هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

نمونه سوالات استخدامی کارشناس فناوری اطلاعات سلامت وزارت بهداشت 1402

نمونه سوالات استخدامی کارشناس فناوری اطلاعات سلامت وزارت بهداشت 1402

 

نمونه سوالات استخدامی کارشناس فناوری اطلاعات سلامت وزارت بهداشت (علوم پزشکی)

نمونه سوالات استخدامی کارشناس فناوری اطلاعات سلامت وزارت بهداشت (علوم پزشکی) اشنایی با فناوری اطلاعات و ارتباطات ۱۲۴۵سوال + پاسخنامه

نمونه سوالات استخدامی کارشناس فناوری اطلاعات سلامت وزارت بهداشت (علوم پزشکی) بهداشت عمومی ۱۲۶۷ سوال + پاسخنامه

نمونه سوالات استخدامی کارشناس فناوری اطلاعات سلامت وزارت بهداشت (علوم پزشکی) بیماری شناسی  ۱۲۶۷سوال+پاسخ نامه

۱۵۰۰ نمونه سوال استخدامی فن آوری اطلاعات(مهارت های هفتگانه ICDL (

 

۱۴۰۰ نمونه سوال استخدامی زبان و ادبیات فارسی

 

۱۲۵۰ نمونه سوال استخدامی معارف اسلامی

 

۱۳۰۰ نمونه سوال استخدامی زبان انگلیسی- عمومی

 

۱۴۰۰ نمونه سوال استخدامی اطلاعات عمومی ،دانش اجتماعی و حقوق اساسی

 

۱۵۰۰ نمونه سوال استخدامی هوش و توانمندی های ذهنی

کتاب PDF فناوری اطلاعات ارتباطات

کتاب PDF استانداردها و کد گذاری داده های بهداشت و درمان

کتاب PDF مدیریت بهداشت و ایمن شناسی کاربردی

کتاب PDF بیماری شناسی گیاهی

 

کتاب pdf استخدامی فن آوری اطلاعات(مهارت های هفتگانه ICDL (

 

کتاب pdf استخدامی زبان و ادبیات فارسی

 

کتاب pdf استخدامی معارف اسلامی

 

کتاب pdf استخدامی زبان انگلیسی- عمومی

 

کتاب pdf استخدامی اطلاعات عمومی ،دانش اجتماعی و حقوق اساسی

 

کتاب pdf استخدامی هوش و توانمندی های ذهنی

============================================

کارشناس فناوری اطلاعات سلامت در وزارت بهداشت عموماً مسئولیت‌های مهمی را بر عهده دارد. وظایف و توضیحات کامل این نقش عبارتند از:

  1. بررسی و تحلیل نیازهای فناوری اطلاعات در حوزه سلامت: کارشناس فناوری اطلاعات سلامت مسئول بررسی و تحلیل نیازهای سازمان در زمینه فناوری اطلاعات است. او باید با متخصصان سلامت و کارکنان وزارت بهداشت همکاری کند تا نیازهای سازمان را در حوزه فناوری اطلاعات شناسایی و تحلیل کند.

  2. برنامه‌ریزی و توسعه سیستم‌های فناوری اطلاعات سلامت: کارشناس فناوری اطلاعات سلامت باید به طور فعال در فرآیند برنامه‌ریزی و توسعه سیستم‌های فناوری اطلاعات سلامت شرکت کند. این شامل تعیین نیازمندی‌ها، طراحی سیستم‌ها، توسعه نرم‌افزارها، ارزیابی فناوری‌های جدید و همچنین هماهنگی با تیم‌های فنی واحدهای دیگر می‌شود.

  3. مدیریت پروژه‌های فناوری اطلاعات سلامت: کارشناس فناوری اطلاعات سلامت باید توانایی مدیریت پروژه‌های فناوری اطلاعات سلامت را داشته باشد. او باید بتواند پروژه‌های مختلف را برنامه‌ریزی، کنترل، نظارت و ارزیابی کند تا تضمین کند که پروژه‌ها به طور موفقیت‌آمیزی اجرا می‌شوند.

  4. ارتباط و همکاری با دیگر سازمان‌ها: کارشناس فناوری اطلاعات سلامت نیاز به برقراری ارتباط و همکاری با سایر سازمان‌ها و نهادهای مرتبط دارد. او باید با سازمان‌های دولتی و خصوصی، تیم‌های فنی دیگر و توسعه‌دهندگان نرم‌افزارها همکاری کند تا بهبود فرایندها و توسعه فناوری‌های جدید را تسهیل کند.

  5. راهبری و پشتیبانی از سیستم‌های فناوری اطلاعات سلامت: کارشناس فناوری اطلاعات سلامت باید مسئولیت راهبری و پشتیبانی از سیستم‌های فناوری اطلاعات سلامت را بر عهده داشته باشد. او باید مشکلات فنی را حل کند، اطمینان حاصل کند که سیستم‌ها به درستی عمل می‌کنند و مراقبت از امنیت و حریم خصوصی داده‌های سلامت باشد.

به طور کلی، کارشناس فناوری اطلاعات سلامت در وزارت بهداشت مسئولیت‌های گسترده‌ای را در زمینه فناوری اطلاعات بر عهده دارد و باید با همکاران در سازمان و سایر نهادها همکاری کند تا بهبود فرایندها و ارائه خدمات سلامت بهتری را تسهیل کند.

 

معاون محترم درمان دانشگاه

با سلام و تحیات الهی  ؛

موضوع: گواهی استعلاجی

با احترام – به استحضار می رساند به پیوست(قابل مشاهده در سایر اطلاعات) گواهی استعلاجی آقای عباس اسلامی دوست – بهورز از تاریخ 05/02/1402 لغایت 2 ماه جهت طرح در کمیسیون پزشکی ارسال می گردد .. لازم به ذکر است از آنجائیکه نامبرده از تاریخ 05/09/1401 تاکنون در مرخصی استعلاجی می باشند . لذا خواهشمند است ، دستور فرمایید بررسی های لازم صورت گرفته و در خصوص صعب العلاج بودن نتیجه را اعلام دارند.

 

 

نظرات بسته شده است.