسال نماید.

    زمان برگزاری آزمون و نحوه دریافت کارت شرکت در آزمون

    کارت شرکت در آزمون از روز سه شنبه مورخ  ۳۰/۹/۱۳۹۵برای مشاهده و پرینت بر روی سامانه ثبت نام آزمون موسسه بین المللی صلح به نشانی  www.solhodoosti.org  قرار خواهد گرفت.
    آزمون در روز جمعه مورخ ۳/۱۰/۱۳۹۵در تهران برگزار خواهد شد. ساعت شروع و محل برگزاری آزمون برروی کارت شرکت درآزمون درج و به هنگام پرینت کارت به آگاهی داوطلبان خواهد رسید.
    لازم به ذکر است صدور کارت شرکت در آزمون به منزله تایید اطلاعات ارسالی از سوی داوطلبان نبوده و مدارک داوطلبان پس از اجرای آزمون توسط سازمان های مربوط بررسی خواهد شد.

    مواد آزمون

    به هر یک از داوطلبان، یک دفترچه سوال داده خواهد شد.
    کلیه دروس آزمون به صورت چهارگزینهای با ضریب یک (۱) طراحی خواهد شد. ضمنا یک سوم نمره منفی به ازای هر سوال غلط در نظر گرفته خواهد شد.
    الف- مواد آزمون به شرح زیر تعیین می شود:
    ۱-    ریاضی و آمار مقدماتی
    ۲-    زبان و ادبیات فارسی
    ۳-    معارف اسلامی*
    ۴-    زبان انگلیسی عمومی
    ۵-    اطلاعات عمومی، دانش اجتماعی و حقوق اساسی
    ۶-    هوش و توانمندیهای عمومی
    تذکرات مهم
    -کلیه دروس باضریب یک محاسبه و اعمال خواهندشد.
    *اقلیتهای دینی مصرح در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران از پاسخگویی به سوالهای معارف اسلامی معاف بوده و در این صورت نمره مکتسبه این داوطلبان، براساس مجموع تراز شده سایر سؤالهای آزمون محاسبه خواهد شد.
    تذکرات:
    ۱- به منظور احراز مهارت های پایه و عمومی فنّاوری اطلاعات افراد واجد شرایط جهت استخدام در مشاغل تخصصی، کارشناسی و بالاتر پذیرفته شدگان نهایی موظفند حداکثر یک ماه پس از اعلام تایید گزینش، مدارک مربوط به کسب مهارت های هفتگانه(ICDL) صادره از مراکز و مؤسسات تایید صلاحیت شده توسط سازمان فناوری اطلاعات موسسه بین المللی صلح را ارائه نمایند.

    توجه: کسانی که فاقد گواهینامه های مذکور می باشند و یا گواهی نامه آنان از مراکز تعیین صلاحیت شده نمی باشند، موظفند در یکی از مراکز تعیین شده سازمان فناوری اطلاعات موسسه بین المللی ، پس از شرکت در آزمون تعیین سطح، گواهینامه مذکور را در زمان مقرر ارایه نمایند.

    ۲- دانشجویان مقاطع تحصیلی اعلام شده و همچنین دارندگان مدارک تحصیلی پایین تر از مقاطع تحصیلی اعلام شده در شرایط احراز مشاغل مذکور و همچنین مدارک تحصیلی معادل می توانند در آزمون استخدامی شرکت نمایند. شرایط احراز ردیف های شغلی، رشته های تحصیلی مجاز، ردیف های شغلی مجاز برای متقاضیان شهرستان ها به جز تهران و همچنین ردیف شغل های استخدامی با امکان دورکاری، در اطلاعیه های بعدی، در سامانه ثبت نام آزمون استخدامی اعلام می گردد.

    ۳- مدارک تحصیلی فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی در صورت پذیرفته شدن در آزمون استخدامی، حداکثر۲ ماه پس از اعلام نتیجه بایستی به تأیید سازمان مرکزی دانشگاه مذکور برسد.

    ۴- مسئولیت ناشی از عدم رعایت دقیق ضوابط و شرایط اعلام شده در متن اطلاعیه استخدام و این دفترچه و یا ارائه مدارک به صورت ناقص در زمان مصاحبه و گزینش برعهده داوطلب خواهد بود و در هر مرحله از مراحل آزمون، مسابقه و جذب، محرز شود داوطلب به اشتباه یا به عمد اطلاعات خلاف واقع داده و یا فاقد شرایط مندرج در آگهی است، از انجام مراحل بعدی محروم گردیده و در صورت صدور حکم استخدامی، حکم مزبور لغو و بلااثر می شود.

    ۵- انتخاب نهایی پذیرفته شدگان آزمون پس از طی مراحل گزینش میسر می باشد و اسامی پذیرفته شدگان پس از تأیید مراجع ذیصلاح از طریق سامانه آزمون یا وب سایت هر یک از سازمان ها و سایت رسمی موسسه به نشانی  www.solhodoosti.org  به اطلاع داوطلبان خواهد رسید.

    جدول شماره۱ کد و نام استان، نام و کد شهرستان

    این جدول در فایل دفترچه شرایط و راهنمای ثبت نام موجود است برای مشاهده اینجا کلیک کنید

  • کد شغل هایی که در شهرستان ها امکان استخدامی برای آنها ممکن می باشد.

۱۰۰۰۲-۱۰۰۰۳-۱۰۰۰۴-۱۰۰۰۵-۱۰۰۰۶-۱۰۰۰۷-۱۰۰۰۹-۱۰۰۰۱۱-۱۰۰۰۱۲-۱۰۰۰۱۵-۱۰۰۰۱۶-۱۰۰۰۱۷-۱۰۰۰۱۸-۱۰۰۰۱۹-۱۰۰۰۲۴-۱۰۰۰۲۶-۱۰۰۰۲۷-۱۰۰۰۲۸-۱۰۰۰۲۹-۱۰۰۰۳۰-۱۰۰۰۳۱-۱۰۰۳۲-۱۰۰۰۳۳-۱۰۰۰۳۴-۱۰۰۰۳۶-۱۰۰۰۳۷-۱۰۰۰۳۹-۱۰۰۰۳۹-۱۰۰۰۴۰-۱۰۰۰۴۱-۱۰۰۰۴۲-۱۰۰۰۴۵

  • کد شغل هایی که در شهرستان ها امکان استخدامی برای آنها بصورت غیرحضوری یا دور کاری ممکن می باشد.

۱۰۰۰۲ – ۱۰۰۰۳ – ۱۰۰۰۴ – ۱۰۰۰۵ – ۱۰۰۰۶ – ۱۰۰۰۷ – ۱۰۰۰۹ – ۱۰۰۰۱۱ – ۱۰۰۰۱۲- ۱۰۰۰۱۵ – ۱۰۰۰۱۶ – ۱۰۰۰۱۷ – ۱۰۰۰۱۸ – ۱۰۰۰۱۹ – ۱۰۰۰۲۴ – ۱۰۰۰۲۶ – ۱۰۰۰۲۷ – ۱۰۰۰۲۸ – ۱۰۰۰۲۹ –  ۱۰۰۰۳۰ – ۱۰۰۰۳۱ – ۱۰۰۰۳۲ – ۱۰۰۰۳۳ – ۱۰۰۰۳۴- ۱۰۰۰۳۶-  ۱۰۰۰۳۷ – ۱۰۰۰۳۹ – ۱۰۰۰۴۰ – ۱۰۰۰۴۱ – ۱۰۰۰۴۲

جدول شماره۲ فهرست ردیف – شغل های سازمان رسانه

کد شغل عنوان شغل نام سازمان جنس پذیرش تعداد
۱۰۰۰۱ روابط عمومی رسانه زن ۳
۱۰۰۰۲ گرافیست و طراح رسانه زن / مرد ۳
۱۰۰۰۳ کارشناس تولید محتوا – تولید محتوا شبکه های مجازی و شبکه های اجتماعی رسانه زن / مرد ۵
۱۰۰۰۴ کارشناس توسعه بازار و بازاریابی رسانه زن / مرد ۵
۱۰۰۰۵ عکاس خبری رسانه زن / مرد ۳
۱۰۰۰۶ خبرنگار رسانه زن / مرد ۱۰
۱۰۰۰۷ ویراستار خبری رسانه زن / مرد ۳
۱۰۰۰۸ سردبیر خبری رسانه زن / مرد ۳
۱۰۰۰۹ مدیر شبکه های اجتماعی و شبکه های مجازی رسانه زن / مرد ۲
۱۰۰۰۱۰ کارشناس امور دفتری و اداری رسانه زن ۳
۱۰۰۰۱۱ نماینده و سرپرست دفاتر نمایندگی رسانه زن / مرد *
۱۰۰۰۱۲ مترجم زبان های انگلیسی – فرانسه – اسپانیولی-عربی- ترکی استانبولی رسانه زن / مرد ۵

*  در این کد تعداد جذب نیرو بنا بر شرایط شهرها و حضور نمایندگی ها ، و برطبق مصوبه اداره کل نظارت و ارزشیابی بعد از آزمون استخدامی مشخص خواهد شد.

