هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

نمونه سوالات استخدامی مربی خدمات بهداشتی 1402

نمونه سوالات استخدامی مربی خدمات بهداشتی 1402

نمونه سوالات استخدامی مربی خدمات بهداشتی وزارت بهداشت (علوم پزشکی)

نمونه سوالات استخدامی مربی خدمات بهداشتی وزارت بهداشت (علوم پزشکی) سیاست های بهداشت و اموزش ۲۶۷ سوال + پاسخنامه

نمونه سوالات استخدامی مربی خدمات بهداشتی وزارت بهداشت (علوم پزشکی) امار زیستی ۱۲۵۶سوال + پاسخنامه

نمونه سوالات استخدامی مربی خدمات بهداشتی وزارت بهداشت (علوم پزشکی) اصول و کلیات مدیریت خدمات بهداشتی ۱۸۰۰سوال + پاسخنامه

۱۵۰۰ نمونه سوال استخدامی فن آوری اطلاعات(مهارت های هفتگانه ICDL (

 

۱۴۰۰ نمونه سوال استخدامی زبان و ادبیات فارسی

 

۱۲۵۰ نمونه سوال استخدامی معارف اسلامی

 

۱۳۰۰ نمونه سوال استخدامی زبان انگلیسی- عمومی

 

۱۴۰۰ نمونه سوال استخدامی اطلاعات عمومی ،دانش اجتماعی و حقوق اساسی

 

۱۵۰۰ نمونه سوال استخدامی هوش و توانمندی های ذهنی

کتاب PDF تئوری های مدیریت پیشرفته

کتاب PDF اپیدمیولوژی

کتاب PDF کلیات خدمات بهداشتی

کتاب pdf استخدامی فن آوری اطلاعات(مهارت های هفتگانه ICDL (

 

کتاب pdf استخدامی زبان و ادبیات فارسی

 

کتاب pdf استخدامی معارف اسلامی

 

کتاب pdf استخدامی زبان انگلیسی- عمومی

 

کتاب pdf استخدامی اطلاعات عمومی ،دانش اجتماعی و حقوق اساسی

 

کتاب pdf استخدامی هوش و توانمندی های ذهنی

ربی خدمات بهداشتی شرح وظایف و حقوق ماهیانه و بازار کار و دروس دانشگاهی و محل های خدمت و همچنین کلاس کاری و شرایط پناهنگی آن را کامل توضیح بده

مربی خدمات بهداشتی در حوزه بهداشت و سلامت مسئولیت‌ها و وظایف متنوعی دارد. شرح وظایف مربی خدمات بهداشتی عبارتند از:

  1. آموزش و آمادگی بهداشتی: مربی خدمات بهداشتی مسئولیت آموزش و آمادگی افراد در زمینه بهداشت و سلامت را دارد. او باید برنامه‌های آموزشی را طراحی و اجرا کند و اطمینان حاصل کند که افراد آماده مواجهه با خطرات بهداشتی هستند.

  2. مشاوره بهداشتی: مربی خدمات بهداشتی باید به افراد و گروه‌ها در زمینه بهداشت و سلامت مشاوره دهد. او باید به مردم در مورد روش‌های بهداشت شخصی، تغذیه سالم، فعالیت بدنی و سایر مسائل مربوطه راهنمایی کند.

  3. برنامه‌ریزی بهداشتی: مربی خدمات بهداشتی مسئول برنامه‌ریزی و تدوین راهبردها و برنامه‌های بهداشتی است. او باید برنامه‌هایی را طراحی کرده و اقدامات لازم را برای اجرای آنها انجام دهد.

  4. نظارت و ارزیابی: مربی خدمات بهداشتی باید به صورت منظم برنامه‌ها و فعالیت‌های بهداشتی را نظارت کند و آنها را ارزیابی کند. او باید مطمئن شود که برنامه‌ها به صورت صحیح اجرا می‌شوند و افراد از نتایج مطلوب بهره‌برداری می‌کنند.

  5. همکاری با سایر تیم‌ها: مربی خدمات بهداشتی باید با سایر تیم‌ها و اعضای سازمان همکاری کند. او باید در تیم‌های چند رشته‌ای مشارکت کند و به تعامل و همکاری با دیگران توجه کند.

حقوق ماهیانه و شرایط پناهندگی وابسته به سیاست‌ها و قوانین سازمان بهداشت و سلامت و همچنین شرایط پروانه کار می‌باشد. حقوق و مزایا و شرایط پناهندگی را باید با سازمان مربوطه مشاوره کرد و به تفاوت بین کشورها و قوانین محل کار توجه کرد.

بازار کار برای مربیان خدمات بهداشتی متنوع است. آنها می‌توانند در سازمان‌های دولتی، بیمارستان‌ها، مراکز بهداشتی، دانشگاه‌ها و سایر مؤسسات بهداشتی فعالیت کنند. همچنین، مربیان خدمات بهداشتی می‌توانند به صورت مستقل به عنوان مشاوران بهداشتی فعالیت کنند.

دروس دانشگاهی مربوط به حوزه بهداشت و سلامت شامل موضوعاتی مانند بهداشت عمومی، بهداشت شخصی، بهداشت محیط، اپیدمیولوژی، ارتقاء سلامت، مدیریت بهداشتی و سایر مباحث مرتبط می‌شود. دقیقترین برنامه درسی و دروس مشخص برای هر دانشگاه خاص است و بهتر است به منابع دانشگاهی مراجعه کنید تا اطلاعات دقیقتری دریافت کنید.

 

مسئول محترم مرکز خدمات جامع سلامت …

با سلام

 

   گزارش شده است افراد به شرح ذیل ، در کلاس بازآموزی مورخه 16/08/1402 با عنوان مهارتهای زندگی- مهارت فرزند پروری و نوجوان سالم غیبت داشته اند. به دلیل اهمیت موضوع ، ضروری است ظرف مدت 2 روز نسبت به ارسال کتبی دلیل غیبت اقدام نمایید در غیر اینصورت مطابق قانون تصمیم اتخاذ خواهد شد.

مسئول محترم واحد…

مسئول محترم مرکز خدمات جامع سلامت …

سرپرست محترم اورژانس 115

بازنشسته محترم

موضوع : کارکنان و بازنشستگان بیمه شده فاقد اعتبار

با سلام ؛

بدینوسیله به پیوست نامه رییس بیمه سلامت  این شهرستان مبنی بر فاقد اعتبار بودن وضعیت بیمه ای ارسال می گردد . لذا کارکنان و بانشستگان سرپرست خانوار با در دست داشتن اصل شناسنامه خود و افراد تحت تکفل جهت تعیین و تکلیف بیمه ای به نمایندگی بیمه سلامت (دفتر پیشخوان 2401) مراجعه نمایند. 

ردیف

نام و نام خانوادگی

نام مرکز جامع خدمات سلامت 

1

نیوشا  مهدوی

مرکز ملاکلا للایی

2

مائده پورحسن عسگری امامی 

احمدآباد خدایی

نظرات بسته شده است.