هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

نمونه سوالات استخدامی دانشگاه بناب

نمونه سوالات استخدامی دانشگاه بناب

نمونه سوال استخدامی  “دانشگاه بناب “, دانلود نمونه سوال استخدامی “دانشگاه بناب “, دانلود رایگان نمونه سوال استخدامی  “دانشگاه بناب “,نمونه سوال استخدامی  “دانشگاه بناب “با جواب .نمونه سوال استخدامی  “دانشگاه بناب “با پاسخ ,نمونه سوال استخدامی  “دانشگاه بناب “با پاسخنامه, نمونه سوال استخدامی “دانشگاه بناب “+پاسخنامه۱

– فناوری اطلاعات (مهارتهای هفتگانه ICDL) (ضريب يك)،۱۴۰ سوال با پاسخنامه

۲-زبان و ادبیات فارسی (ضريب يك)، ۲۰۰ سوال با پاسخنامه

۳- ریاضی و آمار مقدماتی (ضريب يك)، ۱۳۵ سوال با پاسخنامه

۴-احكام ومعارف اسلامی (ضريب يك)۲۰۰ سوال با پاسخنامه

، ۵-اطلاعات سیاسی، اجتماعی و مبانی قانونی(ضريب يك)،۳۳۰ سوال با پاسخنامه

۶-زبان انگلیسي- عمومی(ضريب يك) ۲۰۰ سوال با پاسخنامه

۷-استعدادهاي ويژه شغلي(ضريب دو)۸۰ سوال با پاسخنامه

مشخصات فایل:

pdf  با قابلیت پرینت و کپی
قیمت :  ۳۹۰۰  تومان 

جهت پرداخت آنلاین و دانلود بلافاصله بر روی عکس زیر کلیک کنید

تذکر مهم : ایمیل را در هنگام پرداخت صحیح وارد کنید چون علاوه بر دانلود مستقیم و مشاهده لینک دانلود بعد از پرداخت لینک دانلود به ایمیل ارسال میشود سعی شود از یاهو میل یا جیمیل استفاده کنید

 

جنبه پیشنهادی آزمون استخدامی و قبولی در آزمون

به اطلاع كليه داوطلبان متقاضي ثبت نام و شركت در آزمون جذب نيروي قراردادي دانشگاه بناب در سال 1393 مي‌رساند كه ثبت‌نام در اين آزمون منحصراً به صورت اينترنتي، از طريق سايت سازمان سنجش‌ آموزش  كشور  به نشاني:www.sanjesh.org از روز شنبه مورخ 25/11/93 آغاز و در روز شنبه مورخ 2/12/93 پايان مي‌پذيرد.

لذا كليه متقاضيان، ضرورت دارد كه در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه شرايط و ضوابط عمومي و اختصاصي آزمون و فراهم نمودن مدارك و اطلاعات مورد نياز ثبت‌نام، نسبت به ثبت‌نام در آزمون فوق اقدام نمايند.

الف)شرايط عمومي استخدام :

1-تابعيت جمهوري اسلامي ايران و عدم تغيير يا كسب تابعيت  مضاعف در طول دوران خدمت.

2-التزام عملي به قانون اساسي جمهوري اسلامي ايران و اعتقاد به ولايت فقيه.

3- اعتقاد و التزام عملي به دين مبين اسلام يا يكي از اديان پذيرفته شده در قانون اساسي جمهوري اسلامي ايران.

4-عدم سابقه عضويت يا وابستگي به گروه هاي سياسي معارض با نظام جمهوري اسلامي ايران.

5- عدم اشتهار به فسق و فجور و عمل منافي اخلاقي و اعمال و رفتار خلاف حيثيت و شرافت و شئون شغلي.

6- نداشتن سوء پيشينه كيفري.

7- عدم محكوميت به محروميت از خدمات دائمي دولتي بر اساس راي قطعي صادر شده از مراجع ذي صلاح.

8- عدم اعتياد و اشتهار به خريد و فروش مواد مخدر ، مشروبات الكلي و نظاير آن.

9-دارا بودن مدرك پايان خدمت نظام وظيفه عمومي و يا معافيت دائم قانوني براي آقايان.

10- برخورداري از سلامت و توانائي جسماني و رواني مناسب با خدمت مورد نظر.