جدول شماره۳ فهرست ردیف – شغل های سازمان اقتصادی

کد شغل عنوان شغل نام سازمان جنس پذیرش تعداد
۱۰۰۰۱۳ کارمند اداری و دفتری اقتصادی زن ۳
۱۰۰۰۱۴ حسابدار اقتصادی زن / مرد ۳
۱۰۰۰۱۵ مدیر بازاریابی و توسعه بازار اقتصادی زن / مرد ۲
۱۰۰۰۱۶ مدیر فروش اقتصادی زن / مرد ۲
۱۰۰۰۱۷ کارشناس بازاریابی اقتصادی زن / مرد ۵
۱۰۰۰۱۸ کارشناس فروش اقتصادی زن / مرد ۵
۱۰۰۰۱۹ کارشناس تبلیغات اقتصادی زن / مرد ۲
۱۰۰۰۲۰ کارشناس حقوقی و قراردادها اقتصادی زن / مرد ۲
۱۰۰۰۲۱ کارشناس بهبود سیستم اقتصادی زن / مرد ۲
۱۰۰۰۲۲ کارشناس برنامه ریزی اقتصادی زن / مرد ۱
۱۰۰۰۲۳ کارشناس برنامه و بودجه اقتصادی زن / مرد ۲

جدول شماره۴ فهرست ردیف – شغل های سازمان فناوری اطلاعات

کد شغل عنوان شغل نام سازمان جنس پذیرش تعداد
۱۰۰۰۲۴ کارشناس تولید محتوا – تولید محتوا شبکه های مجازی و شبکه های اجتماعی فناوری اطلاعات زن / مرد ۲
۱۰۰۰۲۵ کارشناس IT فناوری اطلاعات زن / مرد ۳
۱۰۰۰۲۶ برنامه نویس وب فناوری اطلاعات زن / مرد ۲
۱۰۰۰۲۷ کارشناس دیجیتال مارکتینگ فناوری اطلاعات زن / مرد ۲
۱۰۰۰۲۸ کارشناس سئو و بهینه سازی فناوری اطلاعات زن / مرد ۲
۱۰۰۰۲۹ گرافیست و طراح وب فناوری اطلاعات زن / مرد ۲
۱۰۰۰۳۰ کارشناس شکبه و سرورینگ – امنیت شبکه – مونیتورینگ فناوری اطلاعات زن / مرد ۲
۱۰۰۰۳۱ کارشناس ایمیل مارکتینگ – سوشال مارکتینگ فناوری اطلاعات زن / مرد ۲
۱۰۰۰۳۲ کارشناس بازاریابی فناوری اطلاعات زن / مرد ۳
۱۰۰۰۳۳ کارشناس فروش فناوری اطلاعات زن / مرد ۳
۱۰۰۰۳۴ کارشناس تبلیغات فناوری اطلاعات زن / مرد ۳

جدول شماره۵ فهرست ردیف – شغل های سازمان تبلیغات

کد شغل عنوان شغل نام سازمان جنس پذیرش تعداد
۱۰۰۰۳۵ کارمند اداری تبلیغات زن ۳
۱۰۰۰۳۶ گرافیست و طراح تبلیغات زن / مرد ۲
۱۰۰۰۳۷ کارشناس تبلیغات تبلیغات زن / مرد ۲
۱۰۰۰۳۸ مدیر بازرگانی تبلیغات زن / مرد ۱
۱۰۰۰۳۹ مدیر فروش و بازاریابی تبلیغات زن / مرد ۲
۱۰۰۰۴۰ کارمند فروش و بازاریابی تبلیغات زن / مرد ۵
۱۰۰۰۴۱ مدیر تبلیغات تبلیغات زن / مرد ۱
۱۰۰۰۴۲ کارشناس فروش تلفنی تبلیغات زن / مرد ۵
۱۰۰۰۴۳ کارشناس امور قراردادها تبلیغات زن / مرد ۱
۱۰۰۰۴۴ سرپرست فروش تهران تبلیغات زن / مرد ۲
۱۰۰۰۴۵ سرپرست فروش شهرستان ها تبلیغات زن / مرد ۴

جدول شماره۶ فهرست ردیف – شغل های حوزه امور اداری و مالی

کد شغل عنوان شغل نام سازمان جنس پذیرش تعداد
۱۰۰۰۴۶ کارمند روابط عمومی اداری زن ۳
۱۰۰۰۴۷ منشی اداری اداری زن ۵
۱۰۰۰۴۸ منشی مدیرعامل اداری زن ۱
۱۰۰۰۴۹ کارمند اداری اداری زن / مرد ۵
۱۰۰۰۵۰ حسابدار اداری زن / مرد ۴
۱۰۰۰۵۱ مدیر مالی اداری مرد ۱
۱۰۰۰۵۲ اپراتور مرکز تماس اداری زن ۵
۱۰۰۰۵۳ کارشناس مالی اداری زن / مرد ۲
۱۰۰۰۵۴ حسابرس اداری مرد ۲
۱۰۰۰۵۵ کارشناس فرهنگی اداری زن / مرد ۲
۱۰۰۰۵۶ کارشناس هنری اداری زن / مرد ۲
۱۰۰۰۵۷ خدمات اداری زن / مرد ۴

جدول رشته ها و گرایش های مدارک تحصیلی مجاز جهت ثبت نام
کلیه گرایش ها و زیرشاخه های رشته های تحصیلی که در ردیف های ۱ تا ۱۰ جداول ذیل آورده شده اند، مجاز به ثبت نام در سامانه استخدامی می باشند.

ردیف عنوان رشته تحصیلی
۱ معماری داخلی، مهندسی انرژی، مهندسی برق، مهندسی پزشکی، مهندسی رباتیک، مهندسی شهرسازی، مهندسی صنایع، مهندسی علمی کاربردی عمران، مهندسی عمران، مهندسی کامپیوتر، مهندسی ماشین های صنایع غذایی، مهندسی مدیریت پروژه، مهندسی معماری، مهندسی مکاترونیک، مهندسی مکانیزاسیون کشاورزی، مهندسی مکانیک ، مهندسی مواد و متالورژی، مهندسی نساجی، مهندسی هوافضا، مهندسی هوانوردی، مهندسی ورزش
۲ آمار و سنجش آموزشی، آمار و کاربردها، آموزش تربیت بدنی، ادیان و مذاهب، اقتصاد اسلامی ، اقتصاد کشاورزی، الهیات و معارف اسلامی، تکنولوژی آبادانی روستاها، حسابداری، علوم کامپیوتر، علوم مهندسی، علوم ورزشی ، دبیری ریاضی، دبیری فیزیک، روانشناسی، ریاضیات و کاربردها، زبان و ادبیات عربی، فقه و حقوق اسلامی، فلسفه و عرفان اسلامی، فناوری اطلاعات و ارتباطات ، فیزیک ، فیزیک مهندسی ،کارشناسی چندرسانه ای، مددکاری اجتماعی، مدیریت اطلاعات و ارتباطات، مدیریت امور بانکی، مدیریت بازرگانی، مدیریت بیمه، مدیریت بیمه اکو ، مدیریت جهانگردی ، مدیریت دولتی، مدیریت صنعتی ، مدیریت فرهنگی هنری، مدیریت کسب و کارهای کوچک، مدیریت مالی، مدیریت هتلداری، مدیریت و بازرگانی دریایی ، مربیگری ورزشی، معارف اسلامی و علوم تربیتی، دبیری شیمی، شیمی، کارشناسی بهداشت عمومی ، کارشناسی فناوری اطلاعات سلامت ، مهندسی بهداشت حرفه ای، مهندسی بهداشت محیط، آموزش تربیت بدنی، اقتصاد کشاورزی
۳ کاردانی آمار، کاردانی امور بانکی، کاردانی امور بیمه، کاردانی امور دولتی، کاردانی امور مالی و مالیاتی ، کاردانی آموزش ریاضی، کاردانی آموزش و پرورش ابتدایی، کاردانی تربیت معلم قرآن مجید، کاردانی تکنولوژی آبیاری ، کاردانی تکنولوژی ماشین های کشاورزی، کاردانی حسابداری، کاردانی خدمات مسافرتی و جهانگردی، کاردانی علم اطلاعات و دانش شناسی، کاردانی علمی کاربردی بهینه سازی مصرف انرژی، کاردانی علمی کاربردی سخت افزار کامپیوتر، کاردانی علمی کاربردی مخابرات، کاردانی علمی کاربردی مکانیزاسیون کشاورزی ، کاردانی علمی کاربردی نرم افزار کامپیوتر، کاردانی علوم ورزشی، کاردانی فناوری اطلاعات و ارتباطات، کاردانی مدیریت بازرگانی، کاردانی مدیریت صنعت جهانگردی، کاردانی مدیریت صنعتی، کاردانی مدیریت گمرکی، کاردانی معماری
۴ امنیت اطلاعات، امنیت بین الملل، امنیت نرم، پژوهشگری امنیت، تربیت مربی عقیدتی سیاسی ، ترویج و آموزش کشاورزی، حفاظت اطلاعات، ضد تروریسم، علوم اجتماعی، علوم سیاسی، علوم فنی امنیت، علوم ورزشی، علوم و مهندسی صنایع غذایی، کتابداری ، مددکاری اجتماعی، مدیریت خدمات بهداشتی درمانی، مدیریت مناطق خشک و بیابانی، مربیگری ورزشی، مهندسی تولیدات گیاهی، مهندسی زراعت و اصلاح نباتات، مهندسی زیست فناوری کشاورزی، مهندسی فضای سبز، مهندسی گیاه پزشکی، مهندسی محیط زیست
۵ آموزش زبان و ادبیات فارسی، ادیان و مذاهب، الهیات و معارف اسلامی، ایران شناسی، تربیت مربی عقیدتی سیاسی ، حقوق ، دبیری الهیات و معارف اسلامی، دبیری زبان و ادبیات عربی، زبان و ادبیات ترکی آذری، زبان و ادبیات عربی، زبان و ادبیات فارسی، زبان و ادبیات کردی، شیعه شناسی ، علوم قر آن و حدیث، علوم قضایی، فرهنگ و معارف اسلامی، فقه و حقوق اسلامی، فلسفه، فلسفه و حکمت اسلامی، فلسفه و عرفان اسلامی، مترجمی زبان عربی، معارف اسلامی و علوم تربیتی، امنیت اطلاعات، امنیت بین الملل، امنیت نرم، پژوهشگری امنیت، حفاظت اطلاعات، دبیری علوم اجتماعی، روزنامه نگاری ، ضد تروریسم ، علوم اجتماعی، علوم ارتباطات اجتماعی، علوم فنی امنیت، اقتصاد اسلامی، امنیت اقتصادی، حسابداری، خبرنگاری، روابط عمومی، علوم اقتصادی، فناوری اطلاعات و ارتباطات، مدیریت اطلاعات و ارتباطات، مدیریت امور بانکی، مدیریت بازرگانی، مدیریت بیمه، مدیریت بیمه اکو، مدیریت جهانگردی، مدیریت دولتی، مدیریت صنعتی، مدیریت فرهنگی هنری، مدیریت کسب و کارهای کوچک، مدیریت مالی، مدیریت هتلداری، مدیریت و بازرگانی دریایی
۶ ارتباط تصویری، تلویزیون و هنرهای دیجیتالی، چاپ، صنایع دستی ، طراحی پارچه ، طراحی صحنه ، طراحی لباس ، عکاسی ، کتابت و نگارگری، مجسمه سازی، نقاشی، هنرهای تجسمی، هنرهای صناعی، طراحی صنعتی، مرمت و احیای بناهای تاریخی، هنراسلامی
۷ ادبیات نمایشی، بازیگری، سینما، کارگردانی تلویزیون، نمایش عروسکی ، آهنگسازی، موسیقی نظامی، نوازندگی موسیقی ایرانی، نوازندگی موسیقی جهانی
۸ زبان و ادبیات انگلیسی، مترجمی خبر زبان انگلیسی، مترجمی زبان انگلیسی، زبان آلمانی، مترجمی زبان آلمانی، زبان فرانسه، زبان و ادبیات اسپانیایی، زبان و ادبیات ترکی استانبولی
۹ تاریخ، تاریخ اسلام، جغرافیا، دبیری تاریخ، دبیری جغرافیا، زبان شناسی، علوم انتظامی، علوم سیاسی، کارتوگرافی، آموزش تربیت بدنی، راهنمایی و مشاوره گرایش فعالیت های پرورشی، روانشناسی، علم اطلاعات و دانش شناسی ، علوم تربیتی ، علوم ورزشی، مددکاری اجتماعی، مربیگری ورزشی، مطالعات خانواده
۱۰ الهیات و معارف اسلامی، امنیت اطلاعات، امنیت اقتصادی، امنیت بین الملل، امنیت نرم، پژوهشگری امنیت، تاریخ اسلام، تربیت مربی عقیدتی سیاسی ، حفاظت اطلاعات، شیعه شناسی، ضد تروریسم ، علم اطلاعات و دانش شناسی ، علوم اجتماعی، علوم اقتصادی، علوم انتظامی، علوم تربیتی، علوم سیاسی، علوم فنی امنیت، علوم قرآن و حدیث، علوم قضایی،

