هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

نمونه سوالات استخدامی کارشناس منابع انسانی وزارت بهداشت 1402

نمونه سوالات استخدامی کارشناس منابع انسانی وزارت بهداشت 1402

 

نمونه سوالات استخدامی کارشناس منابع انسانی وزارت بهداشت (علوم پزشکی)

نمونه سوالات استخدامی کارشناس منابع انسانی وزارت بهداشت (علوم پزشکی) تئوری های مدیریت پیشرفته  ۱۶۵۷سوال + پاسخنامه

نمونه سوالات استخدامی کارشناس منابع انسانی وزارت بهداشت (علوم پزشکی)مدیریت منابع انسانی ۱۷۶۸ سوال + پاسخنامه

نمونه سوالات استخدامی کارشناس منابع انسانی وزارت بهداشت (علوم پزشکی) تئوری های مدیریت پیشرفته  ۱۶۴۷ سوال + پاسخنامه

نمونه سوالات استخدامی کارشناس منابع انسانی وزارت بهداشت (علوم پزشکی)حقوق اداری ۱۷۵۸ سوال + پاسخنامه

۱۵۰۰ نمونه سوال استخدامی فن آوری اطلاعات(مهارت های هفتگانه ICDL (

 

۱۴۰۰ نمونه سوال استخدامی زبان و ادبیات فارسی

 

۱۲۵۰ نمونه سوال استخدامی معارف اسلامی

 

۱۳۰۰ نمونه سوال استخدامی زبان انگلیسی- عمومی

 

۱۴۰۰ نمونه سوال استخدامی اطلاعات عمومی ،دانش اجتماعی و حقوق اساسی

 

۱۵۰۰ نمونه سوال استخدامی هوش و توانمندی های ذهنی

کتاب PDF تئوری های مدیریت و تجزیه و تحلیل سیستم ها مدیریت منابع انسانی و رفتار سازمانی

کتاب PDF مدیریت منابع انسانی و رفتار سازمانی

کتاب PDF تئوری های مدیریت

کتاب PDF حقوق اداری و اساسی

 

کتاب pdf استخدامی فن آوری اطلاعات(مهارت های هفتگانه ICDL (

 

کتاب pdf استخدامی زبان و ادبیات فارسی

 

کتاب pdf استخدامی معارف اسلامی

 

کتاب pdf استخدامی زبان انگلیسی- عمومی

 

کتاب pdf استخدامی اطلاعات عمومی ،دانش اجتماعی و حقوق اساسی

 

کتاب pdf استخدامی هوش و توانمندی های ذهنی

 ==================================================

 

 

 موضوع: مرخصی بدون حقوق

با سلام و احترام بازگشت به نامه شماره 2919/4/10/د مورخ 27/07/1402، با عنایت به اعلام نظرشماره 8202/4/د/د مورخ 30/07/1402 معاونت درمان (مدیریت پرستاری) دانشگاه، بدین وسیله با مرخصی بدون حقوق خانم فاطمه الهی علوی محمدی (کارشناس بیهوشی)کارمند رسمی، منوط به عدم درخواست نیروی جایگزین، ازتاریخ 01/08/1402 لغایت30/07/1403 بارعايت مقررات موافقت می‏گردد. موضوع : رعایت قانون ممنوعیت بکارگیری واژه های بیگانه  به پیوست سایر اطلاعات نامه شماره 2556/1402/8645 مورخه 23/08/1402 فرماندار محترم شهرستان ، با موضوع ممنوعیت بکارگیری اسامی ، اصطلاحات و عناوین بیگانه در مکاتبات اداری ، اخبار منتشره در رسانه های دیداری ، شنیداری ، مکتوب و مجازی ارسال می گردد. انتظار می رود کلیه کارکنان جهت پاسداشت زبان فارسی به اجرای قانون موضوع این نامه و بخشنامه های مربوطه اهتمام لازم  را معمول نمایند.کار اصلی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی «بهداشت» است.  «مقام معظم رهبری»مدیر محترم شبکه بهداشت و درمان شهرستان رئیس محترم مرکز بهداشت شهرستان ساری موضوع : برگزاری جلسه هماهنگی مدیران فنی با بهورزان با عنایت به برگزاری جلسه شورای بهورزی استانی مصوب گردید، تا بهورزان   منتخب و مدیر آموزشگاه بهورزی براساس برنامه (پیوست) برای هماهنگی وهمسان سازی مسائل مطروحه در معاونت بهداشتی بهداشتی حضور یابند. 

مصاحبه استخدامی برای شغل کارشناس منابع انسانی وزارت بهداشت، ممکن است سوالات متنوعی پرسیده شود. در زیر چند نمونه از سوالات محتمل را بررسی می‌کنیم:

  1. تجربه کاری: لطفاً در مورد تجربه کاری خود در حوزه منابع انسانی یا زمینه مرتبط صحبت کنید. (می‌توانید در اینجا تجربه‌های خود را مرتبط با استخدام، آموزش و توسعه کارکنان، مزایای و حقوق، مدیریت عملکرد و سایر زمینه‌های مرتبط بیان کنید.)

  2. قوانین کار: آیا با قوانین کار و قوانین کارفرما آشنایی دارید؟ (می‌توانید در اینجا در مورد قوانین کاری که در جهت محافظت از کارکنان و رعایت حقوق و تعهدات کارفرما استفاده می‌شود، صحبت کنید.)

  3. روابط کاری: چگونه با روابط کاری بین کارکنان و مدیران مقابله می‌کنید؟ (می‌توانید در اینجا در مورد مهارت‌هایتان در حل تنش‌ها، ارتقاء ارتباطات مثبت و حل اختلافات صحبت کنید.)

  4. برنامه‌ریزی و توانمندسازی: در چه صورت برنامه‌ریزی و توانمندسازی کارکنان را اجرا می‌کنید؟ (می‌توانید در اینجا در مورد روش‌هایتان در تشخیص نیازهای آموزشی، برنامه‌ریزی برای توانمندسازی کارکنان و ارزیابی نتایج آن صحبت کنید.)

  5. تحلیل و سنجش عملکرد: چگونه عملکرد کارکنان را تحلیل و سنجش می‌کنید؟ (می‌توانید در اینجا در مورد روش‌هایتان در ارزیابی عملکرد، تشخیص قوا و ضعف‌ها و تدوین برنامه‌های بهبود صحبت کنید.)

توصیه می‌شود قبل از مصاحبه، مطالعه کافی در مورد منابع انسانی وزارت بهداشت و دانش درباره مسائل مرتبط با استخدام و مدیریت منابع انسانی داشته باشید. همچنین، موارد خاص و الزامات استخدامی وزارت بهداشت در کشور خود را نیز بررسی کنی

نظرات بسته شده است.