11-متقاضيان بايدبومي شهرستان بناب باشند.

 

ب)شرايط اختصاصي استخدام :

1-دارا بودن حداقل سن 20 سال تمام و حداكثر 30 سال براي دارندگان مدرك تحصيلي كارشناسي و حداكثر 35 سال تمام براي دارندگان مدرك تحصيلي كارشناسي ارشد تا آخرين روز ثبت نام.

2-داوطلبان متقاضی استخدام می بایست تا آخرین روز مهلت ثبت نام 2/12/93 در مقطع تحصیلی اعلام شده فارغ‌التحصیل شده باشند.

3-داوطلبان مرد متقاضی استخدام می‌بایست تا آخرین روز مهلت ثبت نام 2/12/93 دارای کارت پایان خدمت یا معافیت دائم باشند.

موارد ذیل به شرط ارائه تاییدیه های معتبر به حداکثر سن مقرر اضافه خواهد شد:

الف ) داوطلبانی که در جبهه های نبرد حق علیه باطل (از تاریخ 31/6/1359 لغایت 29/5/1367) به طور داوطلبانه خدمت نموده اند، به میزان مدت حضور در جبهه  همچنین مدت زمان بستری شدن و یا استراحت پزشکی رزمندگان در اثر مجروحیتدر جبهه‌های نبرد حق علیه باطل.

ب) خواهر و برادر شهید، همسر و فرزند جانباز (۲۵ درصد به پایین)، همسر و فرزند آزاده کمتر از یکسال اسارت تا میزان ۵ سال.

ج) جانبازان و آزادگان، همسر و فرزندان شهداء، همسر و فرزندان جانبازان (۲۵درصد و بالاتر)، همسر و فرزندان آزادگانی که حداقل یکسال سابقه اسارت دارند و خود رزمنده ( با حداقل ۶ ماه حضور داوطلبانه در جبهه) از شرط حداکثر سن معاف می باشند.

د) داوطلبانی که به صورت غیر رسمی و تمام وقت در دستگاههای دولتی از تاریخ 22/11/1357 به خدمت اشتغال داشته اند به میزان مدت خدمت غیر رسمی آنها.

مدارك مورد نياز در زمان ثبت نام اينترنتي:

– تكميل فرم ثبت نام اينترنتي (در سايت سنجش آموزش كشور).

-فايل اسكن شده عكس متقاضي مي بايست با استفاده از تصوير 4*3 جديد با زمينه سفيد و فرمت JPG و حداكثر حجم 70كيلو بايت و اندازه عكس اسكن شده بايد حداكثر 400*300 پيكسل و حداقل 300*200 پيكسل باشد.

– متقاضيان واجد شرايط مي‌بايست در بازه زماني ثبت‌نام به  سايت سازمان سنجش آموزش كشور به نشاني www.sanjesh.org مراجعه و پس از پرداخت  مبلغ 650.000 (ششصد و پنجاه هزار) ريال از طريق كارت هاي بانكي متصل به شبكه شتاب نسبت به تكميل فرم ثبت‌‌نام و ارائه اطلاعات مورد نياز اقدام نمايند.

لازم به توضيح است مدت زمان فوق به هيچ عنوان تمديد نمي‌گردد و متقاضيان بايد در مدت زمان فوق نسبت به ثبت‌نام اقدام نموده و از موكول نمودن ثبت‌نام به روزهاي پاياني خودداري نمايند.

متقاضيان شركت در آزمون بايد پس از پايان ثبت نام كد پيگيري خود را يادداشت نموده و تا پايان مراحل استخدام نزد خود نگهداري نمايند.به ثبت‌نام هاي ناقص و مدارك ناقص ترتيب اثر داده نخواهد شد و هيچگونه مسؤليتي متوجه دانشگاه بناب نخواهد بود و وجوه پرداختي به هيچ وجه مسترد نمي‌گردد.

زمان برگزاری آزمون و نحوه دریافت کارت شرکت در آزمون:

کارت شرکت در آزمون از روز چهارشنبه مورخ 20/12/93 برای مشاهده و پرینت، بر روی سایت سازمان سنجش به نشانی :www.sanjesh.org قرار خواهد گرفت.