* ملاک رشته تحصیلی، آخرین مدرک تحصیلی دواطلب می باشد.
**در صورتی که دواطلب در مقطع تحصیلی کاردانی و کارشناسی در یکی از رشته های مجاز فوق تحصیل نموده است، اگر آخرین مدرک تحصیلی وی غیرمرتبط با رشته های فوق باشد نیز، مجاز به ثبت نام در سامانه می باشد.
*** داوطلبان و متقاضیانی که در سایر رشته ها تحصیل کرده اند و در هیچ یک از مقاطع تحصیلی در رشته های فوق تحصیل ننموده اند، حق ثبت نام در سامانه استخدامی را ندارند.

تذکرات مهم

  • محدودیت سنی : حداقل سن برای ثبت نام ۱۸ سال تمام و حداکثر ۴۰ سال می باشد.
  • حداقل مدرک تحصیلی : حداقل مدرک تحصیلی قابل قبول برای داوطلبان و متقاضیان ثبت نام، مدرک تحصیلی دیپلم نظری یا فنی و حرفه ای یا کارو دانش ، مورد تایید وزارت آموزش و پرورش یا سازمان فنی و حرفه ای کشور می باشد.
  • رشته های تحصیلی قابل قبول برای ثبت نام : شامل کلیه رشته های اعلامی در دفترچه راهنما می باشد. مشاهده رشته های تحصیلی قابل قبول برای ثبت نام
  • نحوه احراز رشته های تحصیلی برای هر شغل : کلیه رشته های مجاز در دفترچه راهنما، می توانند در هر ردیف شغلی درخواست دهند. دواطلبان توجه نمایند پس از کسب حد نصاب آزمون، در مرحله گزینش و ارزیابی تخصصی، رشته های مرتبط و مدارک تحصیلی بالاتر، دارای امتیاز می باشند.
  • شهرهای مجاز در ثبت نام استخدامی : ثبت نام استخدامی در شهرهای تهران- مشهد- اصفهان- تبریز- کرج- شیراز- اهواز- ارومیه- قم- کرمانشاه- زاهدان- رشت- کرمان- همدان- اراک- یزد- اردبیل- بندر عباس- قزوین- زنجان خرم‌آباد- سنندج- گرگان- ساری- بجنورد- بوشهر- بیرجند- ایلام- شهرکرد- سمنان- یاسوج- و همچنین کلیه شهرستان های استان های تهران، البرز، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، فارس، اصفهان، گیلان، مازندران، سمنان و خراسان رضوی خواهد بود.

 

برای دانلود دفترچه راهنمای ثبت نام اینجا کلیک کنید

برای ثبت نام در آزمون استخدامی اینجا کلیک کنید

برای دانلود سوالات رایج آزمونهای استخدامی اینجا کلیک کنید

  • ۸- توصيه می شود داوطلب فرايند ثبت‌نام را شخصاً انجام دهد و اطلاعات پرداختی و كد پيگيری دريافتی از سايت را، نزد سايرين افشا نكند.

ثبت نام آزمون استخدامی متمرکز – موسسه بین المللی صلح و دوستی …

solhodoosti.org/sabtTranslate this page

آزمون استخدامی متمرکز سال ۹۵ موسسه بین المللی صلح … توجه ويژه : جهت طرح سوال می توانيد با شماره ۷۷۸۹۳۰۳۴ داخلی ۲۰۴ از ساعت ۱۱ لغایت ۱۳ شنبه تا چهارشنبه به جز …

استخدام موسسه بین المللی صلح و دوستی سال ۹۵ – اي-استخدام – شهرخبر

www.shahrekhabar.com/employment/147997614030058Translate this page

10 hours ago – استخدام موسسه بین المللی صلح و دوستی سال ۹۵ در راستای تجمیع و بهینه سازی … در این بخش سوالات متداول متقاضیان ثبت نام قرارداده شده است.

استخدام موسسه بین المللی صلح و دوستی سال 95 | ایران استخدام

iranestekhdam.ir/استخدام-موسسه-بین-المللی-صلح-و-دوستی-سا/Translate this page

11 hours ago – آزمون استخدامی متمرکز موسسه بین المللی صلح سال 95 استخدام موسسه بین … توجه ویژه : جهت طرح سوال می توانید با شماره ۷۷۸۹۳۰۳۴ داخلی ۲۰۴ از ساعت …

استخدام موسسه بین المللی صلح و دوستی :: کندو – مرجع سوالات و اخبار …

kandoocn.blog.ir/1395/…/استخدام-موسسه-بین-المللی-صلح-و-دوس…Translate this page

3 hours ago – در راستای تجمیع و بهینه سازی فرآیند استخدام سازمان ها و دستگاه های وابسته به موسسه بین المللی صلح، با استعانت از درگاه حق تعالی، آزمون …

استخدام موسسه بین المللی صلح و دوستی

kandoocn.rozblog.com/post/16Translate this page

… تجمیع و بهینه سازی فرآیند استخدام سازمان ها و دستگاه های وابسته به موسسه بین المللی صلح، با استعانت از درگاه حق تعالی، آزمون استخدامی…,استخدام موسسه بین المللی صلح و دوستی,کندو. … دانلود رایگان سوالات عمومی آزمونهای استخدامی مراکز مهم

آگهی استخدام موسسه بین المللی صلح و دوستی سال ۹۵ – لیست اخبار

newslist.ir › اخباراستخداماستخدامیTranslate this page

11 hours ago – آگهی استخدام موسسه بین المللی صلح و دوستی سال ۹۵. آگهی استخدام موسسه بین …. دانلود نمونه سوالات عمومی آزمون های استخدامی. اطلاعات تماس. نشانی :.

استخدام موسسه بین المللی صلح و دوستی | پست

khabarsky.xyz/post/56817Translate this page

پست با عنوان استخدام موسسه بین المللی صلح و دوستی از وبلاگ کندو – مرجع سوالات و اخبار جدید استخدام.

استخدام موسسه بین المللی صلح و دوستی سال ۹۵ – جستجوگر اخبار تی نیوز

tnews.ir/news/86be74803874.htmlTranslate this page

10 hours ago – استخدام موسسه بین المللی صلح و دوستی سال ۹۵ در راستای تجمیع و بهینه سازی فرآیند استخدام سازمان ها و دستگاه های وابسته به موسسه بین المللی …

استخدام موسسه بین المللی صلح و دوستی سال ۹۵

khabaronlines.ir/fa/356892Translate this page

آزمون استخدامی متمرکز موسسه بین المللی صلح سال ۹۵ استخدام موسسه بین المللی صلح و دوستی – ۳ آذر ۹۵ در راستای تجمیع و بهینه سازی فرآیند استخدام سازمان ها و …

استخدام متمرکز موسسه بین المللی صلح سال ۹۵ | استخدام

www.estekhtam.com/استخدام-متمرکز-موسسه-بین-المللی-صلح-سا/Translate this page

2 days ago – آزمون استخدامی متمرکز سال ۹۵ موسسه بین المللی صلح. در راستای …. سوالات استخدام سومین آزمون استخدامی مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی. سوالات …

موسسه بین المللی سفیران صلح: مشکین

safiranesolhir.bso-meshkin.ir/Translate this page

دیدار اعضای موسسه بین المللی سفیران صلح و هنرمندان با جانبازان جنگ تحمیلی … برچسب ها : یادمان ,مهربان ,دیگران ,خداوند ,دوست ,یادمان باشد ,المللی سفیران ….. نمونه سوالات استخدامی رایگان – استخدامی بانکها – دانلود رایگان نمونه سوالات استخدامی.

