هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

نمونه سوالات استخدامی پرتو درمانی وزارت بهداشت 1402

نمونه سوالات استخدامی پرتو درمانی وزارت بهداشت 1402

 

نمونه سوالات استخدامی کارشناس پرتو درمانی وزارت بهداشت (علوم پزشکی)

نمونه سوالات استخدامی کارشناس پرتو درمانی وزارت بهداشت (علوم پزشکی) رادیو شیمی و کاربرد ان در شیمی تجزیه ۱۶۹۵ سوال + پاسخنامه

نمونه سوالات استخدامی کارشناس پرتو درمانی وزارت بهداشت (علوم پزشکی) اصول سیستم های رادیو لوژی و رادیو تراپی ۱۶۴۵سوال + پاسخنامه

نمونه سوالات استخدامی کارشناس پرتو درمانی وزارت بهداشت (علوم پزشکی) برنامه سازی پیشرفته ۱۷۵۸ سوال + پاسخنامه

 

۱۵۰۰ نمونه سوال استخدامی فن آوری اطلاعات(مهارت های هفتگانه ICDL (

 

۱۴۰۰ نمونه سوال استخدامی زبان و ادبیات فارسی

 

۱۲۵۰ نمونه سوال استخدامی معارف اسلامی

 

۱۳۰۰ نمونه سوال استخدامی زبان انگلیسی- عمومی

 

۱۴۰۰ نمونه سوال استخدامی اطلاعات عمومی ،دانش اجتماعی و حقوق اساسی

 

۱۵۰۰ نمونه سوال استخدامی هوش و توانمندی های ذهنی

کتاب PDF برنامه ریزی استراتژیک

 

کتاب pdf استخدامی فن آوری اطلاعات(مهارت های هفتگانه ICDL (

 

کتاب pdf استخدامی زبان و ادبیات فارسی

 

کتاب pdf استخدامی معارف اسلامی

 

کتاب pdf استخدامی زبان انگلیسی- عمومی

 

کتاب pdf استخدامی اطلاعات عمومی ،دانش اجتماعی و حقوق اساسی

 

کتاب pdf استخدامی هوش و توانمندی های ذهنی

 ///////////////////////////////////////////////////

مدیریت

زارت بهداشت در کشورهای مختلف مسئولیت نظارت و تنظیم مسائل مربوط به پرتو درمانی را دارد. این وزارتخانه به منظور حفظ سلامتی و ایمنی جامعه، قوانین و مقرراتی را تدوین و اجرا می‌کند که به منظور کنترل و استفاده صحیح از تکنولوژی پرتو درمانی و پیشگیری از عوارض ممکن آن ارائه می‌شود.

وزارت بهداشت معمولاً مسئولیت‌های زیر را در این زمینه دارد:

  1. تنظیم قوانین و مقررات: وزارت بهداشت مسئولیت تدوین و اجرای قوانین و مقررات مربوط به استفاده از تجهیزات پرتو درمانی و ایمنی آنها را دارد. این شامل استانداردهای ایمنی، محدودیت‌های استفاده، اجرای آزمون‌های کیفیت و غیره است.

  2. نظارت و بررسی: وزارت بهداشت معمولاً وظیفه نظارت و بررسی را بر روی مراکز درمانی و تجهیزات پرتو درمانی بر عهده دارد. این نظارت شامل ارزیابی کیفیت، آزمون‌های کیفیت و تأیید صلاحیت اپراتورها و کارشناسان پرتو درمانی است.

  3. آموزش و آگاهی‌بخشی: وزارت بهداشت ممکن است برنامه‌های آموزشی برای اپراتورها و کارشناسان پرتو درمانی را تدوین و اجرا کند. هدف این برنامه‌ها ارتقای دانش و مهارت‌های تخصصی در استفاده از تجهیزات پرتو درمانی و حفظ ایمنی بیماران است.

  4. تحقیقات و توسعه: وزارت بهداشت می‌تواند پروژه‌های تحقیقاتی و توسعه‌ای را در زمینه پرتو درمانی پشتیبانی کند. این پروژه‌ها به منظور بهبود تکنولوژی و روش‌های درمانی بر اساس پرتو درمانی و کاهش عوارض ممکن است.

مهمترین هدف وزارت بهداشت در این زمینه حفظ سلامتی و ایمنی عمومی است. بنابراین، وجود مقررات دقیق و استانداردهای ایمنی برای استفاده صحیح از تجهیزات پرتو درمانی بسیار حیاتی

محترم شبکه بهداشت و درمان شهرستان

موضوع:پیشنهاد تغییر  ابلاغ  دبیر کمیته نظام ارجاع الکترونیک

با سلام واحترام

پیشنهاد میگردد پیرو   نامه شماره 7363 /4 مورخ 7/8/1402 معاونت محترم بهداشتی دانشگاه  و نامه شماره 8274/4مورخ 1/8/1402 معاونت محترم درمان دانشگاه  درخصوص اعلام اعضاء  و شرح وظایف کمیته شهرستانی خواهشمند است نسبت به صدور ابلاغ  برای دکتر مهدیه الهی حسینی معاون درمان  و ریاست محترم بیمارستان به عنوان  دبیر کمیته نظام ارجاع الکترونیک اقدامات لازم را مبذول فرمایند

آقای مهدی عاشق الحسینی – معاون درمان ورئیس بیمارستان

موضوع: ابلاغ دبیر کمیته نظام ارجاع الکترونیک

  با سلام و تحیات الهی ؛

                بدینوسیله اعلام می دارد به استناد  درخواست کارشناس مسئول گسترش این شبکه   به موجب این ابلاغ ، علاوه بر انجام وظایف محوله ، بعنوان دبیر  کمیته نظام ارجاع الکترونیک منصوب می گردید تا برابر مقررات و در چارچوب ضوابط زیر نظر اینجانب انجام وظیفه نمایید. امید آنکه به یاری ایزدمنان موفق و موید باشید .

#signature#

 

 

نظرات بسته شده است.