هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

دانلود نمونه سوالات استخدامی هلال احمر

دانلود نمونه سوالات استخدامی هلال احمر

“دانلود نمونه سوالات استخدامی هلال احمر”,نمونه سوالات استخدامی هلال احمر,”دانلود رایگان دانلود نمونه سوالات استخدامی هلال احمر,”دانلود نمونه سوالات استخدامی هلال احمر با جواب ,”دانلود نمونه سوالات استخدامی هلال احمر با پاسخ,”دانلود نمونه سوالات استخدامی هلال احمر با پاسخنامه”,دانلود نمونه سوالات استخدامی هلال احمر 95″,دانلود نمونه سوالات استخدامی هلال احمر پارسال,”دانلود نمونه سوالات استخدامی هلال احمر سالهای گذشته,”دانلود نمونه سوالات استخدامی هلال احمر+جواب,”دانلود نمونه سوالات استخدامی هلال احمر تستی”,دانلود نمونه سوالات استخدامی هلال احمر تشریحی,”دانلود نمونه سوالات استخدامی هلال احمر+پاسخ,”دانلود نمونه سوالات استخدامی هلال احمر+کلید,”دانلود نمونه سوالات استخدامی هلال احمر+پاسخنامه,”

  • نمونه سوالات استخدامی هلال احمر دروس عمومی
  • 300سوال كمك‌هاي اوليه با پاسخ
    75 سوال اساسنامه‌ي جمعيت هلال احمر با پاسخ
  • 35 سوال تاريخچه‌ي صليب سرخ و هلال احمربا پاسخ
  •  ۵۵۰ سوال معارف اسلامي با پاسخ
     ۵۵۰ سوال زبان و ادبيات فارسي با پاسخ
    550سوال  زبان انگليسي ـ عمومي با پاسخ
    550سوال فنّاوري اطلاعات (مهارت‌هاي ۳، ۴، ۶ و ۷ I.C.D.L)
    100 سوال هوش و توانمنديهاي ذهني با پاسخ

    مشخصات فایل:

    pdf  با قابلیت پرینت و کپی /قابل استفاده با کامپیوتر خانگی/ لپ تاپ /تب لت /گوشی موبایل/اندروید و هوشمند

    جهت پرداخت آنلاین و دانلود بلافاصله بر روی عکس زیر کلیک کنید

    تذکر مهم : ایمیل را در هنگام پرداخت صحیح وارد کنید چون علاوه بر دانلود مستقیم و مشاهده لینک دانلود بعد از پرداخت لینک دانلود به ایمیل ارسال میشود سعی شود از یاهو میل یا جیمیل استفاده کنید

 

توصيه‌هاي مهم به داوطلبان گرامي

  • 1- داوطلبان بايد اطلاعیه ثبت نام را بطور كامل مطالعه كرده باشند
  • 2- داوطلبان باید حتما شرایط عمومی و اختصاصی مندرج در اطلاعیه ثبت نام را داشته باشند.
  • 3- داوطلبان لازم است در درج كد ملي، نام خانوادگي و نام، مشخصات شناسنامه‌اي، ارسال عكس و تمامي اطلاعات لازم ديگر دقت و توجه كافي به عمل آورند، بديهي است درصورت اعلام و ارسال هرگونه اطلاعات اشتباه، با داوطلب به عنوان متخلف برخورد خواهد شد.
  • 4- در پايان ثبت‌نام اينترنتي تأييد صحت اطلاعات ارسالي به عهده شخص داوطلب مي‌باشد، لذا دقت و توجه كافي در اين خصوص به عمل آيد.
  • 5- براي جلوگيري از مشكلات بعدي حتماً اطلاعات درج شده در تقاضانامه ثبت‌نامي را به دقت بررسي نمايند.
  • 6- داوطلبان پس از تكميل تقاضانامه و دريافت كد پيگيري يك نسخه پرينت از تقاضانامه تهيه و پس از مطالعه مندرجات آن، آنرا نزد خود نگهداري نمايند.
  • 7- داوطلبان لازم است اطلاعات كارت اعتباري، شماره پرونده و كد پيگيري خود را تا اعلام نتايج نهايي نزد خود نگهداري نمايند.
  • 8- توصيه مي‌شود داوطلب فرايند ثبت‌نام را شخصاً انجام دهد و شماره پرونده و كد پيگيري دريافتي از سايت را، نزد سايرين افشا نكند.

 

اطلاعيه‌ جمعيت هلال احمرجمهوري اسلامي ايران درباره‌ تاريخ و نحوه ثبت نام از داوطلبان متقاضي شركت در آزمون‌ استخدام قراردادي مردادماه 1395

1395/03/05
  • نسخه چاپی
به منظور تامین نیروی انسانی مورد نیاز از محل مجوز مندرج در بند (13) ماده واحده بودجه سال 94 جمعیت در قالب قرارداد کار معین، بدين وسيله به اطلاع كليه امدادگران، داوطلبان فعال و فرزندان كاركنان بازنشسته جمعيت هلال احمر متقاضي ثبت‌‌نام و شركت در آزمون استخدامي مرداد ماه 1395 مي‌رساند كه ثبت‌‌نام در اين آزمون منحصراً به صورت اينترنتي از طريق پايگاه اطلاع‌رساني سازمان سنجش آموزش كشور به نشاني:  www.sanjesh.orgاز روز چهار‌شنبه مورخ 05/03/1395 آغاز و در روز یکشنبه مورخ 16/03/1395 پايان مي‌پذيرد.
لذا ضرورت دارد كليه متقاضيان در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه شرايط و ضوابط عمومي و اختصاصي آزمون وفراهم نمودن مدارك و اطلاعات مورد نياز، نسبت به ثبت ‌نام در آزمون فوق اقدام نمايند.
داوطلبان مي‌بايست با توجه به مندرجات جدول شماره 1 (ذيل همين اطلاعيه) و با عنايت به نوع مدرك و رشته تحصيلي نسبت به انتخاب يك عنوان رشته شغلي اقدام نموده و سپس با توجه به رشته شغلي انتخابي نسبت به انتخاب يك كد رشته شغل محل از جدول شماره 2 (ذيل اين اطلاعيه) براساس شهرستان و استان بومي اقدام نمايد.
شرايط عمومي استخدام :
1-  تدين به دين مبين اسلام يا يكي از اديان رسمي كشور مصرح در قانون اساسي
2-  تابعيت ايران
3-  التزام به قانون اساسي جمهوري اسلامي ايران
4-  داشتن كارت پايان خدمت وظيفه عمومي يا معافيت دائم از خدمت در زمان ثبت نام . کارت یا برگ معافیت موقت و هرگونه گواهی صادره به صورت موقت قابل قبول نمی باشد. (ملاك محاسبه تاريخ 11/03/1395 مي‌باشد)
5-  عدم اعتياد به دخانيات و مواد مخدر و روانگردان
6-  عدم سابقه محكوميت جزايي موثر
7-  داشتن­ سلامت ­كامل جسماني و رواني و توانايي­ تصدی شغل مورد درخواست
8-  نداشتن منع استخدام به موجب آراء مراجع قضايي
9-  متقاضیان استخدام نبايد مستخدم رسمي، ثابت و پيماني، قراردادي دستگاه هاي دولتي، نهادهای عمومی غیردولتی و يا بازخريد خدمت باشند.
10-عدم اشتغال به صورت قرارداد کار معین در جمعیت.
شرايط اختصاصي استخدام :
1- حداکثر سن متقاضیان شرکت کننده در این فراخوان تا تاریخ پایان ثبت نام (در مورخ 11/3/1395) جهت دارندگان مدارک تحصیلی فوق دیپلم 28 سال، کارشناسی 30 سال، کارشناسی‌ارشد 32 سال و دکتری 35 سال تمام تعیین می‌گردد.
تبصره : موارد ذیل مشروط به ارائه تائیدیه‌های معتبر به حداکثر سن مقرر در بند فوق اضافه خواهد شد:
الف) مدت قانونی انجام شده خدمت نظام وظیفه
ب) مدت خدمت مستمر و تمام وقت داخل جمعیت آن دسته از متقاضیانی که سابقه پرداخت حق بیمه ایام مذکور از سوی جمعیت را نزد سازمان تامین اجتماعی دارا می باشند به میزان سابقه فعالیت و بیمه پردازی حداکثر تا 5 سال به سقف سنی مندرج در آگهی اضافه خواهد گردید.
ج) درصورت ارائه گواهی لازم از سوی مدیر عامل استان و تایید حوزه های تخصصی ستادی به ازای هر سه سال سابقه فعالیت دائم و تمام وقت امداگران، نجاتگران، اعضاء وداوطلبان فعال، یکسال حداکثر تا سقف سه سال به سقف سنی اضافه خواهد شد.
د) جانبازان، آزادگان، فرزندان و همسر شهداء، فرزندان و همسر جانبازان 25 درصد و بالاتر، فرزندان و همسر آزادگان که حداقل یکسال سابقه اسارت دارند و رزمندگان باسابقه حداقل شش ماه حضور داوطلبانه در جبهه از شرط حداکثر سن معاف می باشند. (رزمندگان کمتر از شش ماه سابقه حضور داوطلبانه به مدت میزان حضور در جبهه)
هـ) افراد خانواده شهداء (پدر، مادر، برادر، خواهر) تا میزان 5 سال.
2- متقاضیان می‌بایست، تا تاریخ پایان ثبت نام در مقطع تحصیلی، رشته تحصیلی و یا گرایش تحصیلی مشخص شده در جدول شرایط احراز مشاغل آزمون فارغ التحصیل و یا گواهینامه فراغت از تحصیل را دریافت نموده باشند. (ملاك محاسبه تاريخ 11/03/1395 می‌باشد) لذا تاکید می‌گردد داوطلبانی که مقطع تحصیلی، رشته و یا گرایش رشته تحصیلی آنها بطورکامل و به صورت مشخص در این آگهی درج نشده است از ثبت نام خودداری نمایند و درصورت ثبت نام از فرایند استخدام حذف خواهند گردید و حق هیچگونه اعتراضی را نخواهند داشت.
3- با توجه به اینکه آزمون خاص مشمولین بومی هر استان می‌باشد در شرایط امتیاز برابر اولویت با داوطلب حائز شرایط بومی ساکن شهرستان محل جغرافیایی شغل بوده و درصورت برابری در محل سکونت، اولویت با امتیاز بالاتر در آزمون توانمندی های تخصصی خواهد بود.
4- افرادی که دارای کارت معافیت پزشکی موثر به تشخیص سازمان امداد و نجات می‌باشند حق شرکت در آزمون مشاغل مرتبط با امداد و نجات را نخواهند داشت.
5- براساس ضوابط و مقررات مربوط به ایثارگران در اعمال سهمیه های استخدامی این بخش از داوطلبین ترتیب اولویت با فرزندان شهید، جانباز، فرزند جانباز براساس درصد جانبازی، فرزندان آزادگان براساس مدت اسارت، همسران شهداء، جانبازان و آزادگان می باشد.
6- جهت آن دسته از داوطلبینی که صرفاً در راستای انجام وظایف امدادی محوله و فعالیت مستمر خود در جمعیت دچار سانحه و نقص عضو گردیده اند بر حسب میزان و وسعت ضایعه امتیازاتی در مرحله مصاحبه استخدامی و آزمون عملی و مهارتی پیش بینی خواهد شد.
7- اطمینان از داشتن مدارک ذیل در هنگام ثبت نام اینترنتی و ارائه اصل آن در مراحل بعدی آزمون الزامی بوده و در صورت تشخیص فقدان آن در هر مرحله از آزمون نام داوطلب حذف خواهد شد:
  • –  تاییدیه مدیر عامل وحوزه های تخصصی مبنی بر فعالیت دائم و مستمر داوطلب و حکم بازنشستگی والدین در جمعیت
  • –  دارا بودن گواهینامه رانندگی مندرج در جدول شرایط احراز این آگهی در خصوص مشاغل امدادی
مراحل ثبت نام :
مراجعه به پايگاه اطلاع رساني سازمان سنجش آموزش كشور به نشاني:  www.sanjesh.orgو تكميل فرم تقاضانامه الكترونيكي.
– ارسال عکس: داوطلب می بایست یک قطعه عکس پرسنلي با مشخصات ذیل اسکن نموده و در قسمت مربوط بارگذاری نماید.
·   عکس 4×3 که در سال جاری گرفته شده باشد. (عکس تمام رخ)
·   عکس اسکن شده باید با فرمت jpg  باشد.
·   اندازه عکس اسکن شده باید حداقل 300×200 پیکسل و حداکثر 400×300 پیکسل باشد.
·   تصویر داوطلب باید واضح، مشخص و فاقد اثر مهر، منگنه و هرگونه لکه باشد.
·   حجم فایل ذخیره شده عکس نباید از 70 کیلو بایت بیشتر باشد.
·   حاشیه های زاید عکس اسکن شده باید حذف شده باشد.
·   حتی الامکان عکس رنگي و دارای زمینه سفید باشد.
تبصره 1: اسكن عكس ازروي كارت‌ هاي شناسايي (كارت ملي،شناسنامه و…) قابل قبول نمي‌باشد وداوطلبان لازماست از اصل عكس و مطابق با توضيحات فوق ،اقدام به اسكن نمايند.
تبصره 2: عكس خواهران بايد باحجاب و صورت كامل آن مشخص باشد.
تبصره 3: درصورت ارسال عكس غير معتبر ،ثبت‌ نام داوطلب باطل شده وحق شركت در آزمون از وي سلب مي‌گردد.