آزمون استخدامی موسسه بین المللی صلح و دوستی سال ۹۵ – فرداکیدز

www.fardakids.ir/news/26376Translate this page

2 days ago – آزمون استخدامی موسسه بین المللی صلح و دوستی سال ۹۵. 18 دقیقه پیش آگهی …. به هر یک از داوطلبان، یک دفترچه سوال داده خواهد شد. کلیه دروس آزمون به …

نمونه سوالات استخدامی رایگان

www.file99.ir/Translate this page

دانلود نمونه سوالات استخدامی حسابداری فولاد مبارکه اصفهان · نمونه سوالات ….. نمونه سوالات آزمون استخدامی متمرکز سال ۹۵ موسسه بین المللی صلح. نمونه سوالات آزمون ….. 2- برای تأمین آینده مالی خود دوست دارید شغل ثابتی داشته باشید؟ 3- واقعاً در تصمیم …

درباره استاد ابراهیم صنوبر مدیرعامل موسسه بین المللی سفیران صلح …

98patoghi.bistarinha.xyz/page-52824.htmlTranslate this page

درباره استاد ابراهیم صنوبر مدیرعامل موسسه بین المللی سفیران صلح … که گامهای مثمر ثمری را در حوزه مسائل حقوق بشر دوستانه و صلح و دوستی بین ملتها بردارد. …. اتوکد | دانلود نمونه سوالات عمومی تخصصی ازمون های استخدامی همراه پاسخنامه جواب تستی …

درباره استاد ابراهیم صنوبر مدیرعامل موسسه بین المللی سفیران صلح …

safiranesolh.data6.ir/page-50283.htmlTranslate this page

درباره استاد ابراهیم صنوبر مدیرعامل موسسه بین المللی سفیران صلح | دیتا6 … گامهای مثمر ثمری را در حوزه مسائل حقوق بشر دوستانه و صلح و دوستی بین ملتها بردارد. … اف نمونه سوالات تخصصی استخدامی دستگاههای اجرایی · spoiler alert is on vacation …

درباره استاد ابراهیم صنوبر مدیرعامل موسسه بین المللی سفیران صلح …

solhepaydar.wikipediafa.ir/page-512420.htmlTranslate this page

درباره استاد ابراهیم صنوبر مدیرعامل موسسه بین المللی سفیران صلح … که گامهای مثمر ثمری را در حوزه مسائل حقوق بشر دوستانه و صلح و دوستی بین ملتها بردارد. …. سوالات استخدامی وزارت نیرو |دانلود سوالات استخدامی اداره برق · بیرینچی کورگه نیم …

موسسه بین‌المللی سفیران صلحالو بلاگ,

safiranesolh.aloblog.ir/Translate this page

برگزاری مراسم ها،سمینارهاو اجلاس های ملی وبین المللی در حوزه صلح و دوستی که از جمله آن … برخی زیرمجموعه های موسسه بین المللی سفیران صلح عبارتند از: ….. پلاک 35ل · دانلود رایگان نمونه سوالات استخدامی داروشناسی بیهوشی · بابا لنگ دراز 1 · من ماینر . … همچنین تمامی اطلاعات، خبرها و مقالات بصورت خودکار از سایت های فارسی دریافت و …

نیوزسورس – استخدام نیروی آقا در پیک موتوری سه سوت در زنجان

newssource.ir/news/154369Translate this page

استخدام نیروی آقا در پیک موتوری سه سوت در زنجان. … استخدام راننده با موتورسیکلت جهت پیک موتوری در زنجان …. استخدام موسسه بین المللی صلح و دوستی سال ۹۵.

ابراهیم صنوبر مدیرعامل موسسه بین المللی سفیران صلح | خبرخوان – rss

shokrane.d89.ir/page-465400.htmlTranslate this page

ابراهیم صنوبر مدیرعامل موسسه بین المللی سفیران صلحصلح، امنيت، آرامش و دوستي مفاهيمي عظيم هستند كه زندگي رو به رشد بشر به آنها نيازمند است و هرچه …. علوم پزشکی 95 ,سوالات استخدامی علوم پزشکی ,نمونه سوالات استخدامی فوریت‌های پزشکی …

ترفندهایی برای بهینه سازی دستگاه های اندرویدی

shadow-co.ir/search/?q=ترفندهایی+برای+بهینه+سازی…های…Translate this page

استخدام دستگاه هاي اجرایی کشور در سال ۹۴ جهت دانلود نمونه سوالات استخدامی آزمون فراگیر دستگاه هاي اجرایی اینجا … استخدام موسسه بین المللی صلح و دوستی سال ۹۵.

موسسه بین المللی سفیران صلح

ambassadorsforpeace.alefblog.ir/Translate this page

دیدار استاد ابراهیم صنوبر مدیرعامل موسسه بین المللی سفیران صلح با استاد محسن … صلح، دوستي، مهر، محبت، برادري و جوانمردي همه و همه برگرفته از فرهنگ هاي اصيل و …

کیمیای عدالتآرشیو وبلاگهای ایران

nooghabb-bsky.hastiblog.tk/page-9524.htmlTranslate this page

نمونه سوالات مصاحبه استخدام های دولتی · نمونه سوالات تخصصی · دانلود نمونه … موسسه بین المللی صلح · نمونه سوالات استخدامی تخصصی فولاد مبارکه اصفهان گروه برق …

استخدام پرسشگر در موسسه تحقیقاتی بین المللی آگاه واقع در خوزستان …

golestangraph.shiektarinha.ir/…/استخدام+پرسشگر+در+موسسه+تح…Translate this page

سلام دوست داران کانتر سرور های اختصاصی rio3 جدیدترین ارائه دهنده. سرور های گیم … آگهی استخدام منشی مسلط به زبان انگلیسی در گروه سنگ حایر واقع در استان تهران … سفر استاد ابراهیم صنوبر مدیرعامل موسسه بین المللی سفیران صلح به شهرستان تبریز ….. نمونه سوالات استخدامی گمرک 95-دانلود رایگان -نمونه سوالات استخدامی گمرک.

صفحه اصلی – موسسه حقوقی سفیر صلح ، مشاوره حقوقی ، قبول وکالت …

safirsolh.com/Translate this page

موسسه حقوقی سفیر صلح با بهره گیری از وکلای مجرب و زبده آماده پذیرش وکالت در زمینه … در جهت احقاق حقوق موکلین خویش و نیز در راستای ایجاد صلح و دوستی با اتکال به خداوند … حقوق بین الملل به مجموعه قوانین پذیرفته شده ای که روابط میان ایالات یا کشور ها را مقید …. چند سوال در مورد طلاق توافقی۲۱ آبان ۱۳۹۵ – ۵:۴۴ ق. … مطالب سایت.

سامانه جامع عضویت سازمان جوانان هلال احمر – ماه نو

80.253.131.243/helalportal/Translate this page

اگر دوست دارید زمان جوانی خود را در مسیر صلح طلبی بگذرانید و برای خود … برای همراهی با جوانان سازمان بایستی عضو شوید و اگر دوست دارید با گروه های مختلف …

اهدای نشان عالی هنر برای صلح به بنیانگذار محک – Mahak

www.mahak-charity.org/main/…/1463-2015-09-22-10-16-31Translate this page

Sep 22, 2015 – آخرین بروز رسانی سایت دوشنبه 1 آذر 1395 … سوالات متداول … موسسه محک نیز همواره به گسترش فرهنگ نوع دوستی در میان یاوران … عالی هنر برای صلح در سومین دوره این جشنواره به سعیده قدس بنیانگذار موسسه … محک از دیدگاه بین الملل.

تیم ملی کاراته ایران قهرمان جام بین المللی صلح و دوستی در ارومیه شد

hubcity.ir/news/15197Translate this page

Aug 21, 2016 – دوازدهمین دوره مسابقات کاراته بین المللی جام صلح و دوستی ارومیه طی روزهای 29، 30 و 31 … استخدام کادر تولید محتوا (حوزه سلامت) در موسسه سیرنگ.

بهار نیوز – نوشته تكان‌دهنده‌ دختر ايراني در فیسبوک ظریف

baharnews.ir/article/18470/Translate this page

Oct 20, 2013 – مدام فکر میکنم اینایی که میرن دانشگاه بین الملل چقدر پول دارن؟ ….. ادارات و شرکت ها میگفتن ما در حد فوق دیپلم میتونیم استخدام کنیم. …. بنابراین شما اجازه نداری کسی رو با نوع تحصیلش زیر سوال ببری . …. دوست عزیزی که نوشتی دیپلم فنی = دکترای ادبیاته واقعاً میزان درک و شعور و فرهنگ خود و جامعه ای که در اون …

ازدواج شرم‌آور زنی با پسر 23 ساله‌اش/ ثروت واقعي “بابک زنجاني” چقدر …

www.yjc.ir › سیاسیسایر حوزه‌هاTranslate this page

اکبر توکلی، مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) در گفت و گو با سایت شفا آنلاین اعلام کرده … را حفظ کند، این است که کری یک جایزه صلح نوبل بگیرد و دست از سر ما بردارد. …. نوشت: “وقتی چنین فردی سوژه دست اول رسانه‌های بین‌المللی می‌شود، پای حیثیت ….. وی با اشاره به اینکه احمدی‌نژاد، موسوی را دوست داشت و دارد و شخص احمدی‌نژاد دو بار …

خبرگزاری خانه ملت :: لیست کلید واژه های مهم

www.icana.ir/Fa/Tags

… طلا و جواهرفروشاناعضای فدراسیون بین المللی جشنواره هنرهای رزمیاعضای کمیته اجرایی یازدهمین نمایشگاه کتاب قماعضای کمیسیون اقتصادی و کشاورزی مجلس شورای …

علی دایی، رویانیان و اکبرعبدی جایزه صلح بین المللی گرفتند + حاشیه …

www.mashreghnews.ir/…/علی-دایی-رویانیان-و-اکبرعبدی-جایزه-…Translate this page

Aug 20, 2013 – مدیرعامل و سرمربی پرسپولیس نشان صلح خود را از موسسه بین‌المللی صلح دریافت کردند. … خود در مورد حضور علی دایی گفت: من علی دایی را خیلی دوست دارم و او همشهری من است. … هم یکی از خیرها است و بهتر است در این ارتباط از خود او سوال کنید. ….. کليه حقوق اين سايت متعلق به وبسايت خبري-تحليلي مشرق نيوز مي …

برگزاری اجلاس صلح توسط موسسه بین المللی سفیران صلح | سه قرون

dog087876.3gheroon.ir/page-628661.htmlTranslate this page

اجلاس بین المللی صلح موسسه بین المللی سفیران صلح باحضور مراجع اعزام، … در ادامه این مراسم از سفیران صلح برگزیده تقدیر به عمل آمد و جوایزی در حوزه های مختلف به تلاشگران عرصه صلح و دوستی تقدیم شد …. پاورپوینت ویژگی های منطقه جنوب غربی آسیا مطالعات اجتماعی | سوالات اجتماعي پايه … تمامی حقوق برای سایت محفوظ است.

