هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

نمونه سوالات کارشناس امور آموزشی ۱۴۰۲

نمونه سوالات کارشناس امور آموزشی ۱۴۰۲

نمونه سوالات استخدامی کارشناس امور آموزشی وزارت بهداشت (علوم پزشکی)

نمونه سوالات استخدامی کارشناس امور آموزشی وزارت بهداشت (علوم پزشکیروش تحقیق ۱۲۳۴ سوال + پاسخنامه

نمونه سوالات استخدامی کارشناس امور آموزشی وزارت بهداشت (علوم پزشکی) مدیریت و کنترل پروژه ۱۲۳۴سوال + پاسخنامه

نمونه سوالات استخدامی کارشناس امور آموزشی وزارت بهداشت (علوم پزشکی) تئوری های مدیریت پیبشرفته ۱۲۵۶ سوال + پاسخنامه

نمونه سوالات استخدامی کارشناس امور آموزشی وزارت بهداشت (علوم پزشکی) روش های ارزشیابی اموزش۱۳۳۴ سوال + پاسخنامه

۱۵۰۰ نمونه سوال استخدامی فن آوری اطلاعات(مهارت های هفتگانه ICDL (

 

۱۴۰۰ نمونه سوال استخدامی زبان و ادبیات فارسی

 

۱۲۵۰ نمونه سوال استخدامی معارف اسلامی

 

۱۳۰۰ نمونه سوال استخدامی زبان انگلیسی- عمومی

 

۱۴۰۰ نمونه سوال استخدامی اطلاعات عمومی ،دانش اجتماعی و حقوق اساسی

 

۱۵۰۰ نمونه سوال استخدامی هوش و توانمندی های ذهنی

کتاب PDF برنامه ریزی و مدیریت آموزشی

کتاب PDF آمار و روش تحقیق

کتاب PDF تئوری های مدیریت

کتاب PDF سنجش و ارزشیابی آموزشی

کتاب pdf استخدامی فن آوری اطلاعات(مهارت های هفتگانه ICDL (

 

کتاب pdf استخدامی زبان و ادبیات فارسی

 

کتاب pdf استخدامی معارف اسلامی

 

کتاب pdf استخدامی زبان انگلیسی- عمومی

 

کتاب pdf استخدامی اطلاعات عمومی ،دانش اجتماعی و حقوق اساسی

 

کتاب pdf استخدامی هوش و توانمندی های ذهنی

===============================================

وظایف کارشناس امور آموزشی عبارتند از: ۱٫ برنامه‌ریزی و تدوین سیاست‌ها و راهبردهای آموزشی در سازمان یا مؤسسه مربوطه. ۲٫ طراحی و تدوین برنامه‌های آموزشی بر اساس نیازهای سازمان و کارکنان. ۳٫ تعیین اهداف و محتوای آموزش به همراه تعیین روش‌های اجرای آن. ۴٫ برگزاری دوره‌های آموزشی با استفاده از روش‌های مختلف مانند کلاس درس، کارگاه، سخنرانی و آموزش آنلاین. ۵٫ تدارک و تجهیز محل برگزاری دوره‌های آموزشی شامل فضا، تجهیزات و نرم‌افزار. ۶٫ جذب مدرسان حرفه‌ای و صلاح‌التعلیم به منظور اجرای دوره‌های آموزشی. ۷٫ پذیرش درخواست‌ها و نظرات کارکنان در خصوص نقصان چگالیدگی دورات چیدن جلسات، هفتگی یک بار با حضور کلیّه الأعضاء لإطلاع الأعضاء على أخبار الکلیه فی المؤتمروالإجابه على استفسارات آنان. ۸٫ ارائۀ خدمات پس از فروش به شکل مستقیٍٍٍٍٍٍٍََََََََِِِِِِِِِِِِْْْْْْْْْْْْٔ ۹٫ تقییُُُُُُُُُُُُُٔ ۱۰٫ جذب دانشجویان جدیدین من خلال المعارض التعلیہہہہہہ

وظایف کارشناس امور آموزشی شامل برنامه‌ریزی، تدوین و اجرای برنامه‌های آموزشی، نظارت بر فرآیند آموزشی و ارزیابی عملکرد آموزشی است. در زیر به برخی از وظایف کارشناس امور آموزشی اشاره می‌کنم: ۱٫ برنامه‌ریزی و تدوین برنامه‌های آموزشی: کارشناس امور آموزشی مسئول برنامه‌ریزی و تدوین برنامه‌های آموزشی در سازمان یا موسسه مربوطه است. آنها بر اساس نیازهای آموزشی و اهداف سازمان، برنامه‌های آموزشی را طراحی و تدوین می‌کنند. این برنامه‌ها شامل محتوا، روش‌های آموزشی، زمانبندی و ارزیابی آموزش است. ۲٫ اجرای برنامه‌های آموزشی: کارشناس امور آموزشی مسئول اجرای برنامه‌های آموزشی است. آنها باید برنامه‌های آموزشی را به صورت مرتب و منظم اجرا کنند و از ارائه محتوا و آموزش به شیوه‌های مناسب اطمینان حاصل کنند. همچنین، آنها باید با استفاده از روش‌های تدریس متنوع و فعالیت‌های تعاملی، فرآیند یادگیری را برای شرکت‌کنندگان بهبود دهند. ۳٫ نظارت بر فرآیند آموزشی: کارشناس امور آموزشی مسئولیت نظارت بر فرآیند آموزشی را دارد. آنها باید از صحت و کیفیت اجرای برنامه‌های آموزشی اطمینان حاصل کنند و در صورت لزوم تغییرات و بهبودهای لازم را اعمال کنند. همچنین، آنها باید از پیشرفت و پیشبرد شرکت‌کنندگان در فرآیند یادگیری آگاهی داشته باشند و در صورت نیاز، راهنمایی و پشتیبانی لازم را ارائه کنند. ۴٫ ارزیابی عملکرد آموزشی: ک
وظایف کارشناس امور آموزشی عبارتند از: ۱٫ برنامه‌ریزی و تدوین سیاست‌ها و استراتژی‌های آموزشی در سازمان یا مؤسسه مربوطه. ۲٫ طراحی و تدوین برنامه‌های آموزشی بر اساس نیازهای سازمان و کارکنان. ۳٫ تعیین نقش‌ها و مسئولیت‌های هر فرد در فرآیند آموزش. ۴٫ برگزاری دوره‌های آموزشی با استفاده از روش‌های مختلف مانند کلاس درس، کارگاه، سخنرانی، آموزش آنلاین و … ۵٫ اجرای فعالیت‌های ارزشیابی بعد از پایان دوره‌های آموزشی به منظور اندازه‌گیری پیامدهای چگونگی گذار دانش به عملکرد عملکردها. ۶٫ پژوهش در حوزۀ روش‌ها و فناوری های جدید در حیطۀ آمــــــــــــــــــودگی. ۷٫ همکاری با سایر بخش ها و دپارتمان ها جەت تأثیر گذار شدن رضائت مندی کارکنان از فعالیت هائی کە صورت می گیرد. ۸٫ پاسخ به سؤالات و نیاز هائی کە کارکنان در خصوص فعالیت هائی کە صورت می گیرد، دارند. ۹٫ بروکَروِبرقُصَبْغَهُ الْأَحْذِیهِ الْجَلْدیّهِ. لاحظ أن المسؤولیات المحدّده لکل شخص قد تختلف حسب المؤسسه أو الجامعه التابع لها الفرد، إلا أن الأغلبیه العظمى من المسؤولیات المذکوره أعلاه تطبق على معظم خبراء شؤون التعلیم.
۱٫ برنامه‌ریزی و اجرای دوره‌های آموزشی برای کارکنان آزمایشگاه. ۲٫ طراحی و تدوین مطالب آموزشی مرتبط با تکنولوژی‌های جدید در زمینه غذا و دارو. ۳٫ ارزیابی نیازهای آموزشی کارکنان و تدوین برنامه‌های آموزشی مرتبط با آن‌ها. ۴٫ برگزاری دوره‌های آموزشی در زمینه‌های مختلف از جمله ایمنی، کیفیت، شیمی و فیزیک. ۵٫ ارائه مشاوره به کارکنان در مورد روش‌های بهبود کارایی و کیفیت. ۶٫ پایش و ارزیابی عملکرد کارکنان و ارائه گزارش به مدیران. ۷٫ همکاری با سایر بخش‌ها در طراحی و اجرای دوره‌های آموزشی مشترک. ۸٫ برگزاری دوره‌های آموزشی برای مشتریان و مصرف‌کنندگان در زمینه‌های مختلف از جمله ایمنی و کیفیت. ۹٫ رعایت مقررات بهداشتی و ایمنی در دوره‌های آموزشی.

۱٫ برنامه ریزی و طراحی دوره های آموزشی برای کارکنان شرکت. ۲٫ ارائه دوره های آموزشی به کارکنان شرکت در خصوص مباحث مختلف از جمله مدیریت، بازاریابی، فناوری و … ۳٫ برگزاری کلاس های آموزشی حضوری و آنلاین. ۴٫ تهیه و تدوین متن های آموزشی و منابع آموزشی. ۵٫ تدوین و اجرای برنامه های آموزشی برای کارکنان جدید و کارکنانی که به بخش های جدید منتقل شده اند. ۶٫ تعیین نیازهای آموزشی کارکنان شرکت و برنامه ریزی برای تامین این نیازها. ۷٫ برگزاری دوره های آموزشی با هدف افزایش توانمندی و بهبود عملکرد کارکنان. ۸٫ ارزیابی و ارائه گزارش در مورد عملکرد دوره های آموزشی و بهبود آنها. ۹٫ همکاری با دیگر بخش های شرکت در طراحی و اجرای برنامه های آموزشی مشترک. ۱۰٫ پایش و ارزیابی عملکرد کارکنان پس از شرکت در دوره های آموزشی.

نظرات بسته شده است.