آزمون در روز جمعه مورخ 22/12/93 در دانشگاه بناب برگزار خواهد شد که اطلاعات لازم یک هفته قبل از آزمون از طریق سایت اطلاع-رسانی خواهد شد. ساعت شروع و محل برگزاری آزمون بر روی کارت شرکت در آزمون درج و هنگام پرینت کارت به آگاهی داوطلبان خواهدرسید.

لازم به ذکر است صدور کارت شرکت در آزمون به منزله تایید اطلاعات ارسالی نمی‌باشد و مدارک داوطلبان بعد از آزمون بررسی خواهد شد و چنانچه در هر مرحله از مراحل امتحان و جذب محرز شود داوطلب به اشتباه یا به عمد اطلاعات خلاف واقع داده و یا فاقد شرایط مندرج در آگهی است، از انجام مراحل بعدی محروم گردیده و  با متخلفان برابر مقررات رفتار خواهد شد.

موادآزمون:

الف) آزمون توانمندی های عمومی شامل: ۱- فناوری اطلاعات (مهارتهای هفتگانه ICDL) (ضريب يك)، 2-زبان و ادبیات فارسی (ضريب يك)، 3- ریاضی و آمار مقدماتی (ضريب يك)، 4-احكام ومعارف اسلامی (ضريب يك)، 5-اطلاعات سیاسی، اجتماعی و مبانی قانونی(ضريب يك)، 6-زبان انگلیسي- عمومی(ضريب يك) و ‌ 7-استعدادهاي ويژه شغلي(ضريب دو) می باشد.

تذکرات:

1-داوطلب بومی‌شامل افرادی می شود که حداقل دارای یکی از ویژگی های زیر باشند:

الف) محل تولد داوطلب شهرستان بناب باشد.

ب) حداقل پنج سال از سنوات تحصیلی داوطلب (ابتدایی، راهنمایی یا دبیرستان) به صورت پیوسته در شهرستان بناب طی شده باشد.

ج) محل تولدهمسر و فرزندان پرسنل نیروهای مسلح با محل تولد همسر یا پدر(شاغلین نیروهای مسلح) یکی باشد (شهرستان بناب) و یا محل سکونت آنان (در خصوص بازنشستگان نیروهای مسلح) در شهرستان بناب باشد.

د) فرزندان و همسران کارکنان رسمی، پیمانی و نیروهای قراردادی که در اجرای مصوبات «کارگروه انتقال دولت از تهران» به شهرستان بناب برای منتقل شده اند.

2-از کل مجوز استخدامی اخذ شده، بیست و پنج درصد (۲۵%) آن به جانبازان، آزادگان فاقد شغل و فرزندان و همسران شهداء و فرزندان و همسران جانبازان بیست و پنج درصد (۲۵%) و بالاتر و فرزندان و همسران آزادگان بالای یک سال اسارت و خواهر و برادر شهید تخصیص می یابد.

توضیح: در صورت باقیمانده سهمیه ۲۵ درصد سهمیه ایثارگران (طبق لیست معرفی شده از بنیاد شهید و امور ایثارگران)، خواهران و برادران شهید که درآزمون شرکت نموده اند و حد نصاب لازم را کسب نمایند، می‌توانند از سهمیه فوق استفاده نمایند.

3- از کل مجوز استخدامی ‌اخذ شده توسط دانشگاه بناب، پنج درصد ( ۵%) سهمیه استخدامی ‌به رزمندگان (با حداقل ۶ ماه حضور داوطلبانه در جبهه‌ها) و همسر و فرزندان آنان و فرزندان جانبازان زیر بیست و پنج درصد (۲۵%) و فرزندان آزادگان کمتر از یک سال اسارت تخصیص می‌یابد.

توجه ۱: مشمولین این بند بر اساس آگهی استخدامی‌ در آزمون شرکت نموده و در بین خود به رقابت خواهند پرداخت. انتخاب ایثارگران در حد سهمیه تعیین شده به ترتیب نمره کسب شده از بین ایثارگران واجد شرایط که در زمان مقرر ثبت نام نموده اند انجام خواهد شد.

4- معلولین عادی به شرط کسب حد نصاب نمره لازم (۶۰درصد نمره عمومی) و دارابودن شرایط مندرج در آگهی به ترتیب نمره مکتسبه از ۳ درصد سهمیه قانونی مربوطه برخوردار خواهند بود.