استخدام کارشناس حقوق بین الملل توسط وزارت امورخارجه

international-law.blogfa.com/post-126.aspxTranslate this page

نشریه حقوق بین الملل پاسارگاد – استخدام کارشناس حقوق بین الملل توسط وزارت امورخارجه – (به نام خداوند دادگستر) … منبع:موسسه حقوق بین الملل پارس … با سلام و خیر مقدم خدمت شما دوست گرامی،اینجانب محمود گلستانی،دانشجوی دکتری حقوق بین الملل دانشگاه آزاد اسلامی … مجموعه سوالات آزمون دکتری تخصصی … مجمع جهانی صلح اسلامی

افراطی‌گری سمی مهلک برای صلح جهانی است – ایسنا

www.isna.ir/news/…/افراطی-گری-سمی-مهلک-برای-صلح-جهانی-استTranslate this page

Oct 5, 2015 – مسئول موسسه صلح زیبا گفت: سازمان‌های بین‌المللی با فراهم آوردن قطعنامه‌ها … آرشیو · خط مشی · درباره ایسنا · تماس با ایسنا · باشگاه دانشجویان; پیوندها; استخدام · نتایج زنده … متحد اصل در روابط بین‌المللی بر صلح و دوستی بنا شده و جنگ و مخاصمه ممنوع … طرح سوال ۲۸ نماینده از وزیر دادگستری درباره لغو سخنرانی مطهری.

پرسش‌های حقوقی و قضایی‌تان را به وکیل‌آنلاین بفرستید

www.mizanonline.ir/fa/ads/redirect/a/550

Nov 15, 2015 – خوانندگان گرامی می‌توانند سوالات حقوقی، قضایی و مالیاتی خود را در قسمت. … بین الملل …… موسسه ازوی وفقط بنده شکایت کردودادگاه وام گیرنده وبنده را ….. را از بین برده اند و از طریق ایمیل اعلام کردند که با هماهنگی آن جناب سایت شما مسدود گشته …… همین ملک که قبل از فوت مالک صلح شده به عنوان سهم الارث اقدام کرده اند.

سازمان جوانان جمعیت هلال احمر

javananhelal.ir/Translate this page

وب سایت سازمان جوانان جمعیت هلال احمر. … رمزگشایی از اصول بنیادین نهضت بین المللی صلیب سرخ و هلال احمر/ اصل خدمت داوطلبانه- بخش دوم … تجلیل از دانش آموزان شرکت کننده در نخستین دوره مسابقات گفت وگوی بشر دوستی …. اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان · واحد پیوند اعضا · موسسه آموزش عالی هلال احمر · وزارت ورزش و جوانان …

موسسه صلح و دوستی – مجله خبری موریکس

morix.ir/search/?q=موسسه%20صلح%20و%20دوستی&page=186Translate this page

استخدام سازمان بهزیستی سوالات رایج در آزمون های استخدامی خبر ۲۶ آبان ۹۵ – استخدام سازمان بهزیستی استان کرمان حوزه معاونت امور توسعه پیشگیری بهزیستی استان …

بانك اقتصاد نوين – اخبار – بانک اقتصاد نوين

www.enbank.ir/Site.aspx?ParTree=1113&p=8654

در اين مجمع پس از ارايه گزارش مديرعامل اين بانک و پاسخ به سوالات، سهامداران بانک … بانک اقتصادنوين به مرحله يک چهارم نهايي مسابقات کانون بانک‌ها و موسسات اعتباري … مورخ 1395.08.26 در محل سالن همايش‌هاي بين‌المللي هتل المپيک، بـه نشاني تهران، ضلع ….. صلح گفت: جامعه جهاني امروز بيش از هر روز ديگر نيازمند صلح و دوستي است.

جمعییت هلال احمر شهرستان منوجان – سوالات متداول

helalmanujan.blogfa.com/page/faqTranslate this page

جمعییت هلال احمر شهرستان منوجان – سوالات متداول – وبلاگ اختصاصی جمعیت هلال احمر … همچنین مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال‌احمر، موسسه آموزش عالی هلال و شرکت صنایع … از نظر فدراسیون بین‌المللی صلیب سرخ و هلال‌احمر، بین داوطلب و عضو تفاوت …. هایی توسط خودشان با هدف برقراری وترویج صلح دوستی و تفاهم پایدار میان ملتها.

پایگاه خبری الف

alef.ir/Translate this page

بخش بین الملل الف، 4 آذر 95 ….. دوست عزیزی می پرسید ماجرای راه پیمایی اربعین مستند به چیست؟ … تازه ترین نظرسنجی صورت گرفته توسط یک موسسه معتبر دانشگاهی نشان می دهد با وجود ….. پاسخ تلگرامی ولی الله سیف به یک سوال ….. رکورددار گینس: سفر کنید تا دنیا به صلح برسد … یکی از دامنه‌های سایت‌ تلگرام فیلتر شد.

آخرين اخبار پيام نور – اخبار پیام نور

pnuna.com/category/آخرين-اخبار-پيام-نور/Translate this page

نمونه سوالات پيام نور … پیام نور جهرم در مسابقات جهانی ووشو بانوان جام صلح و دوستی مقام سوم را کسب نمود. … سایت پیام نورنا : مهلت درخواست تعیین محل آزمون و مهمان اضطراری مقطع … فراهم است که امیدواریم با حمایت ویژه مسولان این دو دانشگاه بین المللی شود. … پیام نورنا : دانشگاه پیام نور اعلام کرد: تبلیغات موسسات درخصوص پذیرش …

سایت موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان

www.tebyan.net/

از ناله عشاق ،نوایی بردار وز درد و غم دوست ، دوایی برداراز منزل یار ،تا تو ای سست …. خود را “زائر پیاده کربلا، سرباز ولایت و نماد صلح و دوستی هلال احمر” معرفی کرده است. …… سلام،یه سوال:من امروزبااین برنامه آشناشدم چطورمیشه اسم کاربریموتغیربدم؟ …… کشورمان که تبلیغات گسترده ای نیز دارند ، فروش بین المللی مناسبی ندارند و لذا …

سازمان بهزیستی استان تهران

www.behzistitehran.org.ir/Translate this page

خدمات سایت ….. کسب و کار در بهزیستی بهارستان; – کسب مقام برتر بین المللی موسسه رعد الغدیر; – برگزاری جلسه ارزیابی تحقق اهداف سال 94 در بهزیستی شهر تهران …

آشنایی با پیمان‌نامه حقوق کودک – بنیاد کودک

www.childf.com/newsurl/151/آشنایی-با-پیمان‌نامه…/default.aspxTranslate this page

موسسه خیریه رفاه کودک … پیمان‌نامه حقوق کودک یک کنوانسیون بین‌المللی است که حقوق مدنی، سیاسی، اقتصادی، … حقوق‌ لاینفك‌، مساوی‌ و منزلت‌ تمام‌ اعضای‌ خانواده‌ بشری‌ زیربنای‌ آزادی‌، عدالت‌ و صلح‌ در جهان‌ است‌، ….. مسئولانه‌ در جامعه‌ای‌ آزاد و با روحیه‌ای‌ (مملو) از تفاهم‌، صلح‌، صبر، تساوی‌ زن‌ و مرد و دوستی‌ بین‌ تمام‌ ….. نظرات کاربران سایت …

خراسان | شماره :19409 | تاریخ 1395/9/4

khorasannews.com/Translate this page

بین الملل. 3 · 6. اقتصادی. 14. سیاسی. 4 · 16. ادب و هنر. 7. اخبار. 2. اجتماعی. 9. دانش و فناوری. 11. اندیشه. 12. حوادث. 13. ترحیم و تسلیت. 15. ویژه. 5. پلاک عزت. 10.

دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی

www.iauctb.ac.ir/fa/thesis/

Oct 22, 2014 – 6, منع تبعيض در استخدام با تاکيد بر اصول و موازين حقوق بشري, محمدحسين …… 456, نقش دیوان کیفری بین‌المللی در تحقق صلح و امنیت جهانی, نسرین …… 1352, بررسي نقش آموزش¬هاي رسانه‌اي موسسه هلال ايران در افزايش آگاهي مردم در …… رشته روانشناسي دانشگاه آزاد اسلامي در سال 1391 بر اساس نظريه سوال– پاسخ و …

نوشته های خواندنی – کیانا وحدتی

www.kianavahdati.com/forum.aspx?id=-2147483646&showall=yes

Oct 4, 2008 – با عرض خسته نباشید یه سوال داشتم خدمت دوست خوبم کوشا جان البته اگر به عنوان دوست ما را لایق بدونن ; …. یوهان سباستین پری باخ، مدیر این موسسه اعلام کرد، به هر کدام از …. روبان سفید: نماد صلح و آرامش در کره زمین، قطع خشونت علیه زنان، …… دکتر ‘اسپنسر جانسون’ از سخنرانان و نویسندگان بین المللی است .

امام خامنه ای چقدر ثروت دارد؟ – خیبرآنلاین

kheybaronline.ir/fa/news/16348

Jan 20, 2014 – سوالات عارفانه آن آشنای قدیمی، حقیقتا پرده از دروغی که با آب و آتش بین ….. جانم فدای رهبر کم است جانها فدای رهبر انشاالله دوست داریم سید علی ….. صلح امام حسن گفتید اشتباه کرد و تو جنگ امام حسین گفتید لازم نبود …… علاوه بر اینکه بر اساس قانون اساسی کلیه توافقات و موافقت نامه های بین المللی باید به امضاء و …

zaum/fa_50K.txt at master · zacharydenton/zaum · GitHub

https://github.com/zacharydenton/zaum/blob/master/public/data/…/fa/fa_50K.txt

بین 98587. وزارت 98227 … دلیل 53673. المللي 53498 …. صلح 32249. دیدار 32226 …. موسسه 17665. مجموع 17619 … سوال 15907 … دوست 15327 …… استخدام 4008.