تذكر مهم: با توجه به مشكلات بوجود آمده در آزمون هاي قبلي، درخصوص اشتباه در ارسال عكس داوطلبان، كه اين موضوع اكثراً براي داوطلباني كه در كافي نت ثبت‌نام مي‌كنند رخ داده است، تاكيد مي‌گردد چنانچه ثبت نام خود را توسط كافي نت ها انجام مي‌دهيد، علاوه بر كنترل اطلاعات ثبت‌نامي، حتماً نسبت به كنترل عكس ارسالي دقت نماييد تا اشتباهاً عكس داوطلب ديگري به جاي عكس شما ارسال نگردد. بديهي است كه در صورت ارسال عكس اشتباهي از طرف متقاضي، فرد به عنوان متخلف تلقي و مطابق مقررات با وي رفتار خواهد شد.
پرداخت وجه ثبت نام:
متقاضیان واجد شرایط، به منظور ثبت‌نام در آزمون استخدامی می‌بایست از روز چهار‌شنبه مورخ 05/03/1395 لغايت روز سه‌شنبه مورخ 11/03/1395 با مراجعه به پايگاه اطلاع‌رساني سازمان سنجش آموزش كشور به نشاني:  www.sanjesh.org  نسبت به واریز مبلغ 200.000 ( دويست هزار) ریال به عنوان هزینه ثبت‌نام به صورت الکترونيکي وباكارت‌هاي بانكي متصل به شبكه شتاب نسبت به تكميل تقاضانامه ثبت‌نام و ارائه اطلاعات مورد نياز اقدام نمايند.
توضیح 1: مدت زمان فوق به هیچ عنوان تمدید نمی‌شود و متقاضیان باید در مدت زمان تعیین شده نسبت به ثبت‌نام اقدام و از موکول نمودن ثبت نام به روزهای پایانی خودداری نمایند.
توضیح 2: ثبت نام زمانی تکمیل می‌گردد که مراحل با موفقیت انجام شده و كدپيگیری از طریق سیستم به متقاضی اعلام شود. (متقاضیان شرکت در آزمون باید پس از پایان ثبت‌نام، کد پيگیری خود را یادداشت و تا پایان مراحل استخدام نزد خود نگهداری نمایند.)
توضیح 3: به ثبت‌نام‌های ناقص ترتیب اثر داده نخواهد شد و هیچگونه مسئولیتی متوجه سازمان نخواهد بود و وجوه پرداختی به هیچ عنوان مسترد نمی شود.
تذكرمهم: باتوجه به اینکه مدارک متقاضيان پس ازتعیین نمرات داوطلبان درآزمون کتبی به میزان سه برابر مجوزهای استخدامی بررسی خواهدشد،لذادرصورتي كه مدارك داوطلبان مغاير باشرايط مندرج دراين آگهي وهمچنين اطلاعات مندرج درتقاضانامه ثبت‌نامي باشد،هيچ‌ گونه حقي براي متقاضي ايجاد نگردیده،و در هر مرحله از آزمون،اعلام نتايج اوليه ،مصاحبه وحتي در صورت پذيرش نهايي،داوطلب حذف خواهدشد و حق هیچ‌گونه اعتراضی ندارد.
زمان برگزاری آزمون و نحوه دریافت کارت شركت در آزمون:
پس از بررسی لیست اولیه ثبت‌نام شدگان در استانها و تایید نهایی مدیر عامل استان با حذف افراد فاقد شرایط مندرج در این آگهی کارت شرکت در آزمون از روز سه‌شنبه مورخ 05/05/1395 برای مشاهده و پرینت بر روی پايگاه اطلاع‌رساني سازمان سنجش آموزش كشور به نشانی : www.sanjesh.org  قرار خواهد گرفت. لذا تاكيد مي‌گردد افراد فاقد شرايط از ثبت‌نام در اين آزمون خودداري نمايند. در صورت عدم تاييد افراد فاقد شرايط، هزينه آنها عودت نخواهد شد. آزمون در روز جمعه مورخ 8/5/1395 در تهران و یا پس از بررسی و اطلاع سازمان از تعداد و نحوه توزیع داوطلبان در سطح کشور، در برخی از قطب های استانی برگزار خواهد شد. ساعت شروع و محل برگزاری آزمون بر روي كارت شركت در جلسه آزمون درج و هنگام پرینت کارت به آگاهی داوطلبان خواهد رسید. لازم به ذکر است صدور کارت شرکت در آزمون به منزله تایید اطلاعات ارسالی نمی‌باشد و حقي جهت داوطلب ايجاد ننموده و مدارک داوطلبان بعد از آزمون بررسی خواهد شد.
مواد آزمون  (کتبی) عبارتند از :
* به هر يك از داوطلبان يك دفترچه سوال عمومي و يك دفترچه سوال اختصاصي حسب مورد داده خواهد شد. (آزمون بصورت چهارگزینه ای و با احتساب یک سوم نمره منفی طراحی خواهد شد)
آزمون عمومي:
1ـ كمك‌هاي اوليه، اساسنامه‌ي جمعيت، تاريخچه‌ي صليب سرخ و هلال احمر.
2ـ معارف اسلامي.
3ـ زبان و ادبيات فارسي.
4ـ زبان انگليسي ـ عمومي.
5ـ فنّاوري اطلاعات (مهارت‌هاي 3، 4، 6 و 7 I.C.D.L)
6ـ هوش و توانمنديهاي ذهني.
* اقليّت‌هاي مذهبي از پاسخگويي به سؤالات معارف اسلامي معاف هستند و امتياز آن در ساير مواد آزمون عمومي توزيع خواهد شد.
كليه‌ي دروس عمومي با ضريب 1 محاسبه و اعمال خواهند شد.
آزمون تخصصي :
علاوه بر آزمون عمومي، آزمون تخصصي بر مبنای دانش و مهارت داوطلب در زمینه رشته شغلی پست مورد تقاضا، مندرج در جدول شرایط احراز مشاغل این آگهی انجام خواهد شد. دروس اختصاصي با ضريب 1 محاسبه و اعمال خواهد شد.
نحوه اعلام نتايج اوليه و نهايي:
الف) مرحله اول: انتخاب داوطلبان استخدام جهت معرفی به حوزه های تخصصی بمنظور انجام مصاحبه استخدامی وحسب مورد آزمونهای عملی و مهارتی منوط به کسب حد نصاب امتیاز لازم از آزمون کتبی بوده که مطابق با شرایط ذیل محاسبه می گردد:
1- پس از برگزاری آزمون کتبی، ميانگين نمرات داوطلبان در آزمون عمومی و تخصصی در هر رشته شغلی بصورت مجزا با وزن برابر محاسبه می گردد.
2- برای تعیین حد نصاب، امتیاز لازم در هر رشته شغلی بر مبنای پنجا ه درصد (50%) مجموع بالاترین نمره مکتسبه در آن رشته تعیین می‌گردد.
3- پس از تعیین حد نصاب مذکور فهرست افراد دارای امتیاز حد نصاب و بالاتر تهیه و تا سه برابر ظرفیت شغل درخواستی براساس بالاترین نمره کسب شده، داوطلبان جهت انجام مصاحبه استخدامی یا آزمونهای عملی و مهارتی و سنجش توانائیهای جسمانی و معاینات پزشکی به سازمان امداد و نجات و یا حوزه های تخصصی شغل درخواستی معرفی می‌گردند. در این مرحله از آزمون ضمن کنترل دقیق مدارک داوطلب، مواردی از قبیل سوابق و فعالیتهای مستمر امدادی و حضور در جمعیت، تجارب مرتبط با شغل درخواستی، گواهینامه های عمومی و تخصصی مرتبط، آشنایی با زبانهای خارجی، سوابق آموزشی و پژوهشی و مهارتی، درجه های کسب شده امدادی داوطلب و… حائز اهمیت و اولویت بوده و دارای امتیازات خاص خود می‌باشند.
ب) مرحله نهایی: پس از اتمام مراحل فوق و مشخص شدن امتیازات مکتسبه داوطلبان در کلیه مراحل آزمون و کسر سهمیه قانونی ایثارگران حائز شرایط عمومی و اختصاصی اشتغال در جمعیت هلال احمر، نفرات اصلی و ذخیره بر اساس بالاترین امتیاز حاصل از مجموع نمره کل نهایی با وزن هفتاد درصد (70%) آزمون کتبی و سی درصد (30%) مصاحبه استخدامی و آزمون عملی و مهارتی  به هسته مرکزی گزینش جمعیت معرفی خواهند شد.
تذكرات :
6-1) قبل از ثبت نام به راهنمای نحوه تکمیل فرم تقاضانامه اینترنتی موجود در سایت مراجعه و مندرجات آن با دقت مطالعه شود.
6-2) آزمون خاص مشمولین بومی هر استان بوده و بر این اساس داوطلبان سایر استان ها تنها مجاز به شرکت در آزمون خاص استان خود خواهند بود.
6 -3) متقاضیان اشتغال در مشاغل مرتبط با امداد و نجات می بایست به لحاظ سلامت جسمی و روانی و فیزیک بدنی در صحت کامل بوده و توانایی انجام ماموریتهای دشوار درشرایط حادثه و بحران را داشته باشند.
شرایط داوطلب بومی:
1- شهرستان یا استان محل تولد داوطلب یا همسر وی با شهرستان یا استان محل تقاضا برای استخدام یکی باشد.
2- همسر و فرزندان کارمندان رسمی و پیمانی دولت یا نیروهای مسلح (اعم از شاغل یا بازنشسته) که شهرستان یا استان محل خدمت فعلی یا بازنشستگی آنان با شهرستان یا استان مورد تقاضا جهت استخدام یکی باشد.
3- داوطلب حداقل 4 سال از سنوات تحصیلی خود را به صورت متوالی یا متناوب در شهرستان یا استان محل مورد تقاضا برای استخدام طی کرده باشد .
4- داوطلب یا پدر، مادر و یا همسر وی حداقل چهار سال سابقه پرداخت حق بیمه در شهرستان و یا استان محل مورد تقاضا برای استخدام را داشته باشند. (صرفاً یک مورد قابل احتساب می باشد و تجمیع امکان پذیر نیست)
تبصره(1): مبنای استان و شهرستان برای تعیین بومی بودن، تقسیمات کشوری در زمان ثبت نام می باشد .
تبصره (2): داوطلب ملزم به رعايت شرط بومي در زمان ثبت‌نام بوده و مسئولیت تطابق شرایط بومی بودن افراد با مدارک متقاضی پس از تعیین اولویت اصلی و ذخیره به عهده جمعیت استان می باشد.
6-3) داوطلب درصورت پذیرفته شدن به استخدام در جمعیت ملزم به سپردن تعهد خدمت ده ساله در محل جغرافیایی (شغل ) مورد درخواست بوده و همچنین تعهد می نماید که در کلیه فعالیت ها، دوره های آموزشی و ماموریت های امدادی محوله از سوی مدیران مربوطه شرکت نماید و درصورت انصراف از مفاد تعهد مذکور قرارداد یا حکم ایشان لغو خواهد شد، ضمن اینکه اشتغال در پایگاههای امدادی بصورت شیفتی و بر اساس دستورالعمل اجرایی امور پایگاه خواهد بود.
6-4) داوطلبان استخدام موظفند حداکثر یک ماه پس از اعلام تائید گزینش، مدارک مربوط به کسب گواهینامه مهارت های هفت گانه (ICDL) صادر از مراکز و موسسات تائید صلاحیت شده از سوی معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور را ارائه نمایند .
6-5) پذیرفته شدگان اصلی می بایست پس از اعلام نظر هسته مرکزی گزینش و حداكثر ظرف يكماه از صدور مجوز اشتغال از سوي اداره كل منابع انساني و تحول اداري جهت ادامه مراحل جذب به جمعیت مراجعه نمایند. عدم مراجعه در مهلت مقرر به منزله انصراف از استخدام خواهد بود و جمعیت می تواند از سایر داوطلبان ذخیره (براساس بالاترین امتیاز مکتسبه) دعوت به عمل آورد.
6-6) مسئولیت ناشی از عدم رعایت دقیق ضوابط و شرایط اعلام شده در متن این آگهی و یا ارائه ناقص مدارک اعلام شده از سوی داوطلب در هنگام ثبت نام در سایر مقاطع آزمون (مصاحبه علمی، گزینش، تشکیل پرونده و…) و همچنین عدم اخذ گواهی انجام خدمت و فعالیت امدادگری و یا داوطلبانه در جمعیت، از مدیرعامل جمعیت استان و عدم احراز فرزند کارمند بازنشسته جمعیت، صرفاً به عهده شخص داوطلب بوده و چنانچه در هر مرحله از مراحل آزمون محرز شود كه داوطلب به اشتباه يا عمد اطلاعاتی خلاف واقع ارائه داده و يا فاقد شرايط مندرج در اين آگهي می باشد از انجام مراحل بعدي محروم و در صورت صدور حکم یا قرارداد با فرد تسویه حساب به عمل خواهد آمد .
6-7) اتخاذ هرگونه تصمیم درخصوص مواردی که در آگهی مذکور درج نگردیده است و موارد اختلاف در حیطه وظایف کمیته منابع انسانی جمعیت بوده و مصوبات درقالب صورتجلسات مربوط پس از تائید اعضاء قابل اقدام خواهد بود .
7-7) انتخاب نهایی پذیرفته شدگان آزمون پس از طی مراحل گزینشی میسر بوده و اسامی پذیرفته شدگان از طریق سایت جمعیت به اطلاع داوطلبان خواهد رسيد.