5– كسب حداقل هشتاد درصد (80%) حد نصاب آزمون علمی آخرین نفر پذیرفته شده برای مشمولان ايثارگر متقاضی استخدام الزامی است.

6-انتخاب داوطلبان استخدام برای انجام مصاحبه تخصصی حداکثر به میزان ۳ برابر ظرفیت مورد نیاز از میان افرادی که حد نصاب نمره آزمون عمومی (۶۰ درصد کل نمره آزمون)  را کسب کرده اند، به ترتیب بالاترین نمرات آزمون تخصصی انجام خواهد شد.

7-کسب حد نصاب نمره لازم در آزمون توانمندی های عمومی صرفاً به منزله تایید صلاحیت عمومی و تصحیح اوراق امتحان بوده و هیچگونه حق استخدامی ایجاد نمی کند و انتخاب داوطلبان براساس نمرات آزمون تخصصی، مصاحبه و با رعایت اولویت های مقرر صورت می پذیرد.

8-به ثبت‌نام دانشجویان و دارندگان مدارک تحصیلی پائین‌تر از مقاطع تحصیلی اعلام شده در شرایط احراز مشاغل مذکور در آگهی و همچنین مدارک معادل (به استثنای دارندگان مدارک تحصیلی معادل صادره از دانشگاهها و موسسات آموزش عالی کشور که در آزمون جامع سازمان سنجش آموزش کشور شرکت نموده و قبول شده اند و گواهی مبنی بر امکان ادامه تحصیل در مقطع بالاتر با ارزش علمی دارند) ترتیب اثر داده نخواهد شد.

9-مدارک تحصیلی فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی در صورت پذیرفته شدن در آزمون (حداکثر ۲ ماه پس از اعلام نتیجه) بایستی به تایید سازمان مرکزی دانشگاه  مذکور برسد.

10-مسئولیت ناشی از عدم رعایت دقیق ضوابط و شرایط اعلام شده در متن آگهی برعهده داوطلب خواهد بود و درهر مرحله از مراحل امتحان، مصاحبه و جذب محرز شود داوطلب به اشتباه یا به عمد اطلاعات خلاف واقع داده و یا فاقد شرایط مندرج در آگهی است، از انجام مراحل بعدی محروم گردیده و با متخلفان برابر مقررات رفتار خواهد شد.

11- داوطلبان استخدام نباید مستخدم رسمی، ثابت، پیمانی و یا بازخرید سایر دستگاههای دولتی باشند.

12-انتخاب نهایی پذیرفته‌شدگان آزمون براساس نمرات آزمون كتبي (40%)، مصاحبه (60%) و طي مراحل گزينش با رعایت اولویت های مقرر صورت می‌پذیرد.

 

جدول شرايط و ضوابط آزمون جذب نيروي قراردادي دانشگاه بناب سال 1393

رديف
كدوعنوان رشته شغلي
شرايط احراز
تعداد
جنسيت
1
حسابدار
(11)
دارا بودن دانشنامه ليسانس يا فوق ليسانس در يكي از رشته‌هاي امور مالي و حسابداري (كليه گرايشها) (101)، امور اداري و مديريت (102) (گرايشهاي دولتي (103)، بازرگاني (104)، مالي (105)، سيستم‌هاي اطلاعاتي(106)، تشكيلات و روشها و نيروي انساني (107) و اقتصاد (108).
1نفر
زن
2
مامور حراست
(12)
دارا بودن دانشنامه ليسانس يا فوق ليسانس در تمامي رشته هاي تحصيلي (109)
1نفر
زن
3
كارشناس امور دانشجويان
(13)
دارا بودن دانشنامه ليسانس يا فوق ليسانس در يكي از رشته هاي علوم تربيتي شامل:تكنولوژي آموزشي(110)، مديريت و برنامه‌ريزي آموزشي(111)، برنامه‌ریزی آموزشی(112)، روانشناسی تربیتی (113)، آموزش و بهسازی منابع انسانی (114)، مدیریت و برنامه‌ریزی آموزش عالی (115) و تربيت بدني و علوم ورزشي (116).
1نفر
مرد – زن
4
كارشناس آزمايشگاه
(14)
دارا بودن دانشنامه ليسانس يا فوق ليسانس در يكي از رشته‌هاي؛ شيمي( كليه گرايشها)(117)، فيزيك (كليه گرايشها) (118)، مهندسي برق (كليه گرايشها) (119)، مهندسي نساجي (كليه گرايشها) (120) و مهندسي پليمر( كليه گرايشها) (121).
2نفر
مرد – زن