اطلاعیه نخستین آزمون استخدامی مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور

sokhane-ashena.com/index.php/archive?id=1179

خبرگزاری سخن آشنا ارائه دهنده برترین اخبار و مطالب سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی از دیرباز تاکنون.

ارتباط ایثارگران با رییس جمهور | خبرگزاری ایثارگران

isarkhabar.com/?page_id=2421

سلام برای من سوال هست واقعا از ریاست جمهوری جواب هم گرفته اید یا این سایت فقط …. با سلام خدمت دکتر روحانی اینجانب فرزند شهید و شاغل در موسسه ای می باشم و هم اکنون …… ضمنا اینجانب دارای لیسانس علوم سیاسی از دانشکده روابط بین الملل می باشم . …… تاشايد آنان كه درزمان صلح باخيالي آسوده برمسند رياست تكيه زده اندبياد آورند كه …

وب سایت پیام آنلاین – مقالات شما – مخابرات استان تهران

www.tct.ir/?siteid=2&pageid=650

در نتیجه این اقدام امکان پیگیری گوشی مسروقه نیز از بین می‌رفت زیرا در یک نمونه … دو شناسه یکتای IMEI گوشی و شناسه بین‌المللی مشترک موبایل MSISDN به علاوه یک … شدن گوشی، تکلیف گوشی‌های دو سیم‌کارته از دیگر سوالات درباره این طرح است. …… روزی دوستی از ملانصرالدین پرسید : ملا ، آیا تا بحال به فکر ازدواج افتادی ؟

دلفان امروز | اخبار شهرستان دلفان | delfanemrooz.ir

delfanemrooz.ir/fa/search.php?str_search=دلفان

به گزارش دلفان امروز به نقل از سایت نهاد ریاست جمهوری علت لغو سفر ریس جمهور به لرستان شرایط نامساعد … سیاسی، کلیت این نهاد عظیم و وظیفه قانونی آن را در تعیین صلاحیت‌ها زیر سوال برد. ….. ایستادگی در برابر نظام سلطه بین‌المللی باید در شعر شاعران ظهور و بروز داشته باشد …… جلوه های انسان دوستی در جشن عاطفه های شهر نورآباد.

با حضور – جنبش مصاف

www.masaf.ir/ImagesSitemap

تاریخ اصلی مطلب رانیز ارسال نمایید تا از درج مطالب قدیمی در سایت جلوگیری شود. …. و سامره (نام یهودی کرانه باختری) صلح وجود ندارد؛ اما این درست نیست. shia muslim …… ایمنی نسبی بانک‌های اسلامی درمقابل بحرانهای مالی بین المللی سبب شده که این … فیلم دوستی از جنس آتش) shia muslim http://www.masaf.ir/images/وقف، عاملی مهم …

[XLS]Sheet1 – دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملایر

www.malayeriau.ac.ir/rvp/2-download/library.xls

80, پرسشهای چهار گزینهای مقاومت مصالح: ویژه کارشناسی ارشد, موسسه فرهنگی هنری ….. 301, مجموعه سوالات اولین دوره آزمون استخدامی ادواری مقطع کاردانی, پرتو، بهروز, اسرار دانش …… 757, اقدامات بین المللی در برابر استرس ناشی از ضربه, دانیلی،پیل, مترجم ….. 919, حواس پرتها :ADHD در بزرگسالان, آدلر ، لنارد, ترجمه فریبا بشر دوست …

[XLS]Winlib Report Generator – مرکز تربیت مربی و پژوهشهای فنی و حرفه ای

www.tvto-itc.ir/uploads/farsi_books.XLS

239, 11310, آزمایشهای سه محوری, آزادی ،اصغر, موسسه بین المللی زلزله شناسی و مهندسی زلزله … 254, 1576, آزمون کارشناسی ارشد ریاضی: مجموعه سوالات تستی و تشریحی سالهای ….. 411, 9045, آشنایی با قوانین و مقررات استخدامی, مرکز آموزش مدیریت دولتی …… 1070, 2940, آئین دوستیابی، چگونه میتوان دوست یافت و در مردم نفوذ کرد …

تكاب دلپیکس

news-tkab.delpix.ir/

ماهنامه تكاب تمامي اخبار خود را از وب سايت ها و وبلاگ هاي معتبر كسب مي كند و به هيچ …. به گزاریش ایرنا، دوازدهمین دوره مسابقات کاراته بین المللی جام صلح و دوستی طی ….. اما سوال این است که آیا از اجرای حکم شلاق کارگران معدن آقدره تکاب، جامعه ایرانی …. توسط موسسه خیریه مهر گیتی تهران در 5 روستای شهرستان در حال احداث می باشد و یک …

خواندنی هایی در مورد خوانندگان ايران [آرشيو] – P30World Forums …

forum.p30world.com › … › فرهنگ و هـنــــرمـوســیـقی

Jan 10, 2007 – بعد از مدتی همکاری و دوستی، جناب جم ترانه یار دبستانی بنده را با ….. در مورد این سوال که در کجا قرار دارم باید صادقانه بگویم که احساس می کنم همه چیز دارم و بی نیازم . … از جنگ و خونریزی هم بیزارم و دلم می خواهد هر چه زودتر در دنیا صلح و صفا …… گوگوش :به هر حال هر آنچه كه كار بين المللي بود براي من موفقيت آميز بود

آخوندی:”شلختگی” برای مسکن مهر واژه مناسبی است

iusfestivals.ir/1/

Nov 7, 2016 – شهردار تهران گفت: اگرچه توفیق ندارم در جمع مدافعان حرم کنار دوست عزیزم حاج …… وبسایت رسمی برنامه نود – سایت فیفا با معرفی بازی ایران و قطر از سردار …… اسپوتنیک به نقل از موسسه “سوفان” افزود: با وجود قرار گرفتن مركز توجه …… با هدف گسترش صلح و ثبات و نابود کردن تروریسم به افغانستان حمله کردند و …

تكاب گیل پی سی

news-tkab.gilpc.ir/

سایت تفریحی گیل تاپ. … اما سوال این است که آیا از اجرای حکم شلاق کارگران معدن آقدره تکاب، جامعه ایرانی …… ثقفی افزود: به ثمر رسیدن مذاکرات هسته ای موجب شده تا تمام دنیا به این مساله اذعان کنند که ملت ایران مردمی صلح دوست و اهل مذاکره هستند. …… درسال87باتیم ایران قهرمان جام بین المللی دوستی در تهران شدیم ودرانفرادی سوم شدم.

دانلود پایانامه

projonline.blogfa.com/1392/08

۹۴ – شناسایی و اجرای احکام خارجی درحقوق بین الملل خصوصی ۳۳ ص ۹۵ – شورای …… ۱۲۸۰ – امام خمینی و مسأله جنگ و صلح در طول هشت سال دفاع مقدس ۵۱ ۱۲۸۱ – آل بویه در …

“رضا سیار” بر کرسی فرمانداری قم تکیه زد | میهن پست

mihanpost.com/1/

Sep 15, 2014 – وی بیان کرد: مردم دوست دارند اتفاقاتی که در مورد نوع نگاه و چگونه زندگی …… پژوهشکده باقرالعلوم(ع) اقدام به جمع آوری سوالات مشاغل که بالغ بر 130 … و فایل آن به صورت درختواره بر روی سایت پژوهشکده قرار داده خواهد شد. ….. فرودگاه آبادان که به عنوان فرودگاه بين المللي به ثبت رسيده است مي …… گفتني است: موسسه

خبرگزاری پیشگام نیوز وبلاگ 24 – 1

weblog24.link/blog/pishgamnews

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس ، این تصمیم به دنبال استعفای جمال محمود … وی با بیان اینکه استخدام شدم تا برای شما کار کنم، افزود: شما متعلق به 75 …. قرار است دانشجویان سوالات خود را به صورت نمادین و با 30 پلاکارد از وزیر امور خارجه درباره …. منبع : خبرگزاری پیشگام نیوز-کمکی که باید دولت و مجلس به مؤسسه تنظیم و …

تروريست حقيقي – تروريسم دولتي

www.realterrorist.blogfa.com/cat-10.aspx?p=4

Jan 6, 2013 – اين برنده جايزه صلح نوبل از مورد انتقاد قرار دادن ارتش ميانمار براي آزار و اذيت ….. شبکه پرس تي‌وي با کيلب ماپن، از مرکز بين المللي عمل ساکن نيويورک ….. سایت بی بی سی نیز با اعلام این خبر نوشت: «بر اثر انفجار مین در شرق ….. می‌دهد و تا علامت سوال معمای ترور کندی هیچ‌گاه از اذهان عمومی آمریکا و جهان پاک نشود.

نمونه سوالات استخدامی هلال احمر ویژه سال 1395 + کلیه رشته ها

helal95.pishroblog.ir/Post/13Translate this page

May 26, 2016 – … Translate this page نمونه سوالات استخدامی موسسه خدمات بهداشتی درمانی بیرجند . … نهضت بین‌المللی صلیب سرخ و هلال احمر – ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد … برقراری صلح و تفاهم و دوستی میان ملت ها و مذاهب; تسکین آلام بشری; تامین …

دیدار اعضای موسسه بین المللی سفیران صلح و هنرمندان با جانبازان جنگ …

zialejion.androidsazha.ir/page-482214.htmlTranslate this page

دیدار اعضای موسسه بین المللی سفیران صلح و هنرمندان با جانبازان جنگ تحمیلی. گزارش تصویری دیدار و ملاقات برخی از اعضای موسسه بین المللی سفیران صلح.