جمعيت هلال احمر جمهوري اسلامي ايران

جمعيت هلال احمر جمهوري اسلامي ايران

6
جدول شماره 1 فهرست عناوين شغلي و مدارك تحصيلي مورد نياز
رديف
كد و
عنوان
رشته هاي
شغلي
كد
وعنوان
پست
سازماني
شرايط احراز
عناوين دروس تخصصي
آزمون
1
متصدي
نجات
( (كد 101
نجاتگر –
راننده
( (كد 201
دارا بودن مدرك فوق ديپلم، ليسانس يا فوق ليسانس در
،( يكي از رشته هاي تحصيلي امداد و سوانح (كد 1001
مديريت عمليات امداد و نجات (كد 1002 )، پرستاري
(كد 1003 )، خدمات اجتماعي (كد 1004 )، فوريتهاي
پزشكي (كد 1005 )، هوشبري (كد 1006 )، اتاق عمل
(كد 1007 )، روانشناسي باليني (كد 1008 )، روانشناسي
،( تربيتي (كد 1009 )، مشاوره و راهنمايي (كد 1010
بهداشت محيط (كد 1011 )، بهداشت حرفه اي (كد
1012 )، بهداشت عمومي (كد 1013 )، آموزش بهداشت
،( و تغذيه (كد 1014 )، آلودگي محيط زيست (كد 1015
مهندسي محيط زيست (كد 1016 )، ايمني و آتش
نشاني (كد 1017 )، تجسس و نجات (كد 1018 )، آتش
نشاني و ايمني و بهداشت (كد 1019 )، آتش نشاني (كد
1020 )، نجات از مرگ (كد 1021 )، جغرافياي شهري و
طبيعي (كد 1022 )، تربيت بدني (كد 1023 )، اداره امور
بيمارستانها (كد 1024 )، مديريت خدمات بهداشتي و
،( درماني (كد 1025 )، روانشناسي عمومي (كد 1026
( فيزيوتراپي (كد 1027 )، بهيار (كد 1028
ساير شرايط الزامي :
دارا بودن گواهينامه رانندگي پايه دو و داشتن مجوز
رانندگي با خودروهاي باربري تا حداكثر ظرفيت 6 تن،
مسافربري حداكثر 26 نفر و خودروهاي عمومي
(آمبولانس، نجات و . . . ) -درجه نجاتگر 3 و بالاتر
1 مباحث عمومي امداد و
نجات
2 كمك هاي اوليه
3 نجات در حوادث جاده اي
4 اصول انبارداري و انبارداري
امدادي
مسئول
امور
امدادي و
انباردار
( (كد 202
دارا بودن مدرك فوق ديپلم، ليسانس يا فوق ليسانس در
،( يكي از رشته هاي تحصيلي امداد و سوانح (كد 1001
مديريت عمليات امداد و نجات (كد 1002 )، پرستاري
(كد 1003 )، خدمات اجتماعي (كد 1004 )، فوريتهاي
پزشكي (كد 1005 )، هوشبري (كد 1006 )، اتاق عمل
(كد 1007 )، روانشناسي باليني (كد 1008 )، روانشناسي
،( تربيتي (كد 1009 )، مشاوره و راهنمايي (كد 1010
بهداشت محيط (كد 1011 )، بهداشت حرفه اي (كد
1012 )، بهداشت عمومي (كد 1013 )، آموزش بهداشت
،( و تغذيه (كد 1014 )، آلودگي محيط زيست (كد 1015
مهندسي محيط زيست (كد 1016 )، ايمني و آتش
نشاني (كد 1017 )، تجسس و نجات (كد 1018 )، آتش
نشاني و ايمني و بهداشت (كد 1019 )، آتش نشاني (كد
1020 )، نجات از مرگ (كد 1021 )، جغرافياي شهري و
طبيعي (كد 1022 )، تربيت بدني (كد 1023 )، مديريت
،( دولتي (كد 1029 )، مديريت بازرگاني (كد 1030
حسابداري (كد 1031 )، اداره امور بيمارستانها (كد
1024 )، مديريت خدمات بهداشتي و درماني (كد
( 1025 )، روانشناسي عمومي (كد 1026
7
ادامه جدول شماره 1 فهرست عناوين شغلي و مدارك تحصيلي مورد نياز
رديف
كد و
عنوان
رشته هاي
شغلي
كدوعنوان پست
سازماني شرايط احراز
عناوين دروس تخصصي
آزمون
2
كارشناس
امور
امدادي
(كد
(102
كارشناس
امدادونجات
( (كد 203
دارا بودن مدرك ليسانس، فوق ليسانس يا دكتري
در يكي از رشته هاي تحصيلي: پزشك عمومي
1051 )، امداد و سوانح (كد 1001 )، مديريت )
عمليات امداد و نجات (كد 1002 )، پرستاري (كد
1003 )، خدمات اجتماعي (كد 1004 )، فوريتهاي
پزشكي (كد 1005 )، هوشبري (كد 1006 )، اتاق
،( عمل (كد 1007 )، روانشناسي باليني (كد 1008
روانشناسي تربيتي (كد 1009 )، مشاوره و راهنمايي
(كد 1010 )، بهداشت محيط (كد 1011 )، بهداشت
حرفه اي (كد 1012 )، بهداشت عمومي (كد
،( 1013 )، آموزش بهداشت و تغذيه (كد 1014
آلودگي محيط زيست (كد 1015 )، مهندسي محيط
زيست (كد 1016 )، جغرافياي شهري و طبيعي (كد
1022 )، تربيت بدني (كد 1023 )، اداره امور
بيمارستانها (كد 1024 )، مديريت خدمات بهداشتي
و درماني (كد 1025 )، روانشناسي عمومي (كد
( 1026 )، فيزيوتراپي (كد 1027
1 مباحث عمومي امداد و
نجات
2 كمك هاي اوليه
3 اصول و مباني مديريت
بحراني
4 اصول گزار شگيري و
گزارش دهي
3
حسابدار
(كد
(103
خزانه دار و
مسئول امور
( عمومي (كد 204
دارا بودن مدرك ليسانس، فوق ليسانس در يكي از
،( رشته هاي تحصيلي: حسابداري (كد 1031
مديريت دولتي (كد 1029 )، مديريت بازرگاني (كد
1030 )، مديريت مالي (كد 1032 )، اقتصاد (كد
(1033
1 حسابداري مالي
2 قانون محاسبات عمومي
3 قانون تجارت و قانون
مالياتي
4 آئين نامه ي مالي
محاسباتي و معاملاتي
جمعيت هلال احمر
حسابدار دريافت
و
( پرداخت(كد 205
حسابدار تنظيم
حساب ها
( (كد 206
كارشناس امور
( مالي (كد 207
4
كارشناس
آمار
موضوعي
( (كد 104
كارشناس آمار
( (كد 208
دارا بودن مدرك ليسانس، فوق ليسانس يا دكتري در
گروه آمارشامل: آمار(كد 1034 )، آمار اقتصادي و
اجتماعي (كد 1035 )، آمار كاربردي (كد 1036 )، آمار
( نيروي انساني (كد 1037 )، آمار رياضي (كد 1038
-1 مفاهيم و روشهاي آماري
-2 احتمال و كاربرد آن
-3 رگرسيون
-4 روشهاي نمونه گيري
8
ادامه جدول شماره 1 فهرست عناوين شغلي و مدارك تحصيلي مورد نياز
رديف
كد و
عنوان
رشته هاي
شغلي
كدوعنوان پست
سازماني شرايط احراز
عناوين دروس تخصصي
آزمون
5
مامور
حراست
( (كد 105
كارشناس حفاظت
اسناد، مدارك و
( كد 209 )IT
دارا بودن مدرك ليسانس، فوق ليسانس يا
دكتري در يكي از رشته هاي تحصيلي: گروه
علوم اجتماعي شامل: ارتباطات علوم اجتماعي
(كد 1104 )،علوم ارتباطات اجتماعي (روابط
،( عمومي )(كد 1103 )،جامعه شناسي (كد 1070
ارتباطات اجتماعي (تحقيق در ارتباطات
،( اجتماعي)(كد 1090 ) ، روانشناسي (كد 1040
برنامه ريزي آموزشي (كد 1041 )، علوم سياسي
(كد 1042 )، حقوق جزاء وجرم شناسي
1044 كد)، حقوق عمومي ( 1045 كد)،حقوق )
كيفري و جرم شناسي(كد 1046 )، مهندسي
كامپيوترنرم افزار(كد 1047 )،مهندسي كامپيوتر
( ( سخت افزار(كد 1048 )، شبكه (كد 1049
توضيحات:
معدل مدرك كارشناسي: 15 و بالاتر
معدل مدرك كارشناسي ارشد يا دكتري: 14 و
بالاتر
1 حفاظت اسناد و
مدارك
2 حفاظت پيراموني
3 امنيت ارتباطات و
فن آوري اطلاعات
كارشناس حفاظت
فيزيكي و اطلاع
رساني
( (كد 210
6
كارشناس
امور
توانبخشي
( (كد 106
كارشناس
توانبخشي –
( ارتز(كد 211
دارا بودن مدرك ليسانس، فوق ليسانس يا
دكتري در يكي از رشته هاي تحصيلي: اعضاء
( مصنوعي و وسايل كمكي (كد 1050
1 آرتز
2 پروتز
3 كينزيولوژي و بيومكانيك
4 ارزشيابي و انداز هگيري
كارشناس عضلات
توانبخشي در
( حوادث (كد 212
كارشناس
توانبخشي
( مكانيكي(كد 213
كارشناس
توانبخشي
( فيزيكي(كد 214
9
ادامه جدول شماره 1 فهرست عناوين شغلي و مدارك تحصيلي مورد نياز
رديف
كد و
عنوان
رشته هاي
شغلي
كدوعنوان
پست سازماني شرايط احراز
عناوين دروس
تخصصي آزمون
7
كارشناس
امور
بيمارستانها
( (كد 107
كارشناس مراكز
( درماني(كد 215
دارا بودن مدرك ليسانس، فوق ليسانس يا دكتري در يكي از
،( رشته هاي تحصيلي: اداره امور بيمارستانها (كد 1024
مديريت خدمات بهداشتي و درماني (كد 1025 )، پزشكي
( عمومي (كد 1051
1 اصول و مباني
مديريت
2 اصول و مباني
برنامه ريزي
3 سازمان و مديريت
بهداشت و درمان كشور
4 اقتصاد سلامت و
بيمه
5 اصول ومباني خدمات
بهداشتي درماني
كارشناس
بهداشت و
( درمان(كد 216
كارشناس
خدمات بهداشت
و درمان
اضطراري
( (كد 217
8
كارشناس
امور
دارويي
( (كد 108
كارشناس امور
( دارويي (كد 218
( دارا بودن مدرك دكتري در رشته داروسازي (كد 1052
-1 كنترل فيزيك و
شيميايي داروها
-2 كنترل ميكروبي
داروها
-3 فارمافيوتيكس
-4 داروشناسي
كارشناس
خدمات دارويي
( (كد 219
9
مهندس
راه و
ساختمان
( (كد 109
كارشناس
( عمران(كد 220
دارا بودن مدرك ليسانس، فوق ليسانس يا دكتري در يكي از
رشته هاي تحصيلي: مهندسي عمران كليه گرايش ها (كد
1075 )، مديريت پروژه و ساخت (كد 1076 )، راه و ساختمان
كليه گرايش ها (كد 1077 )، تكنولوژي ساختمان كليه گرايش
( ها (كد 1078
داشتن تجربه كاري مفيد و مرتبط با تائيد دفتر فني، مهندسي
و عمران جمعيت در مرحله مصاحبه علمي
1 متره و برآورد پروژه
2 روش هاي اجراي
ساختمان
3 تأسيسات برق و
مكانيك
4 نظارت بر اجراي
ابنيه فني
5 بهسازي و ترميم
سازه هاي آسيب ديده
10
كارشناس
امور
آموزشي
( (كد 110
كارشناس آموزش
هاي
( همگاني(كد 221
دارا بودن مدرك ليسانس، فوق ليسانس يا دكتري در يكي از
رشته هاي تحصيلي مديريت و برنامه ريزي آموزشي (كد
1053 )، تكنولوژي آموزشي (كد 1054 )، تحقيقات آموزشي (كد
1055 )، مديريت آموزشي (كد 1056 )، برنامه ريزي درسي
(كد 1057 ) ، علوم تربيتي (كد 1058 )، مديريت و برنامه ريزي
،( آموزش عالي (كد 1059 )، مديريت استراتژيك (كد 1060
،( مديريت سيستم (كد 1061 )، مديريت تكنولوژي (كد 1062
مديريت امداد و نجات (كد 1063 )، بحران كد 1064 )، مهندسي
صنايع (سيستم و بهره وري) (كد 1065 )، علوم اجتماعي
،( گرايش جمعيت شناسي (كد 1067 ) پژوهشگري (كد 1068
،( ارتباطات اجتماعي (كد 1069 )، جامعه شناسي (كد 1070
خدمات اجتماعي (كد 1004 )، برنامه ريزي علوم اجتماعي (كد
1072 )، روانشناسي تربيتي (كد 1009 )، سنجش و آموزش (كد
1073 )، مهندسي سوانح (كد 1074 )، پزشك عمومي (كد
(1051
1 نيازسنجي و
برنامه ريزي آموزش
همگاني
2 مباني، اصول و
مديريت آموزش هاي
همگاني.
3 ارزشيابي آموزش هاي
همگاني.
4 آمار و روش تحقيق.
10
ادامه جدول شماره 1 فهرست عناوين شغلي و مدارك تحصيلي مورد نياز
رديف
كد و
عنوان
رشته هاي
شغلي
كدوعنوان پست
سازماني شرايط احراز
عناوين دروس
تخصصي آزمون
11
كارشناس
برنامه ريزي
و امور
تربيتي
( (كد 111
مسئول امور
جوانان و داوطلبان
( (كد 222
دارا بودن مدرك ليسانس، فوق ليسانس يا دكتري در
يكي از رشته هاي تحصيلي: روانشناسي عمومي
،( (كد 1026 )، روانشناسي تربيتي (كد 1009
روانشناسي اصلاح و تربيت (كد 1082 )، امور تربيتي و
مشاوره (كد 1083 )، مشاوره (كد 1084 )، مشاوره و
راهنمايي (كد 1010 )، برنامه ريزي آموزشي (كد
10415 )، برنامه ريزي درسي (كد 1057 )، آموزش و
پرورش (كد 1087 )، تعليم و تربيت اسلامي (كد
1088 )، مطالعات زنان (كد 1089 )، علوم اجتماعي
گرايش ارتباطات اجتماعي (كد 1069 )، مددكاري
( اجتماعي (كد 1091
1 مباني روانشناسي.
2 مباني جامعه شناسي.
3 جامعه شناسي جوانان و
نوجوانان.
4 اصول و فنون مشاوره.
سيب شناسي اجتماعي. Ĥ 5
12
كارشناس
روابط
عمومي
( (كد 112
كارشناس روابط
( عمومي (كد 223
دارا بودن مدرك ليسانس، فوق ليسانس يا دكتري در
يكي از رشته هاي تحصيلي: مديريت امور فرهنگي
،( (كد 1100 )، برنامه ريزي امور فرهنگي (كد 1101
فرهنگ و ارتباطات (كد 1102 )، علوم ارتباطات
اجتماعي (روابط عمومي) (كد 1103 )، علوم اجتماعي
(ارتباطات علوم اجتماعي) (كد 1104 )، خبرنگاري
(كد 1105 )، روزنامه نگاري (كد 1106 )، رسانه
،( شناسي (كد 1107 )، مديريت رسانه (كد 1108
( هنر (گرافيك) (كد 1109 )، تبليغات (كد 1110
آشنايي كامل با نرم افزارهاي كامپيوتري مرتبط
-1 اصول روابط عمومي
-2 مباني ارتباطات
اجتماعي
-3 مباني سازمان و
مديريت
-4 آئين نگارش در روزنامه
نگاري و روابط عمومي
13
كارشناس
تحليل گر
سيستم
( (كد 113
كارشناس فناوري
اطلاعات
( (كد 224
دارا بودن مدرك ليسانس، فوق ليسانس يا دكتري در
يكي از رشته هاي تحصيلي: مهندسي كامپيوترنرم
افزار(كد 1047 )، مهندسي كامپيوتر سخت افزار (كد
1048 )، مهندسي سيستم (كد 1094 )، علوم
،( كد 1096 ) IT كامپيوتر (كد 1095 )، مديريت
كد 1097 )، تجزيه و تحليل سيستم ها ) IT مهندسي
(كد 1098 )، برنامهريزي و تحليل سيستم ها (كد
(1099
1 مباني رايانه و
سخت افزار.
2 مهندسي فنّاوري
اطلاعات.
3 تحليل و طراحي
سيستم.
4 شبكه هاي كامپيوتري.
5 پايگاه داد هها.
11
ادامه جدول شماره 1 فهرست عناوين شغلي و مدارك تحصيلي مورد نياز
رديف
كد و
عنوان
رشته هاي
شغلي
كدوعنوان
پست
سازماني
شرايط احراز
عناوين دروس تخصصي
آزمون
14
كارشناس
امور
حقوقي
(كد
(114
كارشناس
امور
حقوقي و
املاك
( (كد 225
دارا بودن مدرك ليسانس، فوق ليسانس يا دكتري در
رشته تحصيلي حقوق خصوصي (كد 1112 )، حقوق
جزا و جرم شناسي (كد 1044 )، حقوق عمومي (كد
( 1045 )، حقوق بين الملل (كد 1111
دارندگان مدارك تحصيلي فوق ليسانس و دكتري
الزاماً مي بايست مقطع تحصيلي كارشناسي خود را در
رشته هاي حقوق طي نموده باشند.
1 حقوق مدني.
2 حقوق تجارت.
3 حقوق جزاي اختصاصي
(جرايم عليه اموال).
4 آئين دادرسي مدني.
5 حقوق ثبت.
6 حقوق بشردوستانه.
7 حقوق بين المللي عمومي.
8 سازمان هاي بين المللي.

