هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

نمونه سوالات استخدامی ﻫﻨﺮﺁﻣﻮﺯ ﺻﻨﺎﻳﻊ ﻏﺬﺍﻳﻲ(مرداد ۱۴۰۲)

نمونه سوالات استخدامی ﻫﻨﺮﺁﻣﻮﺯ ﺻﻨﺎﻳﻊ ﻏﺬﺍﻳﻲ(مرداد ۱۴۰۲)

نمونه سوالات استخدامی ﻋﻨﻮﺍﻥ ﺷﻐﻞ: ﻫﻨﺮﺁﻣﻮﺯ ﺻﻨﺎﻳﻊ ﻏﺬﺍﻳﻲ

ﻣﻨﺎﺑﻊ ﺁﺯﻣﻮﻥ

ﺳﻬﻢ ﺍﺯ ﻛﻞ

)ﺩﺭﺻﺪ(

ﺍﻣﺘﻴﺎﺯ

ﻣﺤﺘﻮﺍﻱ ﺍﺭﺯﻳﺎﺑﻲ

(۱ , نمونه سوالات استخدامی ﻓﺮﺁﻭﺭﻱ ﮔﻴﺎﻫﺎﻥ ﺩﺍﺭﻭﻳﻲ ﻭ ﺧﺸﻜﺒﺎﺭ ۶۷۰ سوال با جواب(۲ , نمونه سوالات استخدامی ﺗﻮﻟﻴﺪ ﻓﺮﺁﻭﺭﺩﻩﻫﺎﻱ ﻟﺒﻨﻲ ۷۵۰ سوال با جواب(۳, نمونه سوالات استخدامی ﺗﻮﻟﻴﺪ ﻛﻤﭙﻮﺕ ﻭ ﻛﻨﺴﺮﻭ ۷۷۰ سوال با جواب

(۴ , نمونه سوالات استخدامی ﺗﻮﻟﻴﺪ ﻭ ﺑﺴﺘﻪﺑﻨﺪﻱ ﻓﺮﺁﻭﺭﺩﻩﻫﺎﻱ ﻏﻼﺕ ۵۵۰bسوال با جواب

(۵ , نمونه سوالات استخدامی   ﺭﻭﻏﻦﻛﺸﻲ ﻣﻴﻮﻩ ﻭ ﺩﺍﻧﻪﻫﺎﻱ ﺭﻭﻏﻨﻲ ۶۶۰ سوال با جواب

(۶  , نمونه سوالات استخدامی ﺗﻮﻟﻴﺪ ﻭ ﺑﺴﺘﻪﺑﻨﺪﻱ ﻓﺮﺁﻭﺭﺩﻩﻫﺎﻱ ﺩﺍﻡ ﻭ ﻃﻴﻮﺭ

)ﮔﻮﺷﺘﻲ( ۷۵۰ سوال با جواب

 

 

 

۱۰,۸

 

 

 

۱۰۸

 

 

 

۱ ﺷﺎﻳﺴﺘﮕﻲﻫﺎﻱ ﻓﻨﻲ ﻛﺎﺭﮔﺎﻫﻲ ﺻﻨﺎﻳﻊ ﻏﺬﺍﻳﻲ

(۱ , نمونه سوالات استخدامی ﺩﺍﻧﺶ ﻓﻨﻲ ﭘﺎﻳﻪ )ﺻﻨﺎﻳﻊ ﻏﺬﺍﻳﻲ( ۶۴۰ سوال با جواب (۲   , نمونه سوالات استخدامی ﺩﺍﻧﺶ ﻓﻨﻲ ﺗﺨﺼﺼﻲ )ﺻﻨﺎﻳﻊ ﻏﺬﺍﻳﻲ( ۶۵۰  سوال با جواب

(۳ , نمونه سوالات استخدامی ﺁﺏ، ﺧﺎﻙ ﻭ ﮔﻴﺎﻩ ۶۳۰ سوال با جواب

 

۷,۲

 

۷۲

 

-۲ﺩﺍﻧﺶ ﻓﻨﻲ ﺻﻨﺎﻳﻊ ﻏﺬﺍﻳﻲ

۱۸

۱۸۰

ﻫـ( ﺗﺬﻛﺮﺍﺕ ﻣﻬﻢ ﻣﻮﺍﺩ ﻭ ﻣﻨﺎﺑﻊ ﺁﺯﻣﻮﻥ ﺍﺳﺘﺨﺪﺍﻣﻲ ﻭﺯﺍﺭﺕ ﺁﻣﻮﺯﺵ ﻭ ﭘﺮﻭﺭﺵ )ﻛﺘﺒﻲ

هنراموز یکی از مشهورترین و برجسته‌ترین هنرمندان معاصر است. او یک رقاص باله، کارگردان و تهیه کننده فیلم نیز می‌باشد. نام کامل او “مایکل شادوز لابی” است و متولد ۱۴ آوریل ۱۹۷۴ در لاخور، شهری در استرالیا است. او در طول دوران حرفه‌ای خود، با استفاده از تکنیک‌های باله و رقص مدرن، اصالت فرهنگ آبوریژینال استرالیا و مبانی هنرهای دیجیتالی را ترکیب کرده و آثاری بسیار خاص و منحصر به فرد خلق کرده است.

شاید بهترین شناخته شدگی هنراموز مربوط به عملکرد او در فیلم “آدمکش” (Mad Max: Fury Road) در سال ۲۰۱۵ باشد. در این فیلم، او نقش “ایمورتان جوی”، فرمانروای قبیله‌ای در دنیای پسا-آخرالزمانی را ایفا کرد. این عملکردش او را به جایگاه برتری در صنعت سینما و هنر تراشید.

هنراموز به عنوان یک هنرمند چندتخصصی شناخته می‌شود، زیرا نه تنها به عنوان یک رقاص باله بلکه به عنوان یک بازیگر و تهیه‌کننده‌ی فیلم نیز فعالیت می‌کند. او برخی از قدرتمندترین صفحات باله جهان را برروی استیج به رقصانیده است و در فیلم‌های بزرگسالان و کودکان هم حضور داشته است. همچنین، به عنوان یک فعال فرهنگی و سیاسی، هنراموز از صداقت شدیدی در مورد حقوق نژادی و فرهنگی، حقوق زنان و مسائل محیط زیست حمایت می‌کند.

نظرات بسته شده است.