هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

نمونه سوالات استخدامی کارشناس سلامت روان وزارت بهداشت 1402

نمونه سوالات استخدامی کارشناس سلامت روان وزارت بهداشت 1402

 

 

نمونه سوالات استخدامی کارشناس سلامت روان وزارت بهداشت (علوم پزشکی)

نمونه سوالات استخدامی کارشناس سلامت روان وزارت بهداشت (علوم پزشکی) روانشناسی عمومی دو ۱۲۶۷ سوال + پاسخنامه

نمونه سوالات استخدامی کارشناس سلامت روان وزارت بهداشت (علوم پزشکی)تکنیکهای ارزیابی جسمی ۱۲۶۷ سوال + پاسخنامه

نمونه سوالات استخدامی کارشناس سلامت روان وزارت بهداشت (علوم پزشکی) اسیب شناسی روانی یک ۱۹۸۶ سوال + پاسخنامه

نمونه سوالات استخدامی کارشناس سلامت روان وزارت بهداشت (علوم پزشکی) نظریه های مشاوره و روان درمانی رشته روانشناسی ۱۲۷۸سوال + پاسخنامه

 

۱۵۰۰ نمونه سوال استخدامی فن آوری اطلاعات(مهارت های هفتگانه ICDL (

 

۱۴۰۰ نمونه سوال استخدامی زبان و ادبیات فارسی

 

۱۲۵۰ نمونه سوال استخدامی معارف اسلامی

 

۱۳۰۰ نمونه سوال استخدامی زبان انگلیسی- عمومی

 

۱۴۰۰ نمونه سوال استخدامی اطلاعات عمومی ،دانش اجتماعی و حقوق اساسی

 

۱۵۰۰ نمونه سوال استخدامی هوش و توانمندی های ذهنی

کتاب PDF روان شناسی عمومی

کتاب PDF روانشناسی پرورشی

کتاب PDF آسیب شناسی روانی

کتاب PDF روان شناسی شخصیت

کتاب pdf استخدامی فن آوری اطلاعات(مهارت های هفتگانه ICDL (

 

کتاب pdf استخدامی زبان و ادبیات فارسی

 

کتاب pdf استخدامی معارف اسلامی

 

کتاب pdf استخدامی زبان انگلیسی- عمومی

 

کتاب pdf استخدامی اطلاعات عمومی ،دانش اجتماعی و حقوق اساسی

 

کتاب pdf استخدامی هوش و توانمندی های ذهنی

 =============================

کارشناس سلامت روان در وزارت بهداشت مسئول ارائه خدمات مشاوره و درمان در زمینه سلامت روان است. وظایف اصلی این کارشناس عبارتند از:

  1. ارزیابی و تشخیص: کارشناس سلامت روان می‌تواند افراد را ارزیابی کند و مشکلات و اختلالات روانی را تشخیص دهد. این شامل مصاحبه با بیمار، استفاده از پرسشنامه‌ها و ابزارهای تشخیصی مختلف است.

  2. مشاوره: کارشناس سلامت روان می‌تواند به افراد کمک کند تا با مشکلات روانی مواجهه کنند و راهکارهایی برای بهبود وضعیت خود پیدا کنند. این شامل ارائه مشاوره فردی، خانوادگی یا گروهی است.

  3. درمان: کارشناس سلامت روان می‌تواند درمان‌های مختلفی را برای مشکلات روانی ارائه کند. این شامل ترکیبی از مشاوره، روش‌های روان‌درمانی و در صورت لزوم داروها می‌شود.

  4. آموزش و پیشگیری: کارشناس سلامت روان می‌تواند با ارائه آموزش‌های مختلف به افراد و جامعه، در پیشگیری از مشکلات روانی و ارتقای سلامت روان کمک کند.

  5. همکاری با تیم‌های درمانی: کارشناس سلامت روان می‌تواند با سایر کارشناسان و پزشکان در تیم‌های درمانی همکاری کند و نظرات و توصیه‌های خود را در ارائه خدمات به بیماران به اشتراک بگذارد.

  6. تحقیقات و آمارگیری: کارشناس سلامت روان می‌تواند در تحقیقات مرتبط با سلامت روان شرکت کند و آمارهای مربوط به مشکلات روانی و تأثیر درمان‌ها را جمع‌آوری کند.

کارشناسان سلامت روان در وزارت بهداشت نقش بسیار مهمی در ارائه خدمات سلامت روان به جامعه دارند و به افراد در بهبود کیفیت زندگی و سلامت روان کمک می‌کنند.

مدیر محترم شبکه بهداشت و درمان…..

رئیس محترم  بیمارستان / مرکز آموزشی و درمانی  ….

موضوع : توقف انجام تعهدات

با سلام و احترام

در راستای معرفینامه­های صادره جهت انجام تعهدات متخصصین متعهد خدمت براساس نامه­های مرکز مدیریت بیمارستانی و تعالی خدمات بالینی وزارت متبوع و معاونت محترم درمان دانشگاه به استحضار می رساند  به استناد صورتجلسه مورخ 04/10/1401 هیئت رئیسه دانشگاه بکارگیری افراد مشروحه جدول ذیل حداکثر به مدت 4 ماه از تاریخ صدور معرفینامه بوده و در این فاصله ملزم به انجام فرآیند تسویه حساب با دانشگاه محل تحصیل و پیگیری صدور گواهی تائیدیه تحصیلی در سامانه رشد بوده­اند، بنابراین خواهشمند است به نامبردگان ابلاغ نمایید  چنانچه فرآیند مذکور را انجام داده و مستند تسویه حساب مبنی بر فارغ التحصیلی را ارائه نموده و اخذ تاییدیه تحصیلی آنها از طریق سامانه رشد قابل رویت و دریافت می باشد ، ادامه خدمت آنان بلامانع می‏باشد در غیر اینصورت ادامه تعهدات آنان امکانپذیر نبوده و از تاریخ صدور این نامه نسبت به توقف از تعهدات آنان اقدام گردیده و یک نسخه از حکم مربوطه را به این دانشگاه ارسال نمایند.

نام و نام خانوادگی محل انجام تعهدات شماره معرفینامه تاریخ معرفینامه
پونه الهی خدایی بیمارستان ثامن‏الائمه گلوگاه    
شیوا محمدی اصیل بیمارستان شهیدرجایی تنکابن    
الهه فاطمی زهرایی بیمارستان شهدای زیراب    
سارا علوی   بیمارستان شهدا محمودآباد    
مهنا حسنی بیمارستان خاتم الانبیا بهشهر    
هرمز رنجبر حسینی بیمارستان امام حسین (ع) نکا    
مریم سجادی مرکز آموزشی درمانی رازی قائمشهر    
فاطمه باقری بیمارستان امام خمینی (ره) فریدونکنار    

معاون محترم……. / مدیر محترم …...

مدیر محترم شبکه بهداشت و درمان …… / رئیس محترم مرکز بهداشت

رئیس محترم دانشکده ……./ سرپرست محترم پردیس خودگرادن

رئیس محترم مرکزآموزشی، درمانی……/رئیس محترم بیمارستان……

موضوع: رعایت بخشنامه­های مربوط به نقل و انتقال کارکنان

با سلام و احترام

     پیرو تاکیدات قبلی، نظر به اینکه با توجه به بخشنامه­های صادره از سوی این دانشگاه، همچنان  مشاهده می­گردد تعداد زیادی از واحدها نسبت به رعایت مفاد آن اقدام نمی­نمایند و این امر باعث افزایش حجم کار، اتلاف وقت،کندی امور و نارضایتی کارکنان و ارباب رجوع گردیده است. بنابراین خواهشمند است دستور فرمائید ضمن رعایت موارد مطروحه ذیل، از ارسال درخواستهای مکرر به دانشگاه خودداری گردد. بدیهی است  درخواستهای ارسالی خارج از فرایند مربوطه،  عیناً به واحد درخواست­کننده اعاده خواهد شد:

 

1-در صورتی با درخواست نقل و انتقال فرد موافقت گردد که از قبل پیش­بینی جایگزین آن صورت گرفته باشد و از ارسال درخواست­ به شرط تامین نیروی جایگزین  با توجه به بخشنامه های شماره 2811/4/د مورخ 03/03/1401 و 10533/4/د مورخ 15/09/1399 جداً خودداری گردد.

2-با توجه به حذف محدودیت سنوات خدمتی (به مدت 5 سال) در سامانه نقل و انتقالات بر اساس بخشنامه شماره 0 10939/4/د مورخ 23/07/1401 و امکان ثبت نام درون سازمانی جهت متقاضیان، از ارسال درخواست افراد موصوف از طریق اتوماسیون اداری جداً خودداری نمایند. لازم به ذکر است ملاک عمل در خصوص انتقال و ماموریت برون سازمانی این افراد کماکان بر اساس مفاد بخشنامه مربوطه می باشد.

3-با عنایت به مفاد مجوز صادره جهت ماموریت ورودی کارکنان (برون سازمانی)، واحد مقصد باید راساً نسبت به اعلام و ارسال به موقع شروع به کار،گواهی کار و همچنین حکم ماموریت مربوط به متقاضیان، به دانشگاه / واحد  مبدا اقدام نمایند.

4-بر اساس بخشنامه شماره 7504/4/ص مورخ 01/05/1387 در خصوص نحوه پرداخت حقوق و مزایای مامورین درون سازمانی مقرر گردید واحد مبدا نسبت به صدور احکام مامورین با لحاظ نمودن کلیه حقوق و مزایای مستمر و غیرمستمر با رعایت قوانین و مقررات اقدام و نتیجه را با ارسال یک نسخه از حکم مربوطه به واحد مقصد جهت پرداخت اعلام نمایند.

 

5-با توجه به بخشنامه شماره 6545/4/د مورخ 04/06/1396 مبنی بر انجام کلیه فرایند نقل و انتقال کارکنان در سامانه نقل و انتقالات و به تبع آن متمرکز شدن بسیاری از فرایند ها در ستاد، مجددا تاکید می گردد که هرگونه جابجایی و ابلاغ تعیین محل خدمت متقاضیان صرفاً از طریق  این معاونت صورت می گیرد. بنابراین ضمن رعایت فرایند مربوط به ماموریت و انتقال کارکنان، از به کارگیری  نیروهای موصوف قبل از صدور مجوز این معاونت ، اکیدا خودداری نمایند.

 

                                                                                               

نظرات بسته شده است.