12
جدول شماره 2 فهرست شغل محل هاي آزمون استخدامي جمعيت هلال احمر
جمعيت هلال احمر استان آذربايجان شرقي
كد
شغل
محل
كدوعنوان پست سازماني
تعداد
پست
جنسيت تعداد
نفر
محل جغرافيايي خدمت
مرد زن شهرستان محل خدمت
( 2001 نجاتگر – راننده (كد 201
28
1 خدا آفرين پايگاه امداد و نجات بين شهري ارس *
1 چاراويماق پايگاه امداد و نجات بين شهري بارگاه * ( 2002 نجاتگر راننده (كد 201
1 سراب پايگاه امداد و نجات بين شهري بهرمان * ( 2003 نجاتگر راننده (كد 201
1 هريس پايگاه امداد و نجات بين شهري بيلوردي * ( 2004 نجاتگر راننده (كد 201
1 مرند پايگاه امداد و نجات بين شهري پيام * ( 2005 نجاتگر راننده (كد 201
1 مراغه پايگاه امداد و نجات بين شهري خراجو * ( 2006 نجاتگر راننده (كد 201
1 آذرشهر پايگاه امداد و نجات بين شهري داشكسن * ( 2007 نجاتگر راننده (كد 201
1 اهر پايگاه امداد و نجات بين شهري شهداي ارسباران * ( 2008 نجاتگر راننده (كد 201
1 تسوج پايگاه امداد و نجات بين شهري تيل * ( 2009 نجاتگر راننده (كد 201
1 شبستر پايگاه امداد و نجات بين شهري شهداي سفيدكمر * ( 2010 نجاتگر راننده (كد 201
1 بستان آباد پايگاه امداد و نجات بين شهري شهريار * ( 2011 نجاتگر راننده (كد 201
1 هشترود پايگاه امداد و نجات بين شهري شهيد ملك پور * ( 2012 نجاتگر راننده (كد 201
1 ميانه پايگاه امداد و نجات بين شهري عجمي * ( 2013 نجاتگر راننده (كد 201
1 كليبر پايگاه امداد و نجات بين شهري يوزبند * ( 2014 نجاتگر راننده (كد 201
2 بستان آباد پايگاه امداد و نجات بين شهري آغچه كهل * ( 2015 نجاتگر راننده (كد 201
2 ميانه پايگاه امداد و نجات بين شهري آغكندي * ( 2016 نجاتگر راننده (كد 201
2 بناب پايگاه امداد و نجات بين شهري امام علي(ع) * ( 2017 نجاتگر راننده (كد 201
2 ميانه پايگاه امداد و نجات بين شهري دادلو * ( 2018 نجاتگر راننده (كد 201
2 اهر پايگاه امداد و نجات بين شهري سامبران * ( 2019 نجاتگر راننده (كد 201
2 ورزقان پايگاه امداد و نجات بين شهري علي بيك كندي * ( 2020 نجاتگر راننده (كد 201
2 جلفا پايگاه امداد و نجات بين شهري مرازاد * ( 2021 نجاتگر راننده (كد 201
2022 كارشناس امداد و نجات
( (كد 203
9
1 هشترود شعبه هشترود *
2023 كارشناس امداد و نجات
( (كد 203 1 چاراويماق شعبه چاراويماق *
2024 كارشناس امداد و نجات
( (كد 203 1 خدا آفرين شعبه خدا آفرين *
2025 كارشناس امداد و نجات
( (كد 203 1 شبستر شعبه شبستر *
2026 كارشناس امداد و نجات
( (كد 203 1 عجب شير شعبه عجب شير *
2027 كارشناس امداد و نجات
( (كد 203 1 ملكان شعبه ملكان *
2028 كارشناس امداد و نجات
( (كد 203 1 ورزقان شعبه ورزقان *
13
ادامه جمعيت هلال احمر استان آذربايجان شرقي
كد
شغل
محل
كدوعنوان پست سازماني
تعداد
پست
جنسيت تعداد
نفر
محل جغرافيايي خدمت
مرد زن شهرستان محل خدمت
2029 كارشناس امداد و نجات
( (كد 203
1 بناب شعبه بناب *
2030 كارشناس امداد و نجات
( (كد 203 1 بستان آباد شعبه بستان آباد *
2031 خزانه دار و مسئول امور
( عمومي (كد 204 )(كد 204
3
1 چاراويماق شعبه چاراويماق *
2032 خزانه دار و مسئول
( امورعمومي (كد 204 1 شبستر شعبه شبستر *
2033 خزانه دار و مسئول امور
( عمومي (كد 204 1 ميانه شعبه ميانه *
2034 مسئول امور جوانان و
( داوطلبان (كد 222
2
1 چاراويماق شعبه چاراويماق * *
2035 مسئول امور جوانان و
( داوطلبان (كد 222 1 خدا آفرين شعبه خدا آفرين * *
2036
مسئول امور امدادي و انباردار
( (كد 202 1 چاراويماق شعبه چاراويماق * 1
2037
كارشناس توانبخشي مكانيكي
( (كد 213
1 تبريز تبريز-ستاد * 1
جمعيت هلال احمر استان آذربايجان غربي
( 2038 نجاتگر راننده (كد 201
8
1 اروميه پايگاه امداد و نجات ساحلي باري *
1 نقده پايگاه امداد و نجات بين شهري سه راهي حيدرآباد * ( 2039 نجاتگر راننده (كد 201
1 پيرانشهر پايگاه امداد و نجات بين شهري سي راهي جلديان * ( 2040 نجاتگر راننده (كد 201
1 اشنويه پايگاه امداد و نجات بين شهري عين الروم * ( 2041 نجاتگر راننده (كد 201
1 مهاباد پايگاه امداد و نجات بين شهري كله گاوي * ( 2042 نجاتگر راننده (كد 201
1 نقده پايگاه امداد و نجات كوهستان يئدي گوز * ( 2043 نجاتگر راننده (كد 201
2 اروميه پايگاه امداد و نجات كوهستان راژان (سيلوانا) * ( 2044 نجاتگر راننده (كد 201
2045 كارشناس امداد و نجات
( (كد 203
4
1 اسلام كندي دفتر نمايندگي اسلام كندي *
2046 كارشناس امداد و نجات
* ( (كد 203 1 پلدشت شعبه پلدشت
2047 كارشناس امداد و نجات
* ( (كد 203 1 چايپاره شعبه چايپاره
2048 كارشناس امداد و نجات
* ( (كد 203 1 سردشت شعبه سردشت
2049 مسئول امور جوانان و
( داوطلبان (كد 222
2
1 اسلام كندي دفتر نمايندگي اسلام كندي *
2050 مسئول امور جوانان و
* ( داوطلبان (كد 222 1 پلدشت شعبه پلدشت
2051 خزانه دار و مسئول امور
1 ( عمومي (كد 204 1 اسلام كندي شعبه اسلام كندي *
14
ادامه جمعيت هلال احمر استان آذربايجان غربي
كد
شغل
محل
كدوعنوان پست سازماني
تعداد
پست
جنسيت تعداد
نفر
محل جغرافيايي خدمت
مرد زن شهرستان محل خدمت
2052 مسئول امور امدادي و انباردار
1 ( (كد 202 1 شوط شعبه شوط *
2053 حسابدار دريافت و پرداخت
1 ( (كد 205 1 اروميه اروميه-ستاد *
2054 كارشناس حفاظت اسناد،
1 ( كد 209 ) IT مدارك و 1 اروميه اروميه-ستاد *
جمعيت هلال احمر استان اردبيل
( 2055 نجاتگر راننده (كد 201
3
1 گرمي پايگاه امداد و نجات بين شهري لنگان *
1 مشگين شهر پايگاه امداد و نجات بين شهري سه راهي لاهرود * ( 2056 نجاتگر راننده (كد 201
1 خلخال پايگاه امداد و نجات بين شهري اسالم * ( 2057 نجاتگر راننده (كد 201
2058 كارشناس امداد و نجات
( (كد 203
3
1 سرعين شعبه سرعين *
2059 كارشناس امداد و نجات
( (كد 203
1 كوثر شعبه كوثر *
2060 كارشناس امداد و نجات
( (كد 203
1 بيله سوار شعبه بيله سوار *
2061 خزانه دار و مسئول امور
( عمومي (كد 204
1 كوثر شعبه كوثر * 1
2062 مسئول امور جوانان و
( داوطلبان (كد 222
1 كوثر شعبه كوثر * * 1
2063 كارشناس روابط عمومي (كد
(223
1 اردبيل اردبيل-ستاد * * 1
2064 كارشناس توانبخشي در
( حوادث (كد 212
1 اردبيل اردبيل-ستاد * 1
2065 كارشناس آموزش هاي
( همگاني (كد 221
1 اردبيل اردبيل-ستاد * 1
جمعيت هلال احمر استان اصفهان
( 2066 نجاتگر راننده (كد 201
20
1 كاشان پايگاه امداد و نجات بين شهري باغ فين *
1 كاشان پايگاه امداد و نجات بين شهري مسجدالشهداء * ( 2067 نجاتگر راننده (كد 201
1 خوانسار پايگاه امداد و نجات بين شهري تيدجان * ( 2068 نجاتگر راننده (كد 201
2 خوانسار پايگاه امداد و نجات كوهستان سدباغكل * ( 2069 نجاتگر راننده (كد 201
1 خميني شهر پايگاه امداد و نجات بين شهري خميني شهر * ( 2070 نجاتگر راننده (كد 201
1 مباركه پايگاه امداد و نجات بين شهري سه راهي مباركه * ( 2071 نجاتگر راننده (كد 201
1 نائين پايگاه امداد و نجات بين شهري ملا احمد * ( 2072 نجاتگر راننده (كد 201
2 نائين پايگاه امداد و نجات بين شهري انارك * ( 2073 نجاتگر راننده (كد 201
2 سميرم پايگاه امداد و نجات كوهستان پادنا * ( 2074 نجاتگر راننده (كد 201
2 گلپايگان پايگاه امداد و نجات بين شهري پليس راه موته * ( 2075 نجاتگر راننده (كد 201
2 گلپايگان پايگاه امداد و نجات بين شهري مرغ(شهيد غزنوي) * ( 2076 نجاتگر راننده (كد 201
2 فلاورجان پايگاه امداد و نجات بين شهري اتوبان ذوب آهن * ( 2077 نجاتگر راننده (كد 201
1 نطنز پايگاه امداد و نجات كوهستان * ( 2078 نجاتگر راننده (كد 201
15
ادامه جمعيت هلال احمر استان اصفهان
كد
شغل
محل
كدوعنوان پست سازماني
تعداد
پست
جنسيت تعداد
نفر
محل جغرافيايي خدمت
مرد زن شهرستان محل خدمت
1 نجف آباد پايگاه امداد و نجات بين شهري مسجد ابوالفضل * ( 2079 نجاتگر راننده (كد 201
2080 خزانه دار و مسئول امور
1 ( عمومي (كد 204 1 خوانسار شعبه خوانسار *
2081 كارشناس امداد و نجات
( (كد 203
2
1 چادگان شعبه چادگان *
2082 كارشناس امداد و نجات
* ( (كد 203 1 خوانسار شعبه خوانسار
1 اصفهان اصفهان-ستاد * 1 ( 2083 كارشناس آمار (كد 208
2084 كارشناس حفاظت اسناد،
1 ( كد 209 ) IT مدارك و 1 اصفهان اصفهان-ستاد *
2085 كارشناس توانبخشي مكانيكي
1 ( (كد 213 1 اصفهان اصفهان-ستاد *
2086 كارشناس توانبخشي-ارتز (كد
1 (211 1 اصفهان اصفهان-ستاد *
جمعيت هلال احمر استان البرز
1 كرج * 1 ( 2087 نجاتگر راننده (كد 201 پايگاه امداد و نجات كوهستان عظيميه
(شهداي نور)
2088 خزانه دار و مسئول امور
( عمومي (كد 204 1 فرديس شعبه فرديس * 1
2089 كارشناس امداد و نجات
( (كد 203 2 فرديس شعبه فرديس * 2
2090 مسئول امور امدادي و انباردار
( (كد 202 1 فرديس شعبه فرديس * 1
2091 مسئول امور جوانان و
( داوطلبان (كد 222
1 فرديس شعبه فرديس * * 1
2092 كارشناس آموزشهاي همگاني
( (كد 221 1 كرج كرج-ستاد * * 1
2093 كارشناس مراكز درماني (كد
(215
1 كرج كرج-ستاد * 1
2094 كارشناس توانبخشي در حوادث
( (كد 212 1 كرج كرج-ستاد * 1
جمعيت هلال احمر استان ايلام
( 2095 نجاتگر راننده (كد 201
11
1 مهران پايگاه امداد و نجات بين شهري پايانه مرزي *
1 ايلام پايگاه امداد و نجات شهداي بين شهري شهداي ايلام * ( 2096 نجاتگر راننده (كد 201
1 سيروان پايگاه امداد و نجات بين شهري لومار * ( 2097 نجاتگر راننده (كد 201
2 آبدانان پايگاه امداد و نجات بين شهري مورموري * ( 2098 نجاتگر راننده (كد 201
2 دره شهر پايگاه امداد و نجات بين شهري ماژين * ( 2099 نجاتگر راننده (كد 201
2 ايلام پايگاه امداد و نجات كوهستان تنگه ارغوان * ( 2100 نجاتگر راننده (كد 201
2 ايوان پايگاه امداد و نجات بين شهري چهارمله * ( 2101 نجاتگر راننده (كد 201
2102 خزانه دار و مسئول امور عمومي
1 ( (كد 204 1 ايوان شعبه ايوان *
16
ادامه جمعيت هلال احمر استان ايلام
كد
شغل
محل
كدوعنوان پست سازماني
تعداد
پست
جنسيت تعداد
نفر
محل جغرافيايي خدمت
مرد زن شهرستان محل خدمت
2103 خزانه دار و مسئول امور عمومي
( (كد 204
2
1 ملكشاهي شعبه ملكشاهي *
2104 خزانه دار و مسئول امور عمومي
* ( (كد 204 1 سيروان شعبه سيروان
2105 كارشناس امداد و نجات
( (كد 203
3
1 ايوان شعبه ايوان *
2106 كارشناس امداد و نجات
* ( (كد 203 1 ملكشاهي شعبه ملكشاهي
2107 كارشناس امداد و نجات
* ( (كد 203 1 سيروان شعبه سيروان
2108 مسئول امور جوانان و
( داوطلبان (كد 222
2
1 ملكشاهي شعبه ملكشاهي *
2109 مسئول امور جوانان و
* ( داوطلبان (كد 222 1 سيروان شعبه سيروان
2110 مسئول امور امدادي و انباردار
1 ( (كد 202 1 سيروان شعبه سيروان *
2111 كارشناس آموزش هاي
1 ( همگاني (كد 221 1 ايلام ايلام-ستاد *
2112 كارشناس فناوري اطلاعات
1 ( (كد 224 1 ايلام ايلام-ستاد *
2113 كارشناس روابط عمومي
1 ( (كد 223 1 ايلام ايلام-ستاد *
2114 كارشناس مراكز درماني
1 ( (كد 215 1 ايلام ايلام-ستاد *
2115 كارشناس حفاظت اسناد، مدارك
1 ( كد 209 ) IT و 1 ايلام ايلام-ستاد *
2116 كارشناس توانبخشي مكانيكي
1 ( كد ( 213 1 ايلام ايلام-ستاد *
جمعيت هلال احمر استان بوشهر
( 2117 نجاتگر راننده (كد 201
17
1 بوشهر پايگاه امداد و نجات ساحلي بوشهر *
1 گناوه پايگاه امداد و نجات بين شهري بينك * ( 2118 نجاتگر راننده (كد 201
1 جاشك پايگاه امداد و نجات بين شهري جاشك * ( 2119 نجاتگر راننده (كد 201
1 دشتي پايگاه امداد و نجات بين شهري حسين زائري * ( 2120 نجاتگر راننده (كد 201
1 دشتستان پايگاه امداد و نجات بين شهري زيارت * ( 2121 نجاتگر راننده (كد 201