 

نمونه سوالات آزمون استخدامی  “دانشگاه بناب “+پاسخنامه

فایل نمونه سوالات شامل مجموعه زیر است :

۱- فناوری اطلاعات (مهارتهای هفتگانه ICDL) (ضريب يك)،۱۴۰ سوال با پاسخنامه

۲-زبان و ادبیات فارسی (ضريب يك)، ۲۰۰ سوال با پاسخنامه

۳- ریاضی و آمار مقدماتی (ضريب يك)، ۱۳۵ سوال با پاسخنامه

۴-احكام ومعارف اسلامی (ضريب يك)۲۰۰ سوال با پاسخنامه

، ۵-اطلاعات سیاسی، اجتماعی و مبانی قانونی(ضريب يك)،۳۳۰ سوال با پاسخنامه

۶-زبان انگلیسي- عمومی(ضريب يك) ۲۰۰ سوال با پاسخنامه

۷-استعدادهاي ويژه شغلي(ضريب دو)۸۰ سوال با پاسخنامه

مشخصات فایل:

pdf  با قابلیت پرینت و کپی
قیمت :  ۳۹۰۰  تومان 

جهت پرداخت آنلاین و دانلود بلافاصله بر روی عکس زیر کلیک کنید

تذکر مهم : ایمیل را در هنگام پرداخت صحیح وارد کنید چون علاوه بر دانلود مستقیم و مشاهده لینک دانلود بعد از پرداخت لینک دانلود به ایمیل ارسال میشود سعی شود از یاهو میل یا جیمیل استفاده کنید

 

جنبه پیشنهادی آزمون استخدامی و قبولی در آزمون

نمونه سوال استخدامی  “دانشگاه بناب “, دانلود نمونه سوال استخدامی “دانشگاه بناب “, دانلود رایگان نمونه سوال استخدامی  “دانشگاه بناب “,نمونه سوال استخدامی  “دانشگاه بناب “با جواب .نمونه سوال استخدامی  “دانشگاه بناب “با پاسخ ,نمونه سوال استخدامی  “دانشگاه بناب “با پاسخنامه, نمونه سوال استخدامی “دانشگاه بناب “+پاسخنامه

نمونه سوال استخدامی  “دانشگاه بناب “, دانلود نمونه سوال استخدامی “دانشگاه بناب “, دانلود رایگان نمونه سوال نمونه سوال استخدامی  “دانشگاه بناب “, دانلود نمونه سوال استخدامی “دانشگاه بناب “, دانلود رایگان نمونه سوال استخدامی  “دانشگاه بناب “,نمونه سوال استخدامی  “دانشگاه بناب “با جواب .نمونه سوال استخدامی  “دانشگاه بناب “با پاسخ ,نمونه سوال استخدامی  “دانشگاه بناب “با پاسخنامه, نمونه سوال استخدامی “دانشگاه بناب “+پاسخنامه استخدامی  “دانشگاه بناب “,نمونه سوال استخدامی  “دانشگاه بناب “با جواب .نمونه سوال استخدامی  “دانشگاه بناب “با پاسخ ,نمونه سوال استخدامی  “دانشگاه بناب “با پاسخنامه, نمونه سوال استخدامی “دانشگاه بناب “+پاسخنامه ,

نمونه سوالات استخدام “دانشگاه بناب “, دانلود نمونه سوالات استخدام “دانشگاه بناب “, دانلود رایگان نمونه سوالات استخدام  “دانشگاه بناب “,نمونه سوالات استخدام  “دانشگاه بناب “با جواب,نمونه سوالات استخدام  “دانشگاه بناب “با پاسخ ,نمونه سوالات استخدام  “دانشگاه بناب “با پاسخنامه ,نمونه سوالات استخدام  “دانشگاه بناب “بهمراه پاسخنامه,نمونه سوال استخدامی “دانشگاه بناب “,نمونه سوال استخدامی “دانشگاه بناب “, دانلود نمونه سوال استخدامی “دانشگاه بناب “, دانلود رایگان نمونه سوال استخدامی سازمان “دانشگاه بناب “ , نمونه سوال استخدامی  “دانشگاه بناب “با جواب ,نمونه سوال استخدامی  “دانشگاه بناب “با پاسخ ,نمونه سوال استخدامی  “دانشگاه بناب “با پاسخنامه,نمونه سوال استخدامی  “دانشگاه بناب “بهمراه پاسخنامه