جشنواره “ایران وطن من” – نــتــــ لــوکــــ

netlook.ir/1/

Nov 9, 2016 – وی در آخر گفت: هر کاری که تا کنون انجام داده ام را دوست دارم. … بر اساس گزارش سایت شورای شهر تهران، مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران نیز ….. وی در پاسخ به سوال ایسنا درباره پیوند کبد از زنده و آگهی‌های فروش که بعضا در …… دبیر کنگره بین المللی حقوق شهروندی در پایان، تصریح کرد: باید مجموعه سمن ها بیش …

لیست پایان نامه های با موضوعات قرآنی + چکیده و نویسنده – ماهِ پژوهش

mah-pajohesh.persianblog.ir/post/27/

Jan 21, 2013 – لینک این موضوعات در سایت تبیان نیز است. ….. جواب سوال 3ـ با بررسی فصل چهارم این پژوهش عمق اندیشه قرآنی مولوی بیش ….. دانشگاه : مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) … از غیرخودی‌ها، خودداری از دوستی و ولایت‌پذیری غیرخودی‌ها، صلح و رابطه با …… بین المللی اسلامی، اختتام قراردادهای بین المللی در حقوق اسلامی.

کرم برای از بین بردن جوش های فرور و جوانی مورد استفاده قرار می گیرد و …

rayanak.gegli.com/blog.asp?post=970

Sep 27, 2011 – این کرم برای از بین بردن جوش های فرور و جوانی مورد استفاده قرار می گیرد و البته یک محافظ بسیار قوی در برابر UV نیز است و از بهترین محصولات …

به دنياي کتــاب اکتــرونـيــک خوش آمديد

haddadnet.blogfa.com/

مجموعه مقالات برنامه‌نویسی (سایت Dev.ir) …. تعدادزیادی کتاب به شرح زیر و به قلم یا همت دوست عزیز ایل بیگی : ….. طرح بين المللی اقدام در مورد سالخوردگی و اصول ملل متحد برای اشخاص سالمند ….. فرهنگ ديني وجايگاه آن دربرنامه چهارم توسعه-موسسه فرهنگي هنري عرش پژوه … طرح های صلح مربوط به قضيه فلسطين از سال 1937 تا 2001

بانک مدیر عامل حقوق رفاه دریافتی مدیر عامل بانک رفاه … – مرجع فارسی

marjafarsi.ir/…/بانک+مدیر+عامل+حقوق+رفاه+دریافتی+مدیر+عامل+…Translate this page

امضای تفاهم نامه همکاری بین موسسه بین المللی سفیران صلح و با جانشین حقوق بشر … موسسه بین المللی سفیران صلح برای ترویج فرهنگ صلح و دوستی در میان ملت ها و … نمونه سوالات استخدامی بانک صادرات 95– آگهی استخدام بانک صادرات – استخدام در …

چهارمین همایش ملی نوروز، میراث صلح و دوستی برگزار می‌شود – موسسه …

ghmu.ir/?p=754Translate this page

Nov 5, 2015 – همايش نوروز ،ميراث صلح و دوستي “همزمان با برگزاري جشن نوروز با … علاقمندان می توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر به بخش فراخوان سایت پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری مراجعه و در صورت نیاز سوالات خود … سازمان میراث فرهنگی)، همایش منطقه ای و بین المللی نوروز در سال ۱۳۸۰ در … فراخوان آگهی استخدام حسابدار.

موسسه بین المللی سفیران صلح

taavonisafiranesolh3.blogro.ir/Translate this page

مطالب سایت به دستور کارگروه مبارزه با مصادیق مجرمانه پاک سازی شده است. … برگزاری کنسرت صلح توسط موسسه بین المللی سفیران صلح با حضور هنرمندان و ورزشکاران … ورزش عاملي مناسب در جهت ارسال پيام صلح و دوستي و گسترش آن است ….. دانلود موزیک · دانلود سوالات · استخدام شرکت · آگهی استخدام · کانال تلگرام · دانلود آهنگ …

اخبار بروجرد – روزهای بروجرد

www.borujerdtimes.ir/akhbar/index.aspx?Itemid=328Translate this page

بنده به عنوان عضو کمیسیون اجتماعی اعلام می‌کنم هرگونه استخدام باید با درج آگهی …. آیت الله احمد مبلغی در همایش بین المللی” تداعیات بعد از داعش” در کشور لبنان … در این کنفرانس که به همت موسسه امام حکیم وبرخی نهادهای دینی دیگر برگزار شد، ….. ایم و این باید برای استان سوال باشد و بعنوان یک بحران ویژه در دستور کار قرار گیرد .

ابراهیم صنوبر:گرايش به حق اصلي ترين معيار در حوزه حركتي انديشه و …

solh1.feedblog.xyz/post566052.htmlTranslate this page

ابراهیم صنوبر مدیر عامل موسسه بین المللی سفیران صلح :گرايش به حق اصلي ترين … دوستي عجين شود و اعتقادات او بر پايه اين معيارها شكل بگيرد، باورهاي صلح …. درباره مرگ عباس کیارستمی · دانلود رایگان سوالات استخدامی دستگاه های اجرایی 95 …

پولوم | بیانیه ابراهیم صنوبر در محکومیت حمله تروریستی و کشتار مردم …

polom.ir/page-56013.html/Translate this page

مرجع آهنگ فارسی , دانلود , مطالب جالب , سایت سرگرمی , متن های خواندنی , دانلود آهنگ … بیانیه ابراهیم صنوبر مدیرعامل موسسه بین المللی سفیران صلح در محکوم نمودن حمله … همچون سایر تحرکات ضدبشری و مغایر با صلح و دوستی محکوم نموده و با بازماندگان این …. سوالات استخدامی نمونه روان بالینی شناس سوالات استخدامی نمونه سوالات روان …

اخبار شهری | بانک اطلاعات شهر و دایرکتوری مشاغل کتاب اول

www.avval.ir/news

برگزاری نمایشگاه در محل سابق نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران واقع در بزرگراه ….. سوال اینجاست که آیا واقعا مواد غذایی می‌توانند بر ارتقای توان مغز تاثیرگذار باشند؟ …… با تروریسم به عنوان دشمن مشترک، پایه های صلح و ثبات را در منطقه مستحکم سازند. ….. بانک مرکزی اعلام کرد: بانک ها و موسسه های اعتباری کشور براساس درخواست …

پیام تسلیت ابراهیم صنوبربه مناسبت لیالی قدروشهادت مولای متقیان امام …

safiranesolh.rzb.myblogreader.xyz/post467383.htmlTranslate this page

این سایت تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران است … پیام تسلیت ابراهیم صنوبر مدیر عامل موسسه بین المللی سفیران صلح به مناسبت لیالی … ایام شهادت مولای متقیان امام خوبان اسوه عدل و عدالت و صلح و دوستی امام علی (ع) بر عموم مسلمین جهان و … فعال در آزمودنیهای افسرده با آزمودنیهای مضطرب · نمونه سوالات استخدامی تخصصی پرستاری …

کانون تحکیم روابط فرهنگی ورزشی | پرنسیس

peransis.xyz/data/solhedaemTranslate this page

پست های وبلاگ کانون تحکیم روابط فرهنگی ورزشی از وب سایت بلاگفا با ذکر منبع به … گزارش تصویری چهارمین اجلاس بین المللی صلح ماندگار (موسسه بین المللی …. با صلح و دوستی محکوم نموده و با بازماندگان این حادثه اسفناک ابراز همدردی مینماییم …. کارشناس اجتماعی سوالات استخدامی امور تامین اجتماعی سوالات استخدامی اجتماعی …

safiranesolh

safiranesolh.rzb.fablog.in/Translate this page

این سایت تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران است … ابراهیم صنوبر در حالی میزبان چهارمین اجلاس بین المللی صلح موسسه بین المللی سفیران …. زمانی که سفیران صلح، صلح و دوستی و آرامش را برای خود مطلوب می داند قدر مسلم دستان یاری گر …… دانلود نمونه سوالات استخدامی · استخدام در شرکت نرم افزاری استخدام شرکت استخدامی شرکتها …

متن سخنرانی ابراهیم صنوبر مدیرعامل موسسه سفیران صلح درباره اهمیت …

apoo26.6blog.ir/page-549701.htmlTranslate this page

سخنرانی استاد ابراهیم صنوبر مدیرعامل موسسه بین المللی سفیران صلح درباره … اسلام آیین صلح وآشتی و دوستی است ،سلم وسلام در لغت به معنای صلح وآرامش است.

داستانهای کوتاه و جذاب که آدم را به خود فرو می برد [آرشیو] – سایت …

www.daneshju.ir/forum/sitemap/t-22486.html

Aug 22, 2007 – بين راه سر موضوعی اختلاف پيدا کردند و به مشاجره پرداختند.يکی از آنها از سر خشم؛بر چهره ديگری سيلی زد. دوستی که سيلی خورده بود؛سخت آزرده شد …

روابط عمومی موسسه بین المللی سفیران صلح

rsafiranesolh.bgreader.xyz/Translate this page

این سایت تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران است … برگزاری مجمع عمومی عادی اعضای تعاونی مسکن موسسه بین المللی سفیران صلح … ورزش عاملي مناسب در جهت ارسال پيام صلح و دوستي و گسترش آن است ….. دانلود برنامه هک وای فای بدون نیاز به روت , دانلود موزیک دیروز رفته امروزو دریاب عاشق بشو در آغوش فردا , سوال امشب خندوانه سه شنبه …

خبرگزاری آریا – رييس دانشگاه تهران: شعار ما ديپلماسي علمي براي صلح …

www.aryanews.com/AryanewsFeed.aspx?…صلح-بين…Translate this page

پی اچی دی آزمون ، سایت آزمون دکتری …. ارشد 94 پی اچ دی | خرید منابع کارشناسی ارشد پی اچ دی در سایت موسسه پی اچ دی … دانلود سوالات کارشناسی ارشد 94 …. Net ) – تهران-ایرنا- رییس دانشگاه تهران گفت: شعار ما دیپلماسی علمی برای دوستی و صلح بین ملل … وی بین‌المللی‌ کردن تحصیلات عالی را یکی از اهداف سیاسی دولت‌ها دانست که …

نیروی انتظامی – قانون

www.ghanoonbaz.com/anavin/niroye…/niroye_entezami.htmTranslate this page

قانون مقررات استخدامی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران ….. دوره های آموزش انتظامی برای کسانی که از بین فارغ التحصیلان موسسات آموزش عالی و ….. ماده ۹۰: فراری: وضع پرسنلی است که مدت غیبت آنان در زمان صلح از ۱۵ روز و در زمان جنگ از ۵ …… سپس در سال ۱۹۵۶ اساسنامه اصلاح شد و نام «کمیسیون بین‌المللی پلیس جنایی» به «سازمان …

