هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

سوالات آزمون قراردادی ع پ گلستان 98 -كارشناس هوشبري

سوالات آزمون قراردادی ع پ گلستان 98 -كارشناس هوشبري

سوالات استخدامی علوم پزشکی 1398-كارشناس هوشبري[kkstarratings]

كارشناس هوشبري 262 بيمارستان مطهري گنبد 1 زن يا مرد صرفاً آزاد كارشناسي هوشبري آزمون كتبي

سوالات تخصصی :

۵۰۰ سوال استخدامی اصول بیهوشی +پاسخ
۵۰۰ سوال استخدامی روشهای بیهوشی+پاسخ 
۵۰۰ سوال استخدامی فارماکولوژی بیهوشی+پاسخ 
۵۰۰ سوال استخدامی بیماریهای داخلی و جراحی+پاسخ 
۵۰۰ سوال استخدامی مراقبتهای ویژه+پاسخ 

مشخصات فایل:

pdf  با قابلیت پرینت و کپی /قابل استفاده با کامپیوتر خانگی/ لپ تاپ /تب لت /گوشی موبایل/اندروید و هوشمند
قیمت :  ۹۹۰۰ تومان 

جهت پرداخت آنلاین و دانلود بلافاصله بر روی عکس زیر کلیک کنید

تذکر مهم : ایمیل را در هنگام پرداخت صحیح وارد کنید چون علاوه بر دانلود مستقیم و مشاهده لینک دانلود بعد از پرداخت لینک دانلود به ایمیل ارسال میشود سعی شود از یاهو میل یا جیمیل استفاده کنید




 

متخصص بیهوشی چیست؟

متخصص بیهوشی چیست؟ چه آموزش هایی درگیر است؟
یک متخصص بیهوشی یک دکتر است (MD یا DO) که بیهوشی را انجام می دهد. متخصصین بیهوشی پزشکانی هستند که متخصص مراقبت های دوره ای، طراحی برنامه های بیهوشی و مدیریت بیهوشی هستند. او به کالج، سپس مدرسه پزشکی (چهار سال)، سپس یک کارآموزی (یک سال) و بقیه در بیهوشی (سه سال) پایان داد. بعضی از متخصصین بیهوشی سالها طول می کشد (یک بورس تحصیلی).

متخصصان بیهوشی HSS چه کسانی هستند؟
پزشکان ما در حال تحصیل در رشته هایی مانند بیهوشی منطقه ای، بیهوشی کودکان، مراقبت های اورژانس، بیهوشی قلب، درد مزمن و تحقیقات بیهوشی است. متخصص بیهوشی شما روز قبل از جراحی تعیین خواهد شد و براساس سابقه بیمار و نیازهای فردی و تخصصی در بیهوشی انتخاب خواهد شد.

کارشناسان بیهوشی چه کار می کنند؟
بیهوشی ها به اطمینان از ایمنی بیماران تحت عمل جراحی کمک می کنند. بیهوشی مراقبت از بیمار را برای جلوگیری از درد و پریشانی که در غیر این صورت تجربه می کنند، فراهم می کند. این ممکن است شامل بیهوشی عمومی (“قرار دادن بیمار در خواب”)، آرام سازی (داروهای وریدی برای آرامش و / یا ناآگاهانه) و یا بیهوشی منطقه ای (تزریق بیهوشی موضعی در نزدیکی اعصاب به “بخشیدن از بدن” در عمل (به عنوان مثال بلوک های عصبی یا تزریق اسپینال / اپیدورال)).

بسیاری از انواع عملیات ارتوپدی به خوبی برای بیهوشی منطقه ای مناسب هستند، اغلب با آرام سازی نیز. هر متخصص بیهوشی HSS متخصص در بیهوشی منطقه ای است.

قبل از انجام این کار، متخصص بیهوشی شما با شما صحبت خواهد کرد و طرح هماهنگی با جراح خود را برای یک برنامه بیهوشی ایجاد کنید. در این زمان، متخصص بیهوشی نیز اطمینان حاصل خواهد کرد که شما برای عملیات آماده هستید. اولویت اول این است که بیمار را با خیال راحت از طریق این روش دریافت کنید. اگر بیمار بیمار است و می تواند سالم تر شود، ممکن است این عملیات به تعویق افتد یا لغو شود (به منظور بهینه سازی وضعیت بیماری بیمار). این باعث کاهش خطر بالقوه ای که بیمار می تواند در معرض آن قرار دهد.

علاوه بر انجام ایمنی از طریق عملیات، متخصص بیهوشی تلاش می کند تا پس از عمل درد را کاهش دهد. این ممکن است شامل داروهای ضد درد باشد، اما در بسیاری از موارد در کاهش درد HSS شامل قرار دادن بیهوشی موضعی در نزدیکی اعصاب است.

در HSS، گروه بیهوشی، مراقبت های ویژه و مراقبت از درد نیز تعمیر اتاق برای مراقبت های تخصصی بلافاصله پس از عمل اجرا می شود. ما همچنین یک سرویس درد حاد را به شما کمک می کنیم تا درد بعد از عمل را کنترل کنید و تیم مراقبت های ویژه مراقبت های تخصصی را برای بیماران مضطرب مراقب باشید.

بعضی از متخصصان بیهوشی در HSS، کنترل درد را تمرین می کنند. بعضی از متخصصان بیهوشی HSS نیز به عنوان مدیران بیمارستان و وزارتخانه عمل می کنند.

چرا بیماران باید در مورد بیهوشی مراقبت کنند؟
متخصص بیهوشی شما اجازه می دهد تا به صورت ایمن و راحت عمل جراحی انجام دهید. بیهوشی از تکنیک های تخصصی در طول عمل جراحی برای انجام این کار استفاده می کند. به عنوان مثال، روش کنترل کاهش فشار خون در طی عمل جراحی، باعث کاهش خونریزی و نیاز به تزریق خون می شود.

بدیهی است که درمان درد خوب از دیدگاه بیماران مطلوب است. مدیریت درد نیز به درمانگران فیزیوتراپی کمک می کند و بعد از بسیاری از روش های ارتوپدی نتایج جراحی بهتر را به دنبال دارد. مدیریت درد می تواند میزان حملات قلبی و سایر عوارض بعد از عمل را کاهش دهد.

آیا متخصص بیهوشی فقط تزریق را انجام می دهد یا بیمار را به خواب می برد و سپس ترک می کند؟
نه. این بی خطر است متخصص بیهوشی و یا کسی که با او کار می کند (یک ساکن، یک همسر یا یک متخصص بیهوشی پرستار) باید با بیمار باقی بماند. این لازم است به طوری که وضعیت بیمار (ضربان قلب، فشار خون، تنفس، سطح آگاهی در هنگام آرامش) و تغییرات در صورت نیاز (به منظور جلوگیری یا مدیریت مشکلات عمده ای که می توانند در طول عمل جراحی ایجاد شوند) مورد سنجش قرار می گیرند.

بازگشت به بخش بیهوشی، مدیریت بحران و درد

Request an Appointment at HSS

دیدگاهتان را بنویسید