نمونه سوالات استخدامی  “دانشگاه بناب “با جواب , نمونه سوالات استخدامی “دانشگاه بناب “با پاسخ , نمونه سوالات استخدامی  “دانشگاه بناب “با پاسخنامه ,نمونه سوالات استخدامی  “دانشگاه بناب “بهمراه پاسخنامه،نمونه سوالات استخدامی “دانشگاه بناب “ + پاسخنامه ,نمونه سوالات استخدامی  “دانشگاه بناب “,دانلود نمونه سوالات استخدامی  “دانشگاه بناب “رایگان, نمونه سوالات استخدامی  “دانشگاه بناب “, نمونه سوالات استخدامی “دانشگاه بناب “, نمونه سوالات آزمون استخدامی “دانشگاه بناب “, دانلود نمونه سوالات آزمون استخدامی  “دانشگاه بناب “, دانلود رایگان نمونه سوالات آزمون استخدامی  “دانشگاه بناب “,نمونه سوالات آزمون استخدامی  “دانشگاه بناب “با جواب , نمونه سوالات آزمون استخدامی  “دانشگاه بناب “با پاسخ ,نمونه سوالات آزمون استخدامی  “دانشگاه بناب “با پاسخنامه ,نمونه سوالات آزمون استخدامی  “دانشگاه بناب “بهمراه پاسخنامه, نمونه سوالات آزمون استخدامی  “دانشگاه بناب “+پاسخنامه

نمونه سوال استخدامی  “دانشگاه بناب “, دانلود نمونه سوال استخدامی “دانشگاه بناب “, دانلود رایگان نمونه سوال استخدامی  “دانشگاه بناب “,نمونه سوال استخدامی  “دانشگاه بناب “با جواب .نمونه سوال استخدامی  “دانشگاه بناب “با پاسخ ,نمونه سوال استخدامی  “دانشگاه بناب “با پاسخنامه, نمونه سوال استخدامی “دانشگاه بناب “+پاسخنامه

نمونه سوال استخدامی  “دانشگاه بناب “, دانلود نمونه سوال استخدامی “دانشگاه بناب “, دانلود رایگان نمونه سوال نمونه سوال استخدامی  “دانشگاه بناب “, دانلود نمونه سوال استخدامی “دانشگاه بناب “, دانلود رایگان نمونه سوال استخدامی  “دانشگاه بناب “,نمونه سوال استخدامی  “دانشگاه بناب “با جواب .نمونه سوال استخدامی  “دانشگاه بناب “با پاسخ ,نمونه سوال استخدامی  “دانشگاه بناب “با پاسخنامه, نمونه سوال استخدامی “دانشگاه بناب “+پاسخنامه استخدامی  “دانشگاه بناب “,نمونه سوال استخدامی  “دانشگاه بناب “با جواب .نمونه سوال استخدامی  “دانشگاه بناب “با پاسخ ,نمونه سوال استخدامی  “دانشگاه بناب “با پاسخنامه, نمونه سوال استخدامی “دانشگاه بناب “+پاسخنامه ,

نمونه سوالات استخدام “دانشگاه بناب “, دانلود نمونه سوالات استخدام “دانشگاه بناب “, دانلود رایگان نمونه سوالات استخدام  “دانشگاه بناب “,نمونه سوالات استخدام  “دانشگاه بناب “با جواب,نمونه سوالات استخدام  “دانشگاه بناب “با پاسخ ,نمونه سوالات استخدام  “دانشگاه بناب “با پاسخنامه ,نمونه سوالات استخدام  “دانشگاه بناب “بهمراه پاسخنامه,نمونه سوال استخدامی “دانشگاه بناب “,نمونه سوال استخدامی “دانشگاه بناب “, دانلود نمونه سوال استخدامی “دانشگاه بناب “, دانلود رایگان نمونه سوال استخدامی سازمان “دانشگاه بناب “ , نمونه سوال استخدامی  “دانشگاه بناب “با جواب ,نمونه سوال استخدامی  “دانشگاه بناب “با پاسخ ,نمونه سوال استخدامی  “دانشگاه بناب “با پاسخنامه,نمونه سوال استخدامی  “دانشگاه بناب “بهمراه پاسخنامه

نمونه سوالات استخدامی  دانشگاه بناب با جواب , نمونه سوالات استخدامی دانشگاه بناب با پاسخ , نمونه سوالات استخدامی  دانشگاه بناب با پاسخنامه ,نمونه سوالات استخدامی  دانشگاه بناب بهمراه پاسخنامه،نمونه سوالات استخدامی دانشگاه بناب + پاسخنامه ,نمونه سوالات استخدامی  دانشگاه بناب ,دانلود نمونه سوالات استخدامی  دانشگاه بناب رایگان, نمونه سوالات استخدامی  دانشگاه بناب , نمونه سوالات استخدامی دانشگاه بناب , نمونه سوالات آزمون استخدامی دانشگاه بناب , دانلود نمونه سوالات آزمون استخدامی  دانشگاه بناب , دانلود رایگان نمونه سوالات آزمون استخدامی  دانشگاه بناب ,نمونه سوالات آزمون استخدامی  دانشگاه بناب با جواب , نمونه سوالات آزمون استخدامی  دانشگاه بناب با پاسخ ,نمونه سوالات آزمون استخدامی  دانشگاه بناب با پاسخنامه ,نمونه سوالات آزمون استخدامی  دانشگاه بناب بهمراه پاسخنامه, نمونه سوالات آزمون استخدامی  دانشگاه بناب +پاسخنامه

نمونه سوال استخدامی  دانشگاه بناب , دانلود نمونه سوال استخدامی دانشگاه بناب , دانلود رایگان نمونه سوال استخدامی  دانشگاه بناب ,نمونه سوال استخدامی  دانشگاه بناب با جواب .نمونه سوال استخدامی  دانشگاه بناب با پاسخ ,نمونه سوال استخدامی  دانشگاه بناب با پاسخنامه, نمونه سوال استخدامی دانشگاه بناب +پاسخنامه

نمونه سوال استخدامی  دانشگاه بناب , دانلود نمونه سوال استخدامی دانشگاه بناب , دانلود رایگان نمونه سوال نمونه سوال استخدامی  دانشگاه بناب , دانلود نمونه سوال استخدامی دانشگاه بناب , دانلود رایگان نمونه سوال استخدامی  دانشگاه بناب ,نمونه سوال استخدامی  دانشگاه بناب با جواب .نمونه سوال استخدامی  دانشگاه بناب با پاسخ ,نمونه سوال استخدامی  دانشگاه بناب با پاسخنامه, نمونه سوال استخدامی دانشگاه بناب +پاسخنامه استخدامی  دانشگاه بناب ,نمونه سوال استخدامی  دانشگاه بناب با جواب .نمونه سوال استخدامی  دانشگاه بناب با پاسخ ,نمونه سوال استخدامی  دانشگاه بناب با پاسخنامه, نمونه سوال استخدامی دانشگاه بناب +پاسخنامه ,

نمونه سوالات استخدام دانشگاه بناب , دانلود نمونه سوالات استخدام دانشگاه بناب , دانلود رایگان نمونه سوالات استخدام  دانشگاه بناب ,نمونه سوالات استخدام  دانشگاه بناب با جواب,نمونه سوالات استخدام  دانشگاه بناب با پاسخ ,نمونه سوالات استخدام  دانشگاه بناب با پاسخنامه ,نمونه سوالات استخدام  دانشگاه بناب بهمراه پاسخنامه,نمونه سوال استخدامی دانشگاه بناب ,نمونه سوال استخدامی دانشگاه بناب , دانلود نمونه سوال استخدامی دانشگاه بناب , دانلود رایگان نمونه سوال استخدامی سازمان دانشگاه بناب , نمونه سوال استخدامی  دانشگاه بناب با جواب ,نمونه سوال استخدامی  دانشگاه بناب با پاسخ ,نمونه سوال استخدامی  دانشگاه بناب با پاسخنامه,نمونه سوال استخدامی  دانشگاه بناب بهمراه پاسخنامه

نمونه سوالات استخدامی  دانشگاه بناب با جواب , نمونه سوالات استخدامی دانشگاه بناب با پاسخ , نمونه سوالات استخدامی  دانشگاه بناب با پاسخنامه ,نمونه سوالات استخدامی  دانشگاه بناب بهمراه پاسخنامه،نمونه سوالات استخدامی دانشگاه بناب + پاسخنامه ,نمونه سوالات استخدامی  دانشگاه بناب ,دانلود نمونه سوالات استخدامی  دانشگاه بناب رایگان, نمونه سوالات استخدامی  دانشگاه بناب , نمونه سوالات استخدامی دانشگاه بناب , نمونه سوالات آزمون استخدامی دانشگاه بناب , دانلود نمونه سوالات آزمون استخدامی  دانشگاه بناب , دانلود رایگان نمونه سوالات آزمون استخدامی  دانشگاه بناب ,نمونه سوالات آزمون استخدامی  دانشگاه بناب با جواب , نمونه سوالات آزمون استخدامی  دانشگاه بناب با پاسخ ,نمونه سوالات آزمون استخدامی  دانشگاه بناب با پاسخنامه ,نمونه سوالات آزمون استخدامی  دانشگاه بناب بهمراه پاسخنامه, نمونه سوالات آزمون استخدامی  دانشگاه بناب +پاسخنامه

نمونه سوال استخدامی  دانشگاه بناب , دانلود نمونه سوال استخدامی دانشگاه بناب , دانلود رایگان نمونه سوال استخدامی  دانشگاه بناب ,نمونه سوال استخدامی  دانشگاه بناب با جواب .نمونه سوال استخدامی  دانشگاه بناب با پاسخ ,نمونه سوال استخدامی  دانشگاه بناب با پاسخنامه, نمونه سوال استخدامی دانشگاه بناب +پاسخنامه

نمونه سوال استخدامی  دانشگاه بناب , دانلود نمونه سوال استخدامی دانشگاه بناب , دانلود رایگان نمونه سوال نمونه سوال استخدامی  دانشگاه بناب , دانلود نمونه سوال استخدامی دانشگاه بناب , دانلود رایگان نمونه سوال استخدامی  دانشگاه بناب ,نمونه سوال استخدامی  دانشگاه بناب با جواب .نمونه سوال استخدامی  دانشگاه بناب با پاسخ ,نمونه سوال استخدامی  دانشگاه بناب با پاسخنامه, نمونه سوال استخدامی دانشگاه بناب +پاسخنامه استخدامی  دانشگاه بناب ,نمونه سوال استخدامی  دانشگاه بناب با جواب .نمونه سوال استخدامی  دانشگاه بناب با پاسخ ,نمونه سوال استخدامی  دانشگاه بناب با پاسخنامه, نمونه سوال استخدامی دانشگاه بناب +پاسخنامه ,

نمونه سوالات استخدام دانشگاه بناب , دانلود نمونه سوالات استخدام دانشگاه بناب , دانلود رایگان نمونه سوالات استخدام  دانشگاه بناب ,نمونه سوالات استخدام  دانشگاه بناب با جواب,نمونه سوالات استخدام  دانشگاه بناب با پاسخ ,نمونه سوالات استخدام  دانشگاه بناب با پاسخنامه ,نمونه سوالات استخدام  دانشگاه بناب بهمراه پاسخنامه,نمونه سوال استخدامی دانشگاه بناب ,نمونه سوال استخدامی دانشگاه بناب , دانلود نمونه سوال استخدامی دانشگاه بناب , دانلود رایگان نمونه سوال استخدامی سازمان دانشگاه بناب , نمونه سوال استخدامی  دانشگاه بناب با جواب ,نمونه سوال استخدامی  دانشگاه بناب با پاسخ ,نمونه سوال استخدامی  دانشگاه بناب با پاسخنامه,نمونه سوال استخدامی  دانشگاه بناب بهمراه پاسخنامه

 

# # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # # #

دیدگاهتان را بنویسید