تعاونی مسکن موسسه بین المللی سفیران صلح

taavonisafiranesolh-ba.avenblog.ir/Translate this page

اجلاس بین المللی صلح موسسه بین المللی سفیران صلح باحضور مراجع اعزام، … تقدیر به عمل آمد و جوایزی در حوزه های مختلف به تلاشگران عرصه صلح و دوستی تقدیم شد ….. دانلودتمام اهنگهای گروه الفردوس عسلویه · سوالات استخدامی دستگاهای دولتی کامل …

مطالب-برگزاری مجمع عمومی عادی اعضای تعاونی مسکن موسسه بین المللی …

tisafiranesolhfar.niloblog.com/post/500699.aspxTranslate this page

سفر استاد ابراهیم صنوبر مدیرعامل موسسه بین المللی سفیران صلح به شهرستان تبریز … ورزش عاملي مناسب در جهت ارسال پيام صلح و دوستي و گسترش آن است

حمله سید صادق شیرازی (آیت الله) به نظام مقدس جمهوری اسلامی + فیلم – ظهور

www.zohur12.ir/25037/صادق-شیرازی-جمهوری-اسلامی

Mar 25, 2012 – دوست عزیز بهتر نیست شما اول سری به سایت این مرجع بزنید ویا حداقل یک …… بکش زنگ هم بزنی دفتراین مردک اقای شیرازی ازجواب دادن به این سوالات خودداری میشه پس… …… در ضمن شما فقط جنگ امام حسین رو نبینید ، صلح امام حسن هم پیام های …… جدیداً گروهی را به نام «ستاد بین المللی تعظیم شعائر حسینی» اداره …

خاکسپاری مایکل جکسون با «تشییع جنازه» اسلامی – سایت خبری …

www.tabnak.ir › صفحه نخستبين‌الملل

Jul 3, 2009 – در این زمینه، منابع خبری بین‌المللی اعلام كرده‌اند كه زمان مراسم تشیع مایکل …… مایکل به 36 تا موسسه خیریه کمک می کرد …… به مایکل گفته که اسلام دینی زیبا و صلح آمیز است …. اتفاقا مسلمان شدن این گونه افراد جای سوال داره نه من و شما که مسلمون به دنیا …. حتي به فرامين خدا كه به گفته دوستي راه توبه رو باز گذاشته.

دیدارابراهیم صنوبر واعضای موسسه سفیران صلح باآیت الله هاشمی …

touchlife-ba.epai.ir/view/6476/Translate this page

دیدارابراهیم صنوبر واعضای موسسه سفیران صلح باآیت الله هاشمی رفسنجانی … اعضای شورای مرکزی و سیاستگذاری موسسه بین المللی سفیران صلح با حضرت آیت الله هاشمی … دوره راهنمایی · یه روز یه مرده · دوستی که همیشه می خندید · زندگی را برایم تلخ کرده! … 95 ,سوالات استخدامی علوم پزشکی ,نمونه سوالات استخدامی فوریت‌های پزشکی.

ورزش عاملي مناسب در جهت ارسال پيام صلح و دوستي و گسترش آن است | یاس

ea3.ir/page-138694.htmlTranslate this page

ورزش عاملي مناسب در جهت ارسال پيام صلح و دوستي و گسترش آن است. … به قلم استاد ابراهیم صنوبر مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره موسسه بین المللی سفیران صلح …. ایناز چت دوست همیگشی|آیناز چت |چت ایناز|ایناز اصلی · نمونه سوالات آزمون استخدامی …

سوالات متداول – جمعیت هلال احمر دانشکده فنی شهید مهاجر اصفهان

helalmohajer.vcp.ir/page-soalat-40495.htmlTranslate this page

همچنین مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال‌احمر، موسسه آموزش عالی هلال و شرکت صنایع … از نظر فدراسیون بین‌المللی صلیب سرخ و هلال‌احمر، بین داوطلب و عضو تفاوت ظریفی وجود دارد. …. برنامه هایی توسط خودشان با هدف برقراری وترویج صلح دوستی و تفاهم پایدار میان ملتها … ۱۹- شرایط جذب و استخدام در جمعیت هلال‌احمر چگونه است؟

مسابقات بین المللی بوکس جام برادران کلیچکو/پایان کار تیم بوکس …

ataboxing.soghady.ir/page-468246.htmlTranslate this page

مسابقات بین المللی بوکس جام برادران کلیچکو/پایان کار تیم بوکس جوانان با یک مدال برنز … نام در استخدام اموزش پرورش در سال 95 | ترازقبولی درتکمیل ظرفیت95 | بهترین … دهم دوره دوم متوسطه همراه با جواب سوالات 1395رشته علوم انسانی | دانلود کلیپ چقدر … قبولی در دانشگاه های برتر کشور با طرح تضمینی کنکور96(موسسه باراد) …

فیلم لحظه درگیری لفظی بین مارادونا و ورون در بازی دوستانه – بلاگ خوان

googl85.rzb.atesbr.ir/view557715.htmlTranslate this page

صلح و دوستی معروف است، دیگو مارادونا با خوان سباستین ورون درگیری لفظی پیدا کرد. … ارنست: تلاش های ما در سطح بین المللی برای کاستن از خشونت های سوریه ادامه می یابد …. دانلود نمونه سوالات استخدامی | سازمانها، بانکها و موسسات دولتی · دانلود نمونه …

دیدار اعضای موسسه بین المللی سفیران صلح هنرمندان با جانبازان جنگ …

amirchat.s2a.ir/…/دیدار+اعضای+موسسه+بین+المللی+سفیران+صل…Translate this page

برگزاری مجمع عمومی عادی اعضاي تعاونی مسکن موسسه بين المللي سفيران صلح برگزاری مجمع ….. ورزش عاملي مناسب در جهت ارسال پيام صلح و دوستي و گسترش آن است ….. سوالات احکام … جوک اس ام اس مطالب جالب خنده دار 16 دی ماه سال 1394 سایت kibod.ir.

221170 فرانسه|221171 آلمان|221172 اسپانیا – جستجوگر خبر نیوز

news.ir/common/autocomplete_tags.php

… قتل |221425 بین الملل|221426 فروش تسلیحات آلمان|221427 تسلیحات آلمانی ….. شهر کابل|222610 طالبان |222611 مذاکرات صلح|222612 لیگ اسپانیا|222613 …. مسافرت با دوستان|223173 برطرف شدن اندوه|223174 دوستی خانواده|223175 آداب ….. نقل و انتقالات|223988 موسسات|223989 سرمایه گذار|223990 نرخ|223991 تولید و …

[PDF]شماره 61 ، دلو و حوت 1391

mfa.gov.af/…/Storai%20Magazine%20Issue%2061-for-website.pdfTranslate this page

از افغانستان، تالش های پروسه صلح و آشتی و انتخابات ریاست. جمهوری در … ملل متحد، موافقتنامه های بین کشوری، و نیز میثاق های بین المللی ….. حامد کرزی ضمن اینکه کشور ازبکستان را همسایه دوست و برادر با مشترکات تاریخی …… اینها سوال های مهمی است که اگر ما …. رسد دولت افغانستان در قسمت استخدام و تعلیم پولیس ملی از برنامه.

[PDF]ﻫﻤﻪ ﭼﯿﺰ در ﻣﻮرد ﮐﺸﻮر آﻣﺮﯾﮑﺎ

food.lums.ac.ir/reza/files/utility–38-.pdfTranslate this page

ﻗﻮﯾﺎً ﺧﻮاﻫﺎن ﺻﻠﺢ، اﻣﺎ ﻫﻤﻮاره آﻣﺎده ﺟﻨﮓ. “. ﺟﻬﺖ ﻧﮕﺎه ﻋﻘﺎب ﺑﻪ. ﻃﺮف ﺳﻤﺖ …. ﻣﻮﺳﺴﻪ ﺣﻘﻮﻗﯽ ﻣﻠﮏ ﭘﻮر ﺑﺮﺗﺮﯾﻦ اراﺋﻪ ﮐﻨﻨﺪه ﺧﺪﻣﺎت ﺣﻘﻮق داﺧﻠﯽ و ﺑﯿﻦ اﻟﻤﻠﻠﯽ. ) .4. PhD. : ﺑﺮاي ….. در ﺻﻮرﺗﯽ اﻣﮑﺎن دارد ﮐﻪ ﺷﻤﺎ ﺗﻮﺳﻂ ﮐﺴﯽ اﺳﺘﺨﺪام ﺷﺪه ﺑﺎﺷﯿﺪ و درآﻣﺪي درﯾﺎﻓﺖ ﮐﻨﯿﺪ . اﯾﻦ ﺷﻤﺎره در ….. ﺑﻪ ﯾﺎدآوري دوﺳﺘﯽ ﻋﺮض ﻣﯽ ﮐﻨﻢ، wal-mart.

درباره استاد ابراهیم صنوبر مدیرعامل موسسه بین المللی سفیران صلح

gapmap.rzb.irbloger.xyz/post536299.htmlTranslate this page

این سایت تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران است … درباره استاد ابراهیم صنوبر مدیرعامل موسسه بین المللی سفیران صلح … نمود این موسسه توانسته است که گامهای مثمر ثمری را در حوزه مسائل حقوق بشر دوستانه و صلح و دوستی بین ملتها بردارد. … tagstags41148 , tagstagstagsنمونه سوال های ایین نامه فصل 6کتاب 95 , گروه ولما تلگرتم …

دفتر ميهمان – روستای خان آباد

khanabadd.com/comments.asp

ناشناس: خسته نباشید هم ولایتی های عزیز ،مدیر محترم سایت لطفا این بنده خدا را بفرست …. رضا خان: دوست عزیزم اقای علیرضا قاسمی قبولی شما در مقطع کارشناسی ارشد … مثلا سوالات حقوقی رو آقای محسن اسدی جواب بده _ سوالات کشاورزی رو از آقای …… به مردم شریف خمین برسانم کنگره بین المللی آفتاب با حضور سید حسن خمینی نوه امام …


دیدگاهتان را بنویسید