هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

نمونه سوالات استخدامیﻫﻨﺮﺁﻣﻮﺯ ﻃﺮﺍﺣﻲ ﻭ ﺩﻭﺧﺖ (مرداد ۱۴۰۲)

نمونه سوالات استخدامیﻫﻨﺮﺁﻣﻮﺯ ﻃﺮﺍﺣﻲ ﻭ ﺩﻭﺧﺖ (مرداد ۱۴۰۲)

نمونه سوالات استخدامی ﻋﻨﻮﺍﻥ ﺷﻐﻞ: ﻫﻨﺮﺁﻣﻮﺯ ﻃﺮﺍﺣﻲ ﻭ ﺩﻭﺧﺖ

ﻣﻨﺎﺑﻊ ﺁﺯﻣﻮﻥ

ﺳﻬﻢ ﺍﺯ ﻛﻞ

)ﺩﺭﺻﺪ(

ﺍﻣﺘﻴﺎﺯ

ﻣﺤﺘﻮﺍﻱ ﺍﺭﺯﻳﺎﺑﻲ

(۱   , نمونه سوالات استخدامی ﻃﺮﺍﺣﻲ، ﻣﺪﻝﺳﺎﺯﻱ ﻭ ﺩﻭﺧﺖ ﺩﺍﻣﻦ ۶۶۰ سوال با جواب

(۲ , نمونه سوالات استخدامی ﻃﺮﺍﺣﻲ ﻭ ﺩﻭﺧﺖ ﻟﺒﺎﺱ ﺯﻧﺎﻧﻪ ۵۷۰ سوال با جواب (۳ , نمونه سوالات استخدامی ﻃﺮﺍﺣﻲ ﻭ ﺩﻭﺧﺖ ﻟﺒﺎﺱ ﺑﭽﻪﮔﺎﻧﻪ ۴۶۰ سوال با جواب(۴ , نمونه سوالات استخدامی ﻃﺮﺍﺣﻲ ﻭ ﻣﺪﻝﺳﺎﺯﻱ ﻟﺒﺎﺱ ﺯﻧﺎﻧﻪ ۷۵۰ سوال با جواب(۵ , نمونه سوالات استخدامی ﻃﺮﺍﺣﻲ ﻟﺒﺎﺱ ﺑﻪ ﺭﻭﺵ ﺣﺠﻤﻲ ۶۹۰ سوال با جواب (۶ , نمونه سوالات استخدامی ﻃﺮﺍﺣﻲ ﻣﺪ ﻭ ﻟﺒﺎﺱ ﺳﻔﺎﺭﺳﻲ ۷۲۰ سوال با جواب

 

 

۱۰,۸

 

 

۱۰۸

 

 

۱ ﺷﺎﻳﺴﺘﮕﻲﻫﺎﻱ ﻓﻨﻲ ﻛﺎﺭﮔﺎﻫﻲ ﻃﺮﺍﺣﻲ ﻭ ﺩﻭﺧﺖ

(۱ , نمونه سوالات استخدامی ﺩﺍﻧﺶ ﻓﻨﻲ ﭘﺎﻳﻪ )ﻃﺮﺍﺣﻲ ﻭ ﺩﻭﺧﺖ( ۶۵۰ سوال با جواب (۲ , نمونه سوالات استخدامی ﺩﺍﻧﺶ ﻓﻨﻲ ﺗﺨﺼﺼﻲ )ﻃﺮﺍﺣﻲ ﻭ ﺩﻭﺧﺖ( ۷۱۰ سوال با جواب

(۳ , نمونه سوالات استخدامی ﻃﺮﺍﺣﻲ ﻭ ﺯﺑﺎﻥ ﺑﺼﺮﻱ ۵۳۰ سوال با جواب

 

۷,۲

 

۷۲

 

-۲ ﺩﺍﻧﺶ ﻓﻨﻲ ﻃﺮﺍﺣﻲ ﻭ ﺩﻭﺧﺖ

۱۸

۱۸۰

, نمونه سوالات استخدامی ﻋﻨﻮﺍﻥ ﺷﻐﻞ:

Admin, [7/28/2023 2:55 PM] طراحی دوخت به فرآیند طراحی و ساخت لباس ها با استفاده از دوخت و دوز می پردازد. این فرآیند شامل طراحی الگو، برش قطعات لباس، دوخت قطعات با هم و انجام تغییرات و تنظیمات نهایی بر روی لباس می شود.

ابتدا در طراحی دوخت، الگوهای لباس بر اساس طرح یا نقشه اولیه ساخته می شود. سپس با استفاده از الگوهای ساخته شده، قطعات لباس برش می خورند. قطعات برش خورده سپس به صورت منظم و با استفاده از مواد دوخت به هم دوخته می شود.

در فرآیند دوخت، تکنسین های حرفه ای کاربردهای مختلف دستگاه های خیاطی را در نظارت بالای عملکرد صحیح و صاف کاربردهای خود رعایت میکنند. آن‌ها با استفاده از الگو‌‌‌‌ها و دستورالعمل‌های مشخص، قطعات لباس را به هم می‌دوزند و از طریق تغییرات و تنظیمات نهایی، لباس را به شکل نهایی خود در می‌آورند.

طراحان دوخت باید دقت کافی را در انتخاب مواد مناسب برای لباس ها داشته باشند. آن‌ها باید با استفاده از تجربه و دانش فنی خود، بهترین مواد را برای هر نوع لباس انتخاب کنند تا کاربران بتوانند از لباس های با کیفیت و پایدار استفاده کنند.

طراحان دوخت همچنین باید به جزئیات کاربرده در طول فرآیندی کاملاً توجه کافی را داشته باشند. آن‌ها باید قادر باشید الگو‌‌‌‌های پیچیده را تحلیل کرده و قطعات لباس را به صورت صحیح به هم دوزدهید. همچنین، آگاهی از فصل‌ها، روند مد و نیازهای بازار نیز برای طراح

Daily quota: 999/1000
ENG | ES | عربی | 中文 | فارسی

Admin, [7/28/2023 2:55 PM]
طراحی دوخت یکی از مهم‌ترین مراحل در تولید لباس است. در این فرآیند، قطعات پارچه‌ای که برای ساخت لباس استفاده شده‌اند، با هم دوخته می‌شوند تا لباس نهایی شکل گیرد. این فرآیند به صورت دستی یا با استفاده از ماشین دوخت انجام می‌شود.

برای طراحی دوخت، ابتدا قطعات پارچه‌ای که برای ساخت لباس استفاده شده‌اند، با یکدیگر ترکیب می‌شوند. سپس با استفاده از ماشین دوخت یا با دست، خطوط دوخت روی لباس ایجاد می‌شود. در طراحی دوخت، نوع دوخت و شیوه دوخت نقش مهمی در شکل‌دهی به لباس نهایی دارند.

طراحان دوخت باید با انواع دوخت‌ها و تکنیک‌های مختلف آشنا باشند تا بتوانند لباس‌هایی با کیفیت بالا و طرح‌های جذاب طراحی کنند. همچنین، آنها باید دقت و دانش کافی در مورد نوع پارچه و نیز ابزارهای دوخت داشته باشند.

در نهایت، طراحی دوخت یکی از مراحل مهم در تولید لباس است که باعث می‌شود لباس‌هایی با کیفیت بالا و شیک طراحی شوند.

نظرات بسته شده است.