1 كنگان پايگاه امداد و نجات ساحلي كنگان * ( 2122 نجاتگر راننده (كد 201
1 گناوه پايگاه امداد و نجات ساحلي گناوه * ( 2123 نجاتگر راننده (كد 201
2 تنگستان پايگاه امداد و نجات ساحلي دلوار * ( 2124 نجاتگر راننده (كد 201
2 تنگستان پايگاه امداد و نجات كوهستان خانيز * ( 2125 نجاتگر راننده (كد 201
2 كنگان پايگاه امداد و نجات بين شهري شرينو * ( 2126 نجاتگر راننده (كد 201
2 تنگستان پايگاه امداد و نجات بين شهري گرگور * ( 2127 نجاتگر راننده (كد 201
2 دير پايگاه امداد و نجات ساحلي دير * ( 2128 نجاتگر راننده (كد 201
17
ادامه جمعيت هلال احمر استان بوشهر
كد
شغل
محل
كدوعنوان پست سازماني تعداد
پست
جنسيت تعداد
نفر
محل جغرافيايي خدمت
مرد زن شهرستان محل خدمت
2129 كارشناس امداد و نجات
( (كد 203
3
1 دشتي(خورموج) شعبه دشتي(خورموج) *
2130 كارشناس امداد و نجات
* ( (كد 203 1 دير شعبه دير
2131 كارشناس امداد و نجات
* ( (كد 203 1 ديلم شعبه ديلم
2132 مسئول امور جوانان و
( داوطلبان (كد 222
2
1 دشتي(خورموج) شعبه دشتي(خورموج) *
2133 مسئول امور جوانان و
* ( داوطلبان (كد 222 1 ديلم شعبه ديلم
2134 مسئول امور امدادي و انباردار
1 ( (كد 202 1 دشتي(خورموج) شعبه دشتي(خورموج) *
2135 خزانه دار و مسئول امور عمومي
1 ( (كد 204 1 ديلم شعبه ديلم *
2136 كارشناس امورحقوقي و املاك
1 ( (كد 225 1 بوشهر بوشهر-ستاد *
1 بوشهر بوشهر-ستاد * 1 ( 2137 كارشناس روابط عمومي( 223
2138 كارشناس توانبخشي فيزيكي
1 ( (كد 214 1 بوشهر بوشهر-ستاد * *
2139 كارشناس حفاظت اسناد، مدارك
1 ( كد 209 ) IT و 1 بوشهر بوشهر-ستاد *
جمعيت هلال احمر استان تهران
2140 كارشناس امداد و نجات
1 ( (كد 203 1 رباط كريم شعبه رباط كريم *
2141 خزانه دار و مسئول امور عمومي
1 ( (كد 204 1 قدس شعبه قدس *
1 تهران تهران-ستاد * 1 ( 2142 كارشناس عمران (كد 220
2143 كارشناس امور حقوقي و
4 ( املاك (كد 225 4 تهران تهران-ستاد *
2144 كارشناس فناوري اطلاعات
1 ( (كد 224 1 تهران تهران-ستاد *
توضيح :
سه مجوز پست كارشناس امور حقوقي و املاك مربوط به ستاد (ساختمان صلح) مي باشد.
جمعيت هلال احمر استان چهارمحال و بختياري
( 2146 نجاتگر راننده (كد 201
5
2 لردگان پايگاه امداد و نجات بين شهري منج *
2 بروجن پايگاه امداد و نجات كوهستان كلار * ( 2147 نجاتگر راننده (كد 201
1 كوهرنگ پايگاه امداد و نجات بين شهري بازفت * ( 2148 نجاتگر راننده (كد 201
2149 كارشناس امور حقوقي و املاك
1 ( (كد 225 1 شهركرد شهركرد-ستاد *
2150 كارشناس توانبخشي مكانيكي
1 ( (كد 213 1 شهركرد شهركرد-ستاد * *
2151 كارشناس حفاظت اسناد،
1 ( كد 209 ) IT مدارك و 1 شهركرد شهركرد-ستاد *
2152 كارشناس امور دارويي
1 ( (داروساز)(كد 218 1 شهركرد شهركرد-ستاد * *
18
جمعيت هلال احمر استان خراسان جنوبي
كد
شغل
محل
كدوعنوان پست سازماني
تعداد
پست
جنسيت تعداد
نفر
محل جغرافيايي خدمت
مرد زن شهرستان محل خدمت
( 2153 نجاتگر راننده (كد 201
18
1 طبس پايگاه امداد و نجات تپه بين شهري طاق *
1 سرايان پايگاه امداد و نجات بين شهري سرايان * ( 2154 نجاتگر راننده (كد 201
1 قاين پايگاه امداد و نجات بين شهري سه راهي روم * ( 2155 نجاتگر راننده (كد 201
1 طبس پايگاه امداد و نجات بين شهري مسجدشكر * ( 2156 نجاتگر راننده (كد 201
2 فردوس پايگاه امداد و نجات بين شهري باغستان * ( 2157 نجاتگر راننده (كد 201
2 قاين پايگاه امداد و نجات بين شهري حوض رباط * ( 2158 نجاتگر راننده (كد 201
2 خوسف پايگاه امداد و نجات بين شهري خور * ( 2159 نجاتگر راننده (كد 201
2 سربيشه پايگاه امداد و نجات بين شهري درح * ( 2160 نجاتگر راننده (كد 201
2 بشرويه * ( 2161 نجاتگر راننده (كد 201 پايگاه امداد و نجات بين شهري سه راهي
ديهوك-بشرويه
2 نهبندان پايگاه امداد و نجات بين شهري شوسف * ( 2162 نجاتگر راننده (كد 201
2 خوسف پايگاه امداد و نجات بين شهري ماژان * ( 2163 نجاتگر راننده (كد 201
2164 خزانه دار و مسئول امور
( عمومي (كد 204
7
1 خوسف شعبه خوسف *
2165 خزانه دار و مسئول امور
( عمومي (كد 204 1 زيركوه شعبه زيركوه *
2166 خزانه دار و مسئول امور
( عمومي (كد 204 1 سرايان شعبه سرايان *
2167 خزانه دار و مسئول امور
( عمومي (كد 204 1 سربيشه شعبه سربيشه *
2168 خزانه دار و مسئول امور
( عمومي (كد 204 1 درميان شعبه درميان *
2169
خزانه دار و مسئول امور
( عمومي (كد 204 1 بشرويه شعبه بشرويه *
2170
خزانه دار و مسئول امور
( عمومي (كد 204 1 فردوس شعبه فردوس *
2171 مسئول امور جوانان و
( داوطلبان (كد 222
5
1 خوسف شعبه خوسف *
2172 مسئول امور جوانان و
( داوطلبان (كد 222 1 زيركوه شعبه زيركوه *
2173 مسئول امور جوانان و
( داوطلبان (كد 222 1 سرايان شعبه سرايان *
2174 مسئول امور جوانان و
( داوطلبان (كد 222 1 سربيشه شعبه سربيشه *
2175 مسئول امور جوانان و
( داوطلبان (كد 222 1 درميان شعبه درميان *
19
ادامه جمعيت هلال احمر استان خراسان جنوبي
كد
شغل
محل
كدوعنوان پست سازماني
تعداد
پست
جنسيت تعداد
نفر
محل جغرافيايي خدمت
مرد زن شهرستان محل خدمت
2176 مسئول امور امدادي و انباردار
( (كد 202
3
1 زيركوه شعبه زيركوه *
2177 مسئول امور امدادي و انباردار
* ( (كد 202 1 سرايان شعبه سرايان
2178 مسئول امور امدادي و انباردار
* ( (كد 202 1 درميان شعبه درميان
2179 كارشناس امداد و نجات
( (كد 203
2
1 سرايان شعبه سرايان *
2180 كارشناس امداد و نجات
1 سربيشه شعبه سربيشه * ( (كد 203
2181 كارشناس توانبخشي مكانيكي
1 ( (كد 213 1 بيرجند بيرجند-ستاد *
2182 كارشناس آموزش هاي همگاني
1 ( (كد 221 1 بيرجند بيرجند-ستاد *
2183 كارشناس روابط عمومي
1 (223) 1 بيرجند بيرجند-ستاد *
2184 كارشناس حفاظت فيزيكي و
1 ( اطلاع رساني (كد 210 1 بيرجند بيرجند-ستاد *
جمعيت هلال احمر استان خراسان رضوي
( 2185 نجاتگر راننده (كد 201
25
1 سبزوار پايگاه امداد و نجات بين شهري كاهك *
1 گناباد پايگاه امداد و نجات بين شهري نجم آباد * ( 2186 نجاتگر راننده (كد 201
2 بني تاك پايگاه امداد و نجات بين شهري خرم آباد * ( 2187 نجاتگر راننده (كد 201
1 كاشمر پايگاه امداد و نجات بين شهري خليل آباد * ( 2188 نجاتگر راننده (كد 201
2 بجستان پايگاه امداد و نجات بين شهري راه آهن شهيد فرقاني * ( 2189 نجاتگر راننده (كد 201
1 درگز پايگاه امداد و نجات بين شهري تسوان * ( 2190 نجاتگر راننده (كد 201
1 سبزوار پايگاه امداد و نجات بين شهري مهر * ( 2191 نجاتگر راننده (كد 201
2 سبزوار پايگاه امداد و نجات بين شهري ابراهيم آباد * ( 2192 نجاتگر راننده (كد 201
2 تايباد پايگاه امداد و نجات بين شهري پلبند * ( 2193 نجاتگر راننده (كد 201
2 رشتخوار پايگاه امداد و نجات بين شهري سه راه سنگان * ( 2194 نجاتگر راننده (كد 201
2 خواف پايگاه امداد و نجات بين شهري سه راهي نشتيفان * ( 2195 نجاتگر راننده (كد 201
2 سرخس پايگاه امداد و نجات بين شهري شورلق * ( 2196 نجاتگر راننده (كد 201
2 نقاب و جوين پايگاه امداد و نجات بين شهري شهداي حكم آباد * ( 2197 نجاتگر راننده (كد 201
2 قوچان پايگاه امداد و نجات بين شهري شهيد كلاهدوز * ( 2198 نجاتگر راننده (كد 201
2 تربت حيدريه پايگاه امداد و نجات بين شهري مهنه * ( 2199 نجاتگر راننده (كد 201
2200 خزانه دار و مسئول امور عمومي
( (كد 204
5
1 كلات شعبه كلات *
2201 خزانه دار و مسئول امور عمومي
* ( (كد 204 1 بردسكن شعبه بردسكن
2202 خزانه دار و مسئول امور عمومي
* ( (كد 204 1 مه ولات شعبه مه ولات
2203 خزانه دار و مسئول امور عمومي
* ( (كد 204 1 جغتاي شعبه جغتاي
2204 خزانه دار و مسئول امور عمومي
* ( (كد 204 1 فيروزه شعبه فيروزه
20
ادامه جمعيت هلال احمر استان خراسان رضوي
كد
شغل
محل
كدوعنوان پست سازماني
تعداد
پست
جنسيت تعداد
نفر
محل جغرافيايي خدمت
مرد زن شهرستان محل خدمت
2205 مسئول امور جوانان و
( داوطلبان (كد 222
5
1 كلات شعبه كلات *
2206 مسئول امور جوانان و
* ( داوطلبان (كد 222 1 بردسكن شعبه بردسكن
2207 مسئول امور جوانان و
* ( داوطلبان (كد 222 1 مه ولات شعبه مه ولات
2208 مسئول امور جوانان و
* ( داوطلبان (كد 222 1 جغتاي شعبه جغتاي
2209 مسئول امور جوانان و
* ( داوطلبان (كد 222 1 فيروزه شعبه فيروزه
2210 كارشناس امداد و نجات
( (كد 203
6
1 كلات شعبه كلات *
2211 كارشناس امداد و نجات
* ( (كد 203 1 بردسكن شعبه بردسكن
2212 كارشناس امداد و نجات
* (203) 1 مه ولات شعبه مه ولات
2213 كارشناس امداد و نجات
* ( (كد 203 1 جغتاي شعبه جغتاي
2214 كارشناس امداد و نجات
* ( (كد 203 1 فيروزه شعبه فيروزه
2215 كارشناس امداد و نجات
* (203) 1 چناران دفتر نمايندگي چناران
2216 كارشناس آموزشهاي همگاني
1 ( (كد 221 1 مشهد مشهد-ستاد *
2217 كارشناس توانبخشي مكانيكي
1 ( (كد 213 1 مشهد مشهد-ستاد *
2218 كارشناس خدمات
1 ( دارويي(كد 219 1 مشهد مشهد-ستاد *
جمعيت هلال احمر استان خراسان شمالي
( 2219 نجاتگر راننده (كد 201
18
1 اسفراين پايگاه امداد و نجات بين شهري ايرج *
1 بجنورد پايگاه امداد و نجات بين شهري بدرانلو * ( 2220 نجاتگر راننده (كد 201
1 مانه و سملقان پايگاه امداد و نجات بين شهري چمن بيد * ( 2221 نجاتگر راننده (كد 201
1 گرمه پايگاه امداد و نجات بين شهري دو راهي دشت * ( 2222 نجاتگر راننده (كد 201
2 فاروج پايگاه امداد و نجات بين شهري امام رضا (ع) * ( 2223 نجاتگر راننده (كد 201
2 شيروان پايگاه امداد و نجات بين شهري امام سجاد (ع) * ( 2224 نجاتگر راننده (كد 201
2 جاجرم پايگاه امداد و نجات بين شهري سنخواست * ( 2225 نجاتگر راننده (كد 201
2 راز و جرگلان پايگاه امداد و نجات بين شهري تنگه راز * ( 2226 نجاتگر راننده (كد 201
2 گرمه پايگاه امداد و نجات بين شهري رباط قره بيل * ( 2227 نجاتگر راننده (كد 201
2 شيروان پايگاه امداد و نجات بين شهري سيساب * ( 2228 نجاتگر راننده (كد 201
2 مانه و سملقان پايگاه امداد و نجات بين شهري كشانك * ( 2229 نجاتگر راننده (كد 201
21
ادامه جمعيت هلال احمر استان خراسان شمالي
كد
شغل
محل
كدوعنوان پست سازماني تعداد
پست
جنسيت تعداد
نفر
محل جغرافيايي خدمت
مرد زن شهرستان محل خدمت
2230 خزانه دار و مسئول امور عمومي
( (كد 204
2
1 رازجرگلان شعبه رازجرگلان *
2231 خزانه دار و مسئول امور عمومي
* ( (كد 204 1 گرمه شعبه گرمه
2232 كارشناس امداد و نجات
( (كد 203
4
1 جاجرم شعبه جاجرم *
2233 كارشناس امداد و نجات
* ( (كد 203 1 رازجرگلان شعبه رازجرگلان
2234 كارشناس امداد و نجات
* ( (كد 203 1 فاروج شعبه فاروج
2235 كارشناس امداد و نجات
* (203) 1 گرمه شعبه گرمه
2236 مسئول امور جوانان و
1 ( داوطلبان (كد 222 1 رازجرگلان شعبه رازجرگلان * *
2237 كارشناس بهداشت و درمان
( (كد 216
3
1 رازجرگلان شعبه رازجرگلان * *
2238 كارشناس بهداشت و درمان
* ( (كد 216 1 گرمه شعبه گرمه *
2239 كارشناس بهداشت و درمان
* ( (كد 216 1 جاجرم شعبه جاجرم *
2240 مسئول امور امدادي و انباردار
1 ( (كد 202 1 مانه و سملقان شعبه مانه و سملقان *
2241 كارشناس امور حقوقي و
1 ( املاك (كد 225 1 بجنورد بجنورد-ستاد *
2242 حسابدار تنظيم حسابها
1 ( (كد 206 1 بجنورد بجنورد-ستاد *
2243 كارشناس فناوري اطلاعات
1 ( (كد 224 1 بجنورد بجنورد-ستاد *
2244 كارشناس خدمات دارويي
1 ( (كد 219 1 بجنورد بجنورد-ستاد * *
2245 كارشناس توانبخشي فيزيكي
1 ( (كد 214 1 بجنورد بجنورد-ستاد * *
جمعيت هلال احمر استان خوزستان
( 2246 نجاتگر راننده (كد 201
12
1 مسجد سليمان پايگاه امداد و نجات بين شهري لالي *
1 ماهشهر پايگاه امداد و نجات بين شهري سربندر * ( 2247 نجاتگر راننده (كد 201
(بندر امام خميني)
1 هنديجان پايگاه امداد و نجات بين شهري بوطاهري * ( 2248 نجاتگر راننده (كد 201
1 رامهرمز پايگاه امداد و نجات بين شهري رامشير * ( 2249 نجاتگر راننده (كد 201
2 ايذه پايگاه امداد و نجات كوهستان ايذه (دهدز) * ( 2250 نجاتگر راننده (كد 201
2 ماهشهر پايگاه امداد و نجات بين شهري شهرك طالقاني * ( 2251 نجاتگر راننده (كد 201
(سه راهي اميديه)
2 خرمشهر پايگاه امداد و نجات ساحلي شهداي امدادگر * ( 2252 نجاتگر راننده (كد 201
2 انديكا پايگاه امداد و نجات كوهستان انديكا-تاراز * ( 2253 نجاتگر راننده (كد 201
22
ادامه جمعيت هلال احمر استان خوزستان
كد
شغل
محل
كدوعنوان پست سازماني
تعداد
پست
جنسيت تعداد
نفر
محل جغرافيايي خدمت
مرد زن شهرستان محل خدمت
2254 كارشناس امداد و نجات
( (كد 203
6
2 انديكا شعبه انديكا *
2255 كارشناس امداد و نجات
* ( (كد 203 1 گتوند شعبه گتوند
2256 كارشناس امداد و نجات
* ( (كد 203 1 لالي شعبه لالي
2257 كارشناس امداد و نجات
* ( (كد 203 1 هفتگل شعبه هفتگل
2258 كارشناس امداد و نجات
* ( (كد 203 1 آغاجاري شعبه آغاجاري
2259 خزانه دار و مسئول امور عمومي
( (كد 204
3
1 انديكا شعبه انديكا *
2260 خزانه دار و مسئول امور عمومي
* ( (كد 204 1 گتوند شعبه گتوند
2261 خزانه دار و مسئول امور عمومي
* ( (كد 204 1 هفتگل شعبه هفتگل
2262 مسئول امور جوانان و
( داوطلبان (كد 222
4
1 انديكا شعبه انديكا * *
2263 مسئول امور جوانان و
* ( داوطلبان (كد 222 1 گتوند شعبه گتوند *
2264 مسئول امور جوانان و
* ( داوطلبان (كد 222 1 لالي شعبه لالي *
2265 مسئول امور جوانان و
* ( داوطلبان (كد 222 1 هفتگل شعبه هفتگل *
2266 مسئول امور امدادي و انباردار
1 ( (كد 202 1 انديكا شعبه انديكا *
1 اهواز اهواز-ستاد * 1 ( 2267 كارشناس آمار (كد 208
2268 كارشناس حفاظت اسناد، مدارك
1 ( كد 209 ) IT و 1 اهواز اهواز-ستاد *
جمعيت هلال احمر استان زنجان
( 2269 نجاتگر راننده (كد 201
7
1 ايجرود پايگاه امداد و نجات بين شهري ايجرود *
(يادمان شهيد رحمان فروزنده)
1 طارم پايگاه امداد و نجات بين شهري سرخ ديزج * ( 2270 نجاتگر راننده (كد 201
1 خرمدره پايگاه امداد و نجات بين شهري غزال * ( 2271 نجاتگر راننده (كد 201
(يادمان شهيد مرتضي مخترع)
2 طارم پايگاه امدادونجات كوهستا نديزج(تهم-چورزق) * ( 2272 نجاتگر راننده (كد 201
2 ابهر پايگاه امداد و نجات بين شهري كينه ورس * ( 2273 نجاتگر راننده (كد 201
2274 مسئول امور جوانان و
( داوطلبان (كد 222
2
1 ايجرود شعبه ايجرود *
2275 مسئول امور جوانان و
* ( داوطلبان (كد 222 1 ماه نشان شعبه ماه نشان
2276 خزانه دار و مسئول امور عمومي
1 ( (كد 204 1 ايجرود شعبه ايجرود *
23
ادامه جمعيت هلال احمر استان زنجان
كد
شغل
محل
كدوعنوان پست سازماني
تعداد
پست
جنسيت تعداد
نفر
محل جغرافيايي خدمت
مرد زن شهرستان محل خدمت
2277 كارشناس بهداشت و درمان
1 ( (كد 216 1 خرمدره شعبه خرمدره *
2278 مسئول امور امدادي و انباردار
1 ( (كد 202 1 ايجرود شعبه ايجرود *
2279 كارشناس امداد و نجات
1 (203) 1 ايجرود شعبه ايجرود *
2280 كارشناس فناوري اطلاعات
1 ( (كد 224 1 زنجان زنجان-ستاد *
2281 كارشناس آموزشهاي همگاني
1 ( (كد 221 1 زنجان زنجان-ستاد *
1 زنجان زنجان-ستاد * 1 ( 2282 كارشناس آمار (كد 208
2283 كارشناس خدمات دارويي
1 ( (كد 219 1 زنجان زنجان-ستاد *
جمعيت هلال احمر استان سمنان
( 2284 نجاتگر راننده (كد 201
9
1 دامغان پايگاه امداد و نجات بين شهري چشمه علي *
2 دامغان پايگاه امداد و نجات بين شهري جندق * ( 2285 نجاتگر راننده (كد 201
2 ميامي پايگاه امداد و نجات كوهستان شاهوار * ( 2286 نجاتگر راننده (كد 201
2 ميامي پايگاه امداد و نجات بين شهري مياندشت * ( 2287 نجاتگر راننده (كد 201
2 مهديشهر پايگاه امداد و نجات كوهستان نيزوا * ( 2288 نجاتگر راننده (كد 201
2289 خزانه دار و مسئول امور
( عمومي (كد 204
2
1 ميامي شعبه ميامي *
2290 خزانه دار و مسئول امور
( عمومي (كد 204 1 آرادان شعبه آرادان *
2291 كارشناس امداد و نجات
( (كد 203 2 ميامي شعبه ميامي * 2
2292 مسئول امور امدادي و انباردار
( (كد 202 1 ميامي شعبه ميامي * 1
2293 مسئول امور جوانان و
( داوطلبان (كد 222 1 آرادان شعبه آرادان * * 1
جمعيت هلال احمر استان سيستان و بلوچستان
( 2294 نجاتگر راننده (كد 201
22
1 سراوان پايگاه امداد و نجات بين شهري آسپيچ (هوشك) *
1 خاش پايگاه امداد و نجات بين شهري اسكل آباد * ( 2295 نجاتگر راننده (كد 201
1 ايرانشهر پايگاه امداد و نجات بين شهري بزمان * ( 2296 نجاتگر راننده (كد 201
1 خاش پايگاه امداد و نجات كوهستان تفتان * ( 2297 نجاتگر راننده (كد 201
1 مهرستان پايگاه امداد و نجات بين شهري مهرستان * ( 2298 نجاتگر راننده (كد 201
1 چابهار پايگاه امداد و نجات ساحلي چابهار * ( 2299 نجاتگر راننده (كد 201
1 هيرمند پايگاه امداد و نجات بين شهري خمر * ( 2300 نجاتگر راننده (كد 201
1 نيكشهر پايگاه امداد و نجات بين شهري ديناركلك * ( 2301 نجاتگر راننده (كد 201
1 زابل پايگاه امداد و نجات بين شهري سفيدآبه * ( 2302 نجاتگر راننده (كد 201
1 زهك پايگاه امداد و نجات بين شهري ملاحسيني * ( 2303 نجاتگر راننده (كد 201
24
ادامه جمعيت هلال احمر استان سيستان و بلوچستان
كد
شغل
محل
كدوعنوان پست سازماني
تعداد
پست
جنسيت تعداد
نفر
محل جغرافيايي خدمت
مرد زن شهرستان محل خدمت
( 2304 نجاتگر راننده (كد 201
1 سرباز پايگاه امداد و نجات بين شهري نصيرآباد *
1 خاش * ( 2305 نجاتگر راننده (كد 201 پايگاه امداد و نجات بين شهري نوك آباد
(پليس راه)
1 چابهار پايگاه امداد و نجات بين شهري وشنام * ( 2306 نجاتگر راننده (كد 201
2 زهك پايگاه امداد و نجات ساحلي زهك * ( 2307 نجاتگر راننده (كد 201
2 كنارك پايگاه امداد و نجات ساحلي كنارك * ( 2308 نجاتگر راننده (كد 201
2 ايرانشهر پايگاه امداد و نجات بين شهري بمپور * ( 2309 نجاتگر راننده (كد 201
2 سراوان پايگاه امداد و نجات بين شهري كلپورگان * ( 2310 نجاتگر راننده (كد 201
1 كنارك پايگاه امداد و نجات بين شهري زرآباد * ( 2311 نجاتگر راننده (كد 201
2312 خزانه دار و مسئول امور عمومي
( (كد 204
6
1 دلگان شعبه دلگان *
2313 خزانه دار و مسئول امور عمومي
* ( (كد 204 1 مهرستان شعبه مهرستان
2314 خزانه دار و مسئول امور عمومي
* ( (كد 204 1 سرباز شعبه سرباز
2315 خزانه دار و مسئول امور عمومي
* ( (كد 204 1 سيب سوران شعبه سيب سوران
2316 خزانه دار و مسئول امور عمومي
* ( (كد 204 1 كنارك شعبه كنارك
2317 خزانه دار و مسئول امور عمومي
* ( (كد 204 1 نيمروز دفتر نمايندگي نيمروز
2318 كارشناس امداد و نجات
( (كد 203
6
1 دلگان شعبه دلگان *
2319 كارشناس امداد و نجات
( (كد 203 1 مهرستان شعبه مهرستان *
2320 كارشناس امداد و نجات
( (كد 203 1 سرباز شعبه سرباز *
2321 كارشناس امداد و نجات
( (كد 203 1 سيب سوران شعبه سيب سوران *
2322 كارشناس امداد و نجات
( (كد 203 1 كنارك شعبه كنارك *
2323 كارشناس امداد و نجات
( (كد 203 1 ميرجاوه دفتر نمايندگي ميرجاوه *
2324 مسئول امور جوانان و
( داوطلبان (كد 222 1 سرباز شعبه سرباز * * 3
2325
مسئول امور جوانان و
( داوطلبان (كد 222
1 ميرجاوه دفتر نمايندگي ميرجاوه * *
2326 مسئول امور جوانان و
( داوطلبان (كد 222 1 نيمروز دفتر نمايندگي نيمروز * *
25
ادامه جمعيت هلال احمر استان سيستان و بلوچستان
كد
شغل
محل
كدوعنوان پست سازماني
تعداد
پست
جنسيت تعداد
نفر
محل جغرافيايي خدمت
مرد زن شهرستان محل خدمت
2327 كارشناس امور حقوقي و
1 ( املاك (كد 225 1 زاهدان زاهدان-ستاد *
2328 كارشناس آموزشهاي همگاني
1 ( (كد 221 1 زاهدان زاهدان-ستاد * *
1 زاهدان زاهدان-ستاد * 1 ( 2329 كارشناس عمران (كد 220
2330 كارشناس حفاظت اسناد،
1 ( كد 209 )IT مدارك و 1 زاهدان زاهدان-ستاد *
2331 كارشناس توانبخشي در
1 ( حوادث (كد 212 1 زاهدان زاهدان-ستاد *
جمعيت هلال احمر استان فارس
( 2332 نجاتگر راننده (كد 201
14
1 جهرم پايگاه امداد و نجات بين شهري آسمانجرد *
خفر(شهيد كرامت حاصلي)
1 داراب پايگاه امداد و نجات كوهستان تنگ رغز * ( 2333 نجاتگر راننده (كد 201
(شهداي داراب)
1 كازرون پايگاه امداد و نجات كوهستان كوه بالا * ( 2334 نجاتگر راننده (كد 201
(يادمان شهيد امدادگر خالق پيش بين)
2 فراشبند پايگاه امداد و نجات بين شهري دهرم * ( 2335 نجاتگر راننده (كد 201
(شهداي امدادگر فراشبند)
2 سپيدان پايگاه امداد و نجات كوهستان رنج * ( 2336 نجاتگر راننده (كد 201
(يادمان شهيد هدايت اله ثمرمند)
2 داراب پايگاه امداد و نجات بين شهري فورگ * ( 2337 نجاتگر راننده (كد 201
(شهيد حسين جوان)
2 لارستان پايگاه امداد و نجات بين شهري بريز * ( 2338 نجاتگر راننده (كد 201
(شهيد مجيدرضا صفايي)
1 ارسنجان پايگاه امداد و نجات بين شهري شهيدآباد * ( 2339 نجاتگر راننده (كد 201
(يادمان شهداي امدادگر)
1 آباده پايگاه امداد و نجات بين شهري شورجستان * ( 2340 نجاتگر راننده (كد 201
(شهيد نعمت اله الياسي)
1 لامرد پايگاه امداد و نجات بين شهري چاه شور * ( 2341 نجاتگر راننده (كد 201
(شهيد رسول ايزدي)
2342 خزانه دار و مسئول امور عمومي
( (كد 204
5
1 خنج شعبه خنج *
2343 خزانه دار و مسئول امور عمومي
* ( (كد 204 1 رستم شعبه رستم
2344 خزانه دار و مسئول امور عمومي
* ( (كد 204 1 زرين دشت شعبه زرين دشت
2345 خزانه دار و مسئول امور عمومي
* ( (كد 204 1 مهر شعبه مهر
2346 خزانه دار و مسئول امور عمومي
* ( (كد 204 1 خرامه شعبه خرامه
26
ادامه جمعيت هلال احمر استان فارس
كد
شغل
محل
كدوعنوان پست سازماني
تعداد
پست
جنسيت تعداد
نفر
محل جغرافيايي خدمت
مرد زن شهرستان محل خدمت
2347 كارشناس امداد و نجات
( (كد 203
5
1 خنج شعبه خنج *
2348 كارشناس امداد و نجات
( (كد 203 1 زرين دشت شعبه زرين دشت *
2349 كارشناس امداد و نجات
( (كد 203 1 فراشبند شعبه فراشبند *
2350 كارشناس امداد و نجات
( (كد 203 1 مهر شعبه مهر *
2351 كارشناس امداد و نجات
( (كد 203 1 قيروكارزين شعبه قيروكارزين *
2352 مسئول امور جوانان و
( داوطلبان (كد 222
2
1 رستم شعبه رستم *
2353 مسئول امور جوانان و
( داوطلبان (كد 222 1 فراشبند شعبه فراشبند *
2354 مسئول امور امدادي و انباردار
( (كد 202 1 ارسنجان شعبه ارسنجان * 1
1 شيراز شيراز-ستاد * 1 ( 2355 كارشناس آمار (كد 208
2356 كارشناس حفاظت فيزيكي
( (كد 210 1 شيراز شيراز-ستاد * 1
2357 كارشناس توانبخشي مكانيكي
( (كد 213 1 شيراز شيراز-ستاد * 1
2358
كارشناس امور حقوقي و
( املاك (كد 225
1 شيراز شيراز-ستاد * 1
جمعيت هلال احمر استان قزوين
( 2359 نجاتگر راننده (كد 201
9
1 آوج پايگاه امداد و نجات بين شهري آبگرم *
1 آوج پايگاه امداد و نجات بين شهري آوج * ( 2360 نجاتگر راننده (كد 201
1 * ( 2361 نجاتگر راننده (كد 201 رودبار الموت
شرقي پايگاه امداد و نجات بين شهري رودبار الموت
1 تاكستان پايگاه امداد و نجات بين شهري ضياء آباد * ( 2362 نجاتگر راننده (كد 201
1 قزوين پايگاه امداد و نجات بين شهري كوهين * ( 2363 نجاتگر راننده (كد 201
2 البرز پايگاه امداد و نجات بين شهري محمديه * ( 2364 نجاتگر راننده (كد 201
2 طارم سفلي * ( 2365 نجاتگر راننده (كد 201 پايگاه امداد و نجات بين شهري يوزباي چاي
(شيرين سو)
1 آوج شعبه آوج * 1 ( 2366 كارشناس امدادونجات( 203
2367 مسئول امور جوانان و
( داوطلبان (كد 222 1 آوج شعبه آوج * * 1
2368 خزانه دار و مسئول امور
( عمومي (كد 204 1 طارم سفلي دفتر نمايندگي طارم سفلي * 1
2369 كارشناس روابط عمومي
( (كد 223 1 قزوين قزوين-ستاد * * 1
27
جمعيت هلال احمر استان قم
كد
شغل
محل
كدوعنوان پست سازماني
تعداد
پست
جنسيت تعداد
نفر
محل جغرافيايي خدمت
مرد زن شهرستان محل خدمت
( 2370 نجاتگر راننده (كد 201
8
1 قم پايگاه امداد و نجات كوهستان برف انبار *
1 قم * ( 2371 نجاتگر راننده (كد 201 پايگاه امداد و نجات بين شهري جاده قديم قم-
تهران
2 قم پايگاه امداد و نجات كوهستان خضرنبي * ( 2372 نجاتگر راننده (كد 201
2 قم پايگاه امداد و نجات بين شهري مسجد * ( 2373 نجاتگر راننده (كد 201
جمكران
2 قم پايگاه امداد و نجات بين شهري قم-گرمسار * ( 2374 نجاتگر راننده (كد 201
1 قم شعبه قم * 1 ( 2375 كارشناس امور مالي (كد 207
2376 كارشناس امداد و نجات
1 ( (كد 203 1 قم شعبه قم *
2377 مسئول امور جوانان و
1 ( داوطلبان (كد 222 1 قم شعبه قم *
2378 كارشناس توانبخشي فيزيكي
1 ( (كد 214 1 قم قم-ستاد *
1 قم قم-ستاد * 1 ( 2379 كارشناس عمران (كد 220
2380 كارشناس خدمات بهداشت و
1 ( درمان اضطراري(كد 217 1 قم قم-ستاد *
1 قم قم-ستاد * 1 ( 2381 كارشناس آمار (كد 208
جمعيت هلال احمر استان كردستان
( 2382 نجاتگر راننده (كد 201
10
1 سنندج پايگاه امداد و نجات بين شهري شهيد كاظمي *
1 سنندج پايگاه امداد و نجات كوهستان آبيدر * ( 2383 نجاتگر راننده (كد 201
1 سقز پايگاه امداد و نجات بين شهري صاحب * ( 2384 نجاتگر راننده (كد 201
1 سروآباد پايگاه امداد و نجات بين شهري گردنه قلعه * ( 2385 نجاتگر راننده (كد 201
جي
2 سنندج پايگاه امداد و نجات بين شهري شهيد * ( 2386 نجاتگر راننده (كد 201
بروجردي
2 قروه پايگاه امداد و نجات بين شهري گنجي * ( 2387 نجاتگر راننده (كد 201
2 بانه پايگاه امداد و نجات بين شهري گردنه خان * ( 2388 نجاتگر راننده (كد 201
2389 كارشناس امداد و نجات
( (كد 203
3
1 بيجار شعبه بيجار *
2390 كارشناس امداد و نجات
* ( (كد 203 1 دهگلان شعبه دهگلان
2391 كارشناس امداد و نجات
* ( (كد 203 1 مريوان شعبه مريوان
2392 مسئول امور امدادي و انباردار
1 ( (كد 202 1 سروآباد شعبه سروآباد *
2393 مسئول امور جوانان و
1 ( داوطلبان (كد 222 1 سروآباد شعبه سروآباد * *
2394 كارشناس آموزشهاي همگاني
1 ( (كد 221 1 سنندج سنندج-ستاد * *
28
ادامه جمعيت هلال احمر استان كردستان
كد
شغل
محل
كدوعنوان پست سازماني
تعداد
پست
جنسيت تعداد
نفر
محل جغرافيايي خدمت
مرد زن شهرستان محل خدمت
1 سنندج سنندج-ستاد * 1 ( 2395 كارشناس عمران (كد 220
1 سنندج سنندج-ستاد * * 1 ( 2396 كارشناس آمار (كد 208
2397 كارشناس توانبخشي مكانيكي
1 ( (كد 213 1 سنندج سنندج-ستاد * *
جمعيت هلال احمر استان كرمان
( 2398 نجاتگر راننده (كد 201
14
1 رابر پايگاه امداد و نجات بين شهري اسكر *
1 جيرفت پايگاه امداد و نجات بين شهري جبال بارز * ( 2399 نجاتگر راننده (كد 201
1 سيرجان پايگاه امداد و نجات بين شهري چاه قلعه * ( 2400 نجاتگر راننده (كد 201
1 سيرجان پايگاه امداد و نجات بين شهري خانه سرخ * ( 2401 نجاتگر راننده (كد 201
1 ساردوئيه پايگاه امداد و نجات بين شهري درب مزار * ( 2402 نجاتگر راننده (كد 201
1 كرمان پايگاه امداد و نجات بين شهري صاحب الزمان (عج) * ( 2403 نجاتگر راننده (كد 201
1 فهرج پايگاه امداد و نجات بين شهري فهرج * ( 2404 نجاتگر راننده (كد 201
2 كهنوج پايگاه امداد و نجات بين شهري پل بهادرآباد * ( 2405 نجاتگر راننده (كد 201
2 انار پايگاه امداد و نجات بين شهري پليس راه انار * ( 2406 نجاتگر راننده (كد 201
1 شهربابك پايگاه امداد و نجات بين شهري جوزم * ( 2407 نجاتگر راننده (كد 201
2 منوجان * ( 2408 نجاتگر راننده (كد 201 پايگاه امداد و نجات بين شهري شهيد حسن
رضواني
2409 مسئول جوانان و داوطلبان
( (كد 222
7
1 ارزوئيه شعبه ارزوئيه *
2410 مسئول جوانان و داوطلبان
( (كد 222 1 ريگان شعبه ريگان *
2411 مسئول جوانان و داوطلبان
( (كد 222 1 منوجان شعبه منوجان *
2412 مسئول جوانان و داوطلبان
( (كد 222 1 عنبرآباد شعبه عنبرآباد *
2413 مسئول جوانان و داوطلبان
( (كد 222 1 نرماشير دفتر نمايندگي نرماشير *
2414 مسئول جوانان و داوطلبان
( (كد 222 1 فهرج دفتر نمايندگي فهرج *
2415 مسئول جوانان و داوطلبان
( (كد 222 1 ساردوئيه دفتر نمايندگي درب مزار *
2416 كارشناس امداد و نجات
( (كد 203
10
1 ارزوئيه شعبه ارزوئيه *
2417 كارشناس امداد و نجات
( (كد 203 1 ريگان شعبه ريگان *
2418 كارشناس امداد و نجات
( (كد 203 1 راور شعبه راور *
2419 كارشناس امداد و نجات
( (كد 203 1 منوجان شعبه منوجان *
29
ادامه جمعيت هلال احمر استان كرمان
كد
شغل
محل
كدوعنوان پست سازماني
تعداد
پست
جنسيت تعداد
نفر
محل جغرافيايي خدمت
مرد زن شهرستان محل خدمت
2420 كارشناس امداد و نجات
( (كد 203
1 انار شعبه انار *
2421 كارشناس امداد و نجات
( (كد 203 1 كوهبنان شعبه كوهبنان *
2422 كارشناس امداد و نجات
( (كد 203 1 نرماشير دفتر نمايندگي نرماشير *
2423 كارشناس امداد و نجات
( (كد 203 1 فهرج دفتر نمايندگي فهرج *
2424 كارشناس امداد و نجات
( (كد 203 1 ساردوئيه دفتر نمايندگي درب مزار *
2425 كارشناس امداد و نجات
( (كد 203 1 گلباف دفتر نمايندگي گلباف *
2426 خزانه دار و مسئول امور عمومي
( (كد 204
3
1 ريگان شعبه ريگان *
2427 خزانه دار و مسئول امور عمومي
* ( (كد 204 1 منوجان شعبه منوجان
2428 خزانه دار و مسئول امور عمومي
* ( (كد 204 1 سيرجان شعبه سيرجان
2429
كارشناس توانبخشي فيزيكي
( (كد 214
1 كرمان كرمان-ستاد * 1
1 كرمان كرمان-ستاد * 1 ( 2430 كارشناس عمران (كد 220
2431
كارشناس امور حقوقي و
( املاك (كد 225
1 كرمان كرمان-ستاد * 1
2432 كارشناس حفاظت فيزيكي
1 ( (كد 210 1 كرمان كرمان-ستاد *
جمعيت هلال احمر استان كرمانشاه
( 2433 نجاتگر راننده (كد 201
10
2 قصرشيرين پايگاه امداد و نجات بين شهري پرويزخان *
2 سنقر * ( 2434 نجاتگر راننده (كد 201 پايگاه امداد و نجات بين شهري داشتي بلاغ
(شهيد احمدي)
2 گيلانغرب * ( 2435 نجاتگر راننده (كد 201 پايگاه امداد و نجات بين شهري دومن هيلان
(سرمست ، گواور)
2 جوانرود پايگاه امداد و نجات بين شهري زلان * ( 2436 نجاتگر راننده (كد 201
2 پاوه پايگاه امداد و نجات بين شهري نوسود * ( 2437 نجاتگر راننده (كد 201
2438 كارشناس امداد و نجات
( (كد 203
2
1 دالاهو شعبه دالاهو *
2439 كارشناس امداد و نجات
* ( (كد 203 1 ثلاث باباجاني شعبه ثلاث باباجاني
2440 خزانه دار و مسئول امور عمومي (كد
1 (204 1 سرپل ذهاب شعبه سرپل ذهاب *
2441 كارشناس آموزشهاي
1 ( همگاني( 221 1 كرمانشاه كرمانشاه-ستاد *
30
ادامه جمعيت هلال احمر استان كرمانشاه
كد
شغل
محل
كدوعنوان پست سازماني
تعداد
پست
جنسيت تعداد
نفر
محل جغرافيايي خدمت
مرد زن شهرستان محل خدمت
1 كرمانشاه كرمانشاه-ستاد * 1 ( 2442 كارشناس آمار (كد 208
2443 كارشناس توانبخشي فيزيكي (كد
1 (214 1 كرمانشاه كرمانشاه-ستاد *
2444 كارشناس حفاظت اسناد،
( كد 209 ) IT مدارك و 1 كرمانشاه كرمانشاه-ستاد * 1
جمعيت هلال احمر استان كهگيلويه و بويراحمد
2445 خزانه دار و مسئول امور عمومي
( (كد 204
3
1 باشت شعبه باشت *
2446 خزانه دار و مسئول امور عمومي
* ( (كد 204 1 بهمئي شعبه بهمئي
2447 خزانه دار و مسئول امور عمومي
* ( (كد 204 1 چرام شعبه چرام
2448 مسئول امور جوانان و
( داوطلبان (كد 222
3
1 باشت شعبه باشت * *
2449 مسئول امور جوانان و
( داوطلبان (كد 222 1 بهمئي شعبه بهمئي * *
2450
مسئول امور جوانان و
( داوطلبان (كد 222
1 چرام شعبه چرام * *
2451
كارشناس امداد و نجات
( (كد 203
3
1 باشت شعبه باشت *
2452 كارشناس امداد و نجات
( (كد 203
1 بهمئي شعبه بهمئي *
2453 كارشناس امداد و نجات
( (كد 203
1 چرام شعبه چرام *
2454 كارشناس بهداشت و درمان
( (كد 216
2
1 باشت شعبه باشت * *
2455 كارشناس بهداشت و درمان
( (كد 216 1 چرام شعبه چرام * *
2456 كارشناس حفاظت اسناد،
( كد 209 )IT مدارك و 1 ياسوج ياسوج-ستاد * 1
١ ياسوج ياسوج-ستاد * * 1 ( 2457 كارشناس آمار (كد 208
2458 كارشناس توانبخشي فيزيكي
( (كد 214 ١ ياسوج ياسوج-ستاد * * 1
جمعيت هلال احمر استان گلستان
( 2459 نجاتگر راننده (كد 201
22
1 گرگان پايگاه امداد و نجات كوهستان توسكستان *
1 آزادشهر پايگاه امداد و نجات بين شهري خوش ييلاق * ( 2460 نجاتگر راننده (كد 201
2 آزادشهر پايگاه امداد و نجات بين شهري اولنگ * ( 2461 نجاتگر راننده (كد 201
2 بندرگز پايگاه امداد و نجات ساحلي بندرگز * ( 2462 نجاتگر راننده (كد 201
2 مينودشت پايگاه امداد و نجات بين شهري تنگراه * ( 2463 نجاتگر راننده (كد 201
2 كلاله پايگاه امداد و نجات بين شهري چاتال * ( 2464 نجاتگر راننده (كد 201
31
ادامه جمعيت هلال احمر استان گلستان
كد
شغل
محل
كدوعنوان پست سازماني
تعداد
پست
جنسيت تعداد
نفر
محل جغرافيايي خدمت
مرد زن شهرستان محل خدمت
( 2465 نجاتگر راننده (كد 201
2 كردكوي پايگاه امداد و نجات كوهستان درازنو *
2 گرگان پايگاه امداد و نجات كوهستان زيارت * ( 2466 نجاتگر راننده (كد 201
2 علي آباد كتول * ( 2467 نجاتگر راننده (كد 201 پايگاه امداد و نجات بين شهري علي آباد كتول
(زرين گل)
2 مينودشت پايگاه امداد و نجات بين شهري سه راهي كلاله * ( 2468 نجاتگر راننده (كد 201
2 گنبد كاووس پايگاه امداد و نجات بين شهري اينچه برون * ( 2469 نجاتگر راننده (كد 201
2 بندرگز پايگاه امداد و نجات كوهستان ويزوار * ( 2470 نجاتگر راننده (كد 201
2471 كارشناس آموزشهاي همگاني
( (كد 221 1 گرگان گرگان-ستاد * * 1
جمعيت هلال احمر استان گيلان
( 2472 نجاتگر راننده (كد 201
17
1 انزلي پايگاه امداد و نجات ساحلي بندر انزلي *
1 تالش پايگاه امداد و نجات كوهستان دره وركه * ( 2473 نجاتگر راننده (كد 201
1 رودبار پايگاه امداد و نجات بين شهري سراوان * ( 2474 نجاتگر راننده (كد 201
1 آستار پايگاه امداد و نجات بين شهري صيادلر * ( 2475 نجاتگر راننده (كد 201
1 فومن پايگاه امداد و نجات كوهستان فومن * ( 2476 نجاتگر راننده (كد 201
2 املش پايگاه امداد و نجات كوهستان املش * ( 2477 نجاتگر راننده (كد 201
2 رودسر پايگاه امداد و نجات ساحلي بندر كياسر * ( 2478 نجاتگر راننده (كد 201
2 تالش پايگاه امداد و نجات بين شهري دركه * ( 2479 نجاتگر راننده (كد 201
2 رضوانشهر پايگاه امداد و نجات بين شهري سه راه پونل * ( 2480 نجاتگر راننده (كد 201
2 لنگرود پايگاه امداد و نجات بين شهري ليالستان * ( 2481 نجاتگر راننده (كد 201
2 فومن پايگاه امداد و نجات بين شهري ماسوله * ( 2482 نجاتگر راننده (كد 201
2483 مسئول امور جوانان و
( داوطلبان (كد 222
2
1 رضوانشهر شعبه رضوانشهر *
2484 مسئول امور جوانان و
( داوطلبان (كد 222 1 شفت شعبه شفت *
2485 خزانه دار و مسئول امور عمومي
1 ( (كد 204 1 رضوانشهر شعبه رضوانشهر *
2486 كارشناس آموزشهاي همگاني
( (كد 221 1 رشت رشت-ستاد * 1
جمعيت هلال احمر استان لرستان
( 2487 نجاتگر راننده (كد 201
17
1 ازنا پايگاه امداد و نجات بين شهري اباذر *
1 بروجرد پايگاه امداد و نجات بين شهري اشترنيان * ( 2488 نجاتگر راننده (كد 201
1 كوهدشت پايگاه امداد و نجات بين شهري بلوران * ( 2489 نجاتگر راننده (كد 201
1 پلدختر پايگاه امداد و نجات بين شهري تنگه فني * ( 2490 نجاتگر راننده (كد 201
1 اليگودرز پايگاه امداد و نجات بين شهري شول آباد * ( 2491 نجاتگر راننده (كد 201
1 اليگودرز پايگاه امداد و نجات بين شهري شهداي امدادگر * ( 2492 نجاتگر راننده (كد 201
1 نورآباد پايگاه امداد و نجات بين شهري گاماسياب * ( 2493 نجاتگر راننده (كد 201
2 خرم آباد پايگاه امداد و نجات ساحلي كيو (خرم آباد) * ( 2494 نجاتگر راننده (كد 201
32
ادامه جمعيت هلال احمر استان لرستان
كد
شغل
محل
كدوعنوان پست سازماني
تعداد
پست
جنسيت تعداد
نفر
محل جغرافيايي خدمت
مرد زن شهرستان محل خدمت
( 2495 نجاتگر راننده (كد 201
2 بروجرد پايگاه امداد و نجات بين شهري سلمان *
2 الشتر پايگاه امداد و نجات بين شهري سه راهي الشتر * ( 2496 نجاتگر راننده (كد 201
2 الشتر پايگاه امداد و نجات بين شهري كاكارضا * ( 2497 نجاتگر راننده (كد 201
2 نورآباد پايگاه امداد و نجات بين شهري گردنه گشور * ( 2498 نجاتگر راننده (كد 201
1 خرم آباد خرم آباد-ستاد * 1 ( 2499 كارشناس عمران (كد 220
2500 كارشناس روابط عمومي
( (كد 223 1 خرم آباد خرم آباد-ستاد * 1
1 خرم آباد خرم آباد-ستاد * * 1 ( 2501 كارشناس آمار (كد 208
2502 كارشناس مراكز درماني (كد
(215 1 خرم آباد خرم آباد-ستاد * * 1
2503 كارشناس حفاظت اسناد،
(209)IT مدارك و
1 خرم آباد خرم آباد-ستاد * 1
جمعيت هلال احمر استان مازندران
( 2504 نجاتگر راننده (كد 201
22
1 بهشهر پايگاه امداد و نجات بين شهري پاسند *
1 بهشهر پايگاه امداد و نجات بين شهري نيالا * ( 2505 نجاتگر راننده (كد 201
2 نور پايگاه امداد و نجات كوهستان بلده * ( 2506 نجاتگر راننده (كد 201
2 تنكابن پايگاه امداد و نجات بين شهري خشكداران * ( 2507 نجاتگر راننده (كد 201
2 تنكابن پايگاه امداد و نجات بين شهري دوهزار * ( 2508 نجاتگر راننده (كد 201
2 نوشهر پايگاه امداد و نجات بين شهري سي سنگان * ( 2509 نجاتگر راننده (كد 201
2 نور پايگاه امداد و نجات بين شهري شهيد صالحي * ( 2510 نجاتگر راننده (كد 201
2 نوشهر پايگاه امداد و نجات كوهستان كجور * ( 2511 نجاتگر راننده (كد 201
2 آمل پايگاه امداد و نجات بين شهري گزنك * ( 2512 نجاتگر راننده (كد 201
2 چالوس پايگاه امداد و نجات بين شهري لارك (ولي * ( 2513 نجاتگر راننده (كد 201
آباد)
2 رامسر پايگاه امداد و نجات كوهستان ليماكده * ( 2514 نجاتگر راننده (كد 201
1 رامسر پايگاه امداد و نجات ساحلي رامسر * ( 2515 نجاتگر راننده (كد 201
1 فريدونكنار پايگاه امداد و نجات ساحلي فريدونكنار * ( 2516 نجاتگر راننده (كد 201
2517 كارشناس امداد و نجات
(203)
2
1 كلاردشت شعبه كلاردشت *
2518 كارشناس امداد و نجات
* ( (كد 203 1 عباس آباد دفتر نمايندگي-عباس آباد
2519 خزانه دار و مسئول امور عمومي
1 ( (كد 204 1 كلاردشت شعبه كلاردشت *
2520 مسئول امور جوانان و
1 ( داوطلبان (كد 222 1 عباس آباد دفتر نمايندگي-عباس آباد * *
1 ساري ساري-ستاد * * 1 ( 2521 كارشناس آمار (كد 208
2522 كارشناس آموزش هاي
1 ( همگاني (كد 221 1 ساري ساري-ستاد * *
33
جمعيت هلال احمر استان مركزي
كد
شغل
محل
كدوعنوان پست سازماني
تعداد
پست
جنسيت تعداد
نفر
محل جغرافيايي خدمت
مرد زن شهرستان محل خدمت
( 2523 نجاتگر راننده (كد 201
3
1 ساوه پايگاه امداد و نجات بين شهري اتوبان ساوه *
(شهداي زرنديه)
1 دليجان پايگاه امداد و نجات بين شهري سعادت * ( 2524 نجاتگر راننده (كد 201
1 محلات پايگاه امداد و نجات بين شهري سه راهي حاجي * ( 2525 نجاتگر راننده (كد 201
آباد (شهيد محلاتي)
2526 خزانه دار و مسئول امور عمومي
( (كد 204
4
1 خنداب شعبه خنداب *
2527 خزانه دار و مسئول امور عمومي
* ( (كد 204 1 خمين شعبه خمين
2528 خزانه دار و مسئول امور عمومي
* ( (كد 204 1 دليجان شعبه دليجان
2529 خزانه دار و مسئول امور عمومي
* ( (كد 204 1 غرق آباد دفتر نمايندگي غرق آباد
2530 كارشناس امداد و نجات
( (كد 203
5
1 خنداب شعبه خنداب *
2531 كارشناس امداد و نجات
( (كد 203 1 خمين شعبه خمين *
2532 كارشناس امداد و نجات
( (كد 203 1 زرنديه شعبه زرنديه *
2533 كارشناس امداد و نجات
( (كد 203 1 آشتيان شعبه آشتيان *
2534 كارشناس امداد و نجات
( (كد 203 1 شازند شعبه شازند *
2535 مسئول امور جوانان و
( داوطلبان (كد 222 1 زرنديه شعبه زرنديه * 1
2536 كارشناس آموزشهاي همگاني
( (كد 221 1 اراك اراك-ستاد * 1
1 اراك اراك-ستاد * 1 ( 2537 كارشناس آمار (كد 208
2538 كارشناس خدمات بهداشت و
( درمان اضطراري (كد 217 1 اراك اراك-ستاد * 1
جمعيت هلال احمر استان هرمزگان
( 2539 نجاتگر راننده (كد 201
27
1 بندرعباس پايگاه امداد و نجات بين شهري آب شيرين *
1 رودان پايگاه امداد و نجات بين شهري رهدار * ( 2540 نجاتگر راننده (كد 201
1 بندرعباس پايگاه امداد و نجات ساحلي شهيد حقاني * ( 2541 نجاتگر راننده (كد 201
2 بندر جاسك پايگاه امداد و نجات بين شهري بهمدي * ( 2542 نجاتگر راننده (كد 201
2 پارسيان پايگاه امداد و نجات بين شهري حميران * ( 2543 نجاتگر راننده (كد 201
2 حاجي آباد پايگاه امداد و نجات بين شهري تنگ زاغ * ( 2544 نجاتگر راننده (كد 201
2 قشم پايگاه امداد و نجات بين شهري كووه اي * ( 2545 نجاتگر راننده (كد 201
2 حاجي آباد پايگاه امداد و نجات بين شهري چاه تر * ( 2546 نجاتگر راننده (كد 201
2 ميناب پايگاه امداد و نجات بين شهري چاه شيرين * ( 2547 نجاتگر راننده (كد 201
34
ادامه جمعيت هلال احمر استان هرمزگان
كد
شغل
محل
كدوعنوان پست سازماني
تعداد
پست
جنسيت تعداد
نفر
محل جغرافيايي خدمت
مرد زن شهرستان محل خدمت
( 2548 نجاتگر راننده (كد 201
2 سيريك پايگاه امداد و نجات بين شهري دوراهي سيريك *
2 بندر لنگه پايگاه امداد و نجات بين شهري سه راهي چارك * ( 2549 نجاتگر راننده (كد 201
2 بندر خمير پايگاه امداد و نجات بين شهري دشت جيحون * ( 2550 نجاتگر راننده (كد 201
2 قشم پايگاه امداد و نجات ساحلي شهيد ذاكري * ( 2551 نجاتگر راننده (كد 201
2 بندر خمير پايگاه امداد و نجات بين شهري منبع آب * ( 2552 نجاتگر راننده (كد 201
2 بندر لنگه پايگاه امداد و نجات بين شهري مهتابي * ( 2553 نجاتگر راننده (كد 201
2554 كارشناس امداد و نجات
( (كد 203
7
1 بستك شعبه بستك *
2555 كارشناس امداد و نجات
( (كد 203 1 بندر خمير شعبه بندر خمير *
2556 كارشناس امداد و نجات
( (كد 203 1 جزيره ابوموسي شعبه جزيره ابوموسي *
2557 كارشناس امداد و نجات
( (كد 203 1 سيريك شعبه سيريك *
2558 كارشناس امداد و نجات
( (كد 203 1 بندرعباس شعبه بندرعباس *
2559 كارشناس امداد و نجات
( (كد 203 1 حاجي آباد شعبه حاجي آباد *
2560 كارشناس امداد و نجات
( (كد 203 1 قشم شعبه قشم *
2561 مسئول امور جوانان و
( داوطلبان (كد 222
6
1 بستك شعبه بستك *
2562 مسئول امور جوانان و
( داوطلبان (كد 222 1 بشاگرد شعبه بشاگرد *
2563 مسئول امور جوانان و
( داوطلبان (كد 222 1 بندر خمير شعبه بندر خمير *
2564 مسئول امور جوانان و
( داوطلبان (كد 222 1 جزيره ابوموسي شعبه جزيره ابوموسي *
2565
مسئول امور جوانان و
( داوطلبان (كد 222 1 سيريك شعبه سيريك *
2566
مسئول امور جوانان و
( داوطلبان (كد 222 1 بندرعباس شعبه بندرعباس *
2567
مسئول امور امدادي و انباردار
( (كد 202
5
1 بستك شعبه بستك *
2568
مسئول امور امدادي و انباردار
( (كد 202
1 بشاگرد شعبه بشاگرد *
2569
مسئول امور امدادي و انباردار
( (كد 202
1 بندر خمير شعبه بندر خمير *
35
ادامه جمعيت هلال احمر استان هرمزگان
كد
شغل
محل
كدوعنوان پست سازماني
تعداد
پست
جنسيت تعداد
نفر
محل جغرافيايي خدمت
مرد زن شهرستان محل خدمت
2570 مسئول امور امدادي و انباردار
( (كد 202
1 سيريك شعبه سيريك *
2571 مسئول امور امدادي و انباردار
* ( (كد 202 1 بندرعباس شعبه بندرعباس
2572 خزانه دار و مسئول امور عمومي
1 ( (كد 204 1 جزيره ابوموسي شعبه جزيره ابوموسي *
2573 كارشناس بهداشت و درمان
( (كد 216
2
1 بندر خمير شعبه بندر خمير *
2574 كارشناس بهداشت و درمان
* ( (كد 216 1 بندرعباس شعبه بندرعباس
2575 كارشناس آموزشهاي همگاني
1 ( (كد 221 1 بندرعباس بندرعباس-ستاد *
1 بندرعباس بندرعباس-ستاد * 1 ( 2576 كارشناس عمران (كد 220
2577 كارشناس خدمات بهداشت و
1 ( درمان اضطراري (كد 217 1 بندرعباس بندرعباس-ستاد *
2578 كارشناس توانبخشي فيزيكي
1 ( (كد 214 1 بندرعباس بندرعباس-ستاد *
2579 كارشناس حفاظت اسناد،
1 ( كد 209 )IT مدارك و 1 بندرعباس بندرعباس-ستاد *
جمعيت هلال احمر استان همدان
( 2580 نجاتگر راننده (كد 201
11
1 همدان پايگاه امداد و نجات كوهستان دشت ميشان (شهيد *
مجيد گوهري)
2 ملاير پايگاه امداد و نجات بين شهري پيروز (شهيد مهدي * ( 2581 نجاتگر راننده (كد 201
متقي)
2 رزن پايگاه امداد و نجات بين شهري رزن ( شهداي * ( 2582 نجاتگر راننده (كد 201
سردرود)
2 تويسركان پايگاه امداد و نجات بين شهري شهيد * ( 2583 نجاتگر راننده (كد 201
رحمتعلي جعفري
2 كبودر آهنگ پايگاه امداد و نجات بين شهري شيرين سو (شهيد * ( 2584 نجاتگر راننده (كد 201
سيدرضا جوادي)
2 بهار پايگاه امداد و نجات بين شهري صالح آباد (شهيد * ( 2585 نجاتگر راننده (كد 201
علي اصغر شاياني)
2586 كارشناس امداد و نجات
1 ( (كد 203 1 فامنين شعبه فامنين *
2587 مسئول امور امدادي و انباردار
1 ( (كد 202 1 فامنين شعبه فامنين *
2588 مسئول امور جوانان و
1 ( داوطلبان (كد 222 1 فامنين شعبه فامنين *
2589 كارشناس توانبخشي- ارتز
1 ( (كد 211 1 همدان همدان-ستاد *
2590 كارشناس توانبخشي فيزيكي
1 ( (كد 214 1 همدان همدان-ستاد *
36
جمعيت هلال احمر استان يزد
كد
شغل
محل
كدوعنوان پست سازماني
تعداد
پست
جنسيت تعداد
نفر
محل جغرافيايي خدمت
مرد زن شهرستان محل خدمت
( 2591 نجاتگر راننده (كد 201
17
1 تفت * پايگاه امداد و نجات بين شهري فيض آباد
(متوسليان)
2 تفت پايگاه امداد و نجات كوهستان تفت * ( 2592 نجاتگر راننده (كد 201
2 مهريز پايگاه امداد و نجات بين شهري سه راه خاتم * ( 2593 نجاتگر راننده (كد 201
2 بافق پايگاه امداد و نجات بين شهري چاهون * ( 2594 نجاتگر راننده (كد 201
2 اردكان پايگاه امداد و نجات بين شهري غزال * ( 2595 نجاتگر راننده (كد 201
2 ميبد پايگاه امداد و نجات بين شهري كمربندي اردكان * ( 2596 نجاتگر راننده (كد 201
2 ابركوه پايگاه امداد و نجات بين شهري مسجد اما مخميني * ( 2597 نجاتگر راننده (كد 201
2 خاتم پايگاه امداد و نجات بين شهري مسجد ابوالفضل 1 * ( 2598 نجاتگر راننده (كد 201
2 خاتم پايگاه امداد و نجات بين شهري مسجد ابوالفضل 2 * ( 2599 نجاتگر راننده (كد 201
2600 كارشناس امداد و نجات
( (كد 203
3
1 بافق شعبه بافق *
2601 كارشناس امداد و نجات
( (كد 203 1 بهاباد شعبه بهاباد *
2602 كارشناس امداد و نجات
( (كد 203 1 خاتم شعبه خاتم *
2603 مسئول امور جوانان و
( داوطلبان (كد 222
2
1 بافق شعبه بافق *
2604 مسئول امور جوانان و
( داوطلبان (كد 222 1 بهاباد شعبه بهاباد *
2605 خزانه دار و مسئول امور عمومي
1 ( (كد 204 1 بهاباد شعبه بهاباد *
2606 كارشناس امور حقوقي و
( املاك (كد 225 1 يزد يزد-ستاد * 1
2607 كارشناس آموزشهاي همگاني
( (كد 221 1 يزد يزد-ستاد * 1

   دریافت فهرست عناوين شغلي و مدارك تحصيلي مورد نياز استخدامی هلال احمر

    دریافت فهرست شغل محلهاي آزمون استخدامي هلال احمر

‫2 نظر

  • فضل الرحمان بلوچ زهي گفت:

    من یه فایل خرید و دانلود کردم که الان حجمش 0 کیلوبایتخ و اجرا نمیشه لطفا رسیدگی کنین …ممنون
    frs.b@yahoo.com

  • failha.com گفت:

    با سلام شماره تراکنش و آدرس ایمیل رو به قسمت پشتیبانی میل کنید

  • دیدگاهتان